Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mRNA-rokotteita pelkäävät HUOM! aiotteko ottaa perinteisemmän teknologian Novavax-rokotteen?

Vierailija
07.01.2022 |

Keväällä pitäisi olla Suomessa saatavilla.

Kommentit (224)

Vierailija
21/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Novavax perinteisellä menetelmällä valmistettu rokote, siis sellainen mitä voi rokotteeksi kutsua?

Ei ole. Novavax on proteiinipohjainen rokote eikä perustu kuolletettuun tai heikennettyyn virukseen.

Ihmettelen miksi tätä mainostetaan "perinteisenä" rokotteena. Täysin harhaanjohtavaa mainontaa.

Vierailija
22/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En piikittele mitään jonkun lyhyen suojan vuoksi. Pärjään kyllä ilman puolen vuoden flunssasuojaa eikä mikään jatkuva lääkityskään kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastamalla ei saa immuniteettia. Tiedän itse jo monta jotka ovat sairastaneet koronan 2 kertaa. Testillä todettu eli ei perustu omaan kuvitteluun.

Vierailija
24/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä novawax tulee lahjana sellaisille rokottamattomille jotka ovat etsineet ulospääsyä rokottamattomuudesta. Novawaxilla ei ole mitään merkitystä vaika se edustaakin samanlaista piikkiproteiinitekniikkaa kunhan vaan on sanottu että vanhanaikainen rokote.

Vierailija
25/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään rokotteita. Rokotteet ovat turhia.

Vierailija
26/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse, sairastin jo koronan. Lievä muutaman päivän tauti oli kohdallani. Luotan siitä saatuun immuniteettiin, joka tutkimusten mukaan kestää ainakin vuoden.

Mitä lievempi tauti, sitä huonompi suoja. Sairastettu korona-tauti ei tuo kuin max. puolen vuoden suojan. 

Voi hyvä Luoja sentään.

Vain koska poliitikot ovat määränneet taudin sairastaneiden passin olemaan voimassa 6kk ei se tarkoita että sairastetun taudin suoja loppuu siihen. Tuo 6kk raja ei perustu millään tavalla tieteeseen vaan on täysin poliittinen päätös.

Esim SARS-koronaviruksen sairastaneilla T-solujen takaama immuniteetti/suoja on tutkitusti vähintään 17 vuotta. Vaikka vasta-aineet laskisivatkin niin T-solut muistavat kyllä sairastetun Covid-19:n.

Vierailija
27/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut sitä kyllä. Seuraan kuitenkin ensin hieman tulolsia, ja onko sitä annettu raskaanaoleville.

Miksi et ottaisi mrna-rokotetta siis? Sitähän on annettu jo tuhansille ja tuhansille raskaana oleville ilman mitään haittoja.

Vierailija
28/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä uudestakin rokotteista puuttuu se varsinainen teho eli itse koronavirus. Kiinalaiset ovat jo tehneet erittäin perinteisen rokotteen jossa on heikennetty virus mukana, sellainen pitäisi saada myös tänne meille.

Miksi ihmeessä? Virusta sisältävissä vanhanaikaisissa rokotteissa on aina enemmän riskejä. 

Vierailija
29/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse, sairastin jo koronan. Lievä muutaman päivän tauti oli kohdallani. Luotan siitä saatuun immuniteettiin, joka tutkimusten mukaan kestää ainakin vuoden.

Mitä lievempi tauti, sitä huonompi suoja. Sairastettu korona-tauti ei tuo kuin max. puolen vuoden suojan. 

Voi hyvä Luoja sentään.

Vain koska poliitikot ovat määränneet taudin sairastaneiden passin olemaan voimassa 6kk ei se tarkoita että sairastetun taudin suoja loppuu siihen. Tuo 6kk raja ei perustu millään tavalla tieteeseen vaan on täysin poliittinen päätös.

Esim SARS-koronaviruksen sairastaneilla T-solujen takaama immuniteetti/suoja on tutkitusti vähintään 17 vuotta. Vaikka vasta-aineet laskisivatkin niin T-solut muistavat kyllä sairastetun Covid-19:n.

Tämä puolen vuoden suoja perustuu tutkimuksiin. On tutkittu ihmisiä ketkä ovat sairastaneet koronan ja puolen vuoden päästä ei vasta-aineita enää ole.

Vierailija
30/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen novavaxia, kun siitä saadaan tietoa onko oikeasti tehokas. Toisaalta voi olla että sairastan koronan jo ensin, koska mulla on melkein koko lähipiiri nyt koronassa, kaikilla flunssan kaltainen lievä tai oireeton.

Ovatko lähipiiriläiset kaikki rokotettu ja siksi sairastavat lievänä?

Mä olen rokottamaton ja sairastin lievänä, kuten varmaan 98 prosenttia kaikista ihmisistä.

Minäkin olen rokottamaton ja sairastin koronan. Se oli neljän päivän nuha.

Ja seuraava korona-tartunta voikin sitten viedä sairaalaan. 

Voi voi voooi voi voi voi.

Lopettakaa tuo voivottelu.

Voi sitä voi tätä..

Vierailija
31/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo lähes kaikki rokotettu, kysele kadun ihmisiltä. Itse toki en ole rokotettu, enkä rokottaudu uudellakaan piikillä. Influenssapiikkiäkään en ole kiskaan otranut. Polio- ja jäykkäkouristusrokotteet on, polio taitaa olla virusrokote, joka hävitti polioviruksen maapallolta lähes täysin. Sehän on tuollainen vanhan teknologian rokote, mutta se oli testattu, kun se tuli jakoon.

Kuinka kauan sitä oli testattu ennen kuin tuli jakoon? Onhan rna-rokotteitakin testattu ennen jakoon tuloa.

Rna-rokotteita testataan parhaillaan.

Vierailija
32/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt asiaa foliohatulta ja ei kelvannut tämäkään rokote. Tuskin ottavat.

Vierailija
33/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen novavaxia, kun siitä saadaan tietoa onko oikeasti tehokas. Toisaalta voi olla että sairastan koronan jo ensin, koska mulla on melkein koko lähipiiri nyt koronassa, kaikilla flunssan kaltainen lievä tai oireeton.

Ovatko lähipiiriläiset kaikki rokotettu ja siksi sairastavat lievänä?

Mä olen rokottamaton ja sairastin lievänä, kuten varmaan 98 prosenttia kaikista ihmisistä.

Minäkin olen rokottamaton ja sairastin koronan. Se oli neljän päivän nuha.

Ja seuraava korona-tartunta voikin sitten viedä sairaalaan. 

Kumma, ettei nykyään saa enää joutua edes sairaalaan tai kuolla. Ylimedikalisoitua hysteriaa.

Vierailija
34/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä novawax tulee lahjana sellaisille rokottamattomille jotka ovat etsineet ulospääsyä rokottamattomuudesta. Novawaxilla ei ole mitään merkitystä vaika se edustaakin samanlaista piikkiproteiinitekniikkaa kunhan vaan on sanottu että vanhanaikainen rokote.

Voin kyllä sanoa että en itse etsi "ulospääsyä rokottamattomuudesta" 😂

Jos Novavax tai joku muu on tehokas ja turvallinen rokote, joka antaa tartunnalta suojan pidemmäksi aikaa, voin harkita. Nämä nykyiset ei ole vakuuttaneet.

35/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse rokotetta tautiin, josta selviytyy yli 98 % varmuudella.

Selviytyy ja selviytyy. Entä long covid, olisiko  kiva sairastua siihen ?. Puoli vuotta, vuosi vajaakuntoisena, aivoihin ehkä jäisi loppuiäksi  vikaa ?

Vierailija
36/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviytyy ja selviytyy. Entä long covid, olisiko  kiva sairastua siihen ?. Puoli vuotta, vuosi vajaakuntoisena, aivoihin ehkä jäisi loppuiäksi  vikaa ?

Ihan samat kommentit sopivat nykyisiin rokotteisiin missä keho laitetaan tuottamaan yhtä piikkiproteiinia. Osalla tuotanto loppuu toivotussa ajassa, osalla ei. Harmi niiden osalta joilla ei lopu.. tarkoittaa immuniteetin laskua, koska puollustuksen kaikki aika menee jatkuvasti tuotettujen piikkiproteiinien "tappamiseen".

Vierailija
37/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotukset estävät koronan vakavaa muotoa, mutta valitettavasti long covidiin ne eivät auta. Long covid on jopa yleisempi lievän tautimuodon jälkeen.

Vierailija
38/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Nyt vuosi toitotettu että tulee tabletti.Miksi ei ole vieläkään markkinoilla? Arvelen että eivät uskalla painaa sisältöä!

Mitään tablettia ei tule.

Mutta koronan hoitoon on jo tullu tabletit ja ne ovat saaneet myyntiluvan Usassa, ja hakevat myyntilupaa myös Euroopassa.

Mutta se tabletti auttaa vain koronanhoitoon ja vakaviin oireisiin.

Siis sitä tablettilääkettä annetaan vain jo koronaan sairastuneille, helpottamaan vaikeaa oloa.

Ei se tabletti korvaa rokotusta.  Rokotteet ovat nimenomaan aina virusta vastaan kehiteltyjä.

Tabletti ei ole.

Vierailija
39/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat sivuvaikutukset on myös tuolla uudella rokotteella, kuin näillä entisilläkin.

Käsi kipeytyy, lämpöä tai kuumetta voi tulla. Lihassärkyä, pahoinvointia ym.

Mutta tosiaan siinä on protiini valmiina, minkä nämä nykyrokotteet itse kehittävät nyt ihmisen elimistöön.

Siinä on se ero, ei missään muussa.

Ja kyllä se on testattu ihmisillä, ilman testauksia ei yksikään rokote pääsisi myyntiin ja käyttöön.

Vierailija
40/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jo lähes kaikki rokotettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi