Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mRNA-rokotteita pelkäävät HUOM! aiotteko ottaa perinteisemmän teknologian Novavax-rokotteen?

Vierailija
07.01.2022 |

Keväällä pitäisi olla Suomessa saatavilla.

Kommentit (224)

Vierailija
1/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan pirkka alumiini folioon

Vierailija
2/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo lähes kaikki rokotettu, kysele kadun ihmisiltä. Itse toki en ole rokotettu, enkä rokottaudu uudellakaan piikillä. Influenssapiikkiäkään en ole kiskaan otranut. Polio- ja jäykkäkouristusrokotteet on, polio taitaa olla virusrokote, joka hävitti polioviruksen maapallolta lähes täysin. Sehän on tuollainen vanhan teknologian rokote, mutta se oli testattu, kun se tuli jakoon.

Kuinka kauan sitä oli testattu ennen kuin tuli jakoon? Onhan rna-rokotteitakin testattu ennen jakoon tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen novavaxia, kun siitä saadaan tietoa onko oikeasti tehokas. Toisaalta voi olla että sairastan koronan jo ensin, koska mulla on melkein koko lähipiiri nyt koronassa, kaikilla flunssan kaltainen lievä tai oireeton.

Ovatko lähipiiriläiset kaikki rokotettu ja siksi sairastavat lievänä?

Vierailija
4/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää nykyisiäkään mutta harkitsen kuitenkin, odottelen käytännön kentältä dataa tehosta ja suojan kestosta ensin.

Vierailija
5/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen tuota rokotetta.

Vierailija
6/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut sitä kyllä. Seuraan kuitenkin ensin hieman tulolsia, ja onko sitä annettu raskaanaoleville.

Vierailija
7/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopea- ja elohopeaveteen luotan kuin vuoreen.

Vierailija
8/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse, sairastin jo koronan. Lievä muutaman päivän tauti oli kohdallani. Luotan siitä saatuun immuniteettiin, joka tutkimusten mukaan kestää ainakin vuoden.

Vierailija
9/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen novavaxia, kun siitä saadaan tietoa onko oikeasti tehokas. Toisaalta voi olla että sairastan koronan jo ensin, koska mulla on melkein koko lähipiiri nyt koronassa, kaikilla flunssan kaltainen lievä tai oireeton.

Ovatko lähipiiriläiset kaikki rokotettu ja siksi sairastavat lievänä?

Mä olen rokottamaton ja sairastin lievänä, kuten varmaan 98 prosenttia kaikista ihmisistä.

Minäkin olen rokottamaton ja sairastin koronan. Se oli neljän päivän nuha.

Ja seuraava korona-tartunta voikin sitten viedä sairaalaan. 

Vierailija
10/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse, sairastin jo koronan. Lievä muutaman päivän tauti oli kohdallani. Luotan siitä saatuun immuniteettiin, joka tutkimusten mukaan kestää ainakin vuoden.

Mitä lievempi tauti, sitä huonompi suoja. Sairastettu korona-tauti ei tuo kuin max. puolen vuoden suojan. 

Vierailija
11/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Novavax perinteisellä menetelmällä valmistettu rokote, siis sellainen mitä voi rokotteeksi kutsua?

Vierailija
12/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon rokotuksen pohja on vastaava kuin hepatiittirokotuksessa, ja nehän on olleet pitkään käytössä.

mRNA-rokotteisiin nähden suurin ero on varmaan se, että tuossa on piikkiproteiini jo valmiina rokotteessa, kun taas mRNA tuo ohjeen siitä ja saa elimistön omat solut tuottamaan piikkiproteiinia.

Tuon voisin ottaa, jos teho on parempi kuin nykyisillä rokotuksilla. Pfizeria en ala ottamaan kolmen kuukauden välein.

Seuraan tilannetta.

13/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuosi toitotettu että tulee tabletti.Miksi ei ole vieläkään markkinoilla? Arvelen että eivät uskalla painaa sisältöä!

Vierailija
14/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tutustunut rokotteiden eroihin. Kun pääsen joskus hakemaan sen ensimmäisen rokotteen, otan sen, mitä minulle tarjotaan.

Vierailija
15/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä uudestakin rokotteista puuttuu se varsinainen teho eli itse koronavirus. Kiinalaiset ovat jo tehneet erittäin perinteisen rokotteen jossa on heikennetty virus mukana, sellainen pitäisi saada myös tänne meille.

Vierailija
16/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se suomalainen nenäsuihkerokote? Tuodaanko siinä valmis piikkiproteiini, vai onko se vastaava kuin mrna-rokotteet, että se saa omat solut tuottamaan piikkiproteiinia?

Vierailija
17/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä uudestakin rokotteista puuttuu se varsinainen teho eli itse koronavirus. Kiinalaiset ovat jo tehneet erittäin perinteisen rokotteen jossa on heikennetty virus mukana, sellainen pitäisi saada myös tänne meille.

Valnevan rokote perustuu heikennettyyn virukseen, se on tällä hetkellä EMAn käsittelyssä.

Vierailija
18/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lupaprosessissa ja tulossa. On euroopan alueella kehitetty rokote ja siinä on kuollut virus.

Vierailija
19/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lievempi tauti, sitä huonompi suoja. Sairastettu korona-tauti ei tuo kuin max. puolen vuoden suojan. 

Väärin. Miksi rokotefanaatikot eivät perusta väitteitään faktoihin, vaan iltapäivälehtien lööppeihin?

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.13.21260426v1.full#T3

Vierailija
20/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältää saman piikkiproteiinihässäkän kuin ne mRNA rokotteetkin.

Eli se tuntemattomasti käyttäytyvä piikkiproteiini kummittelee niissä edelleen. Perustuu kuitenkin heikennettyyn virukseen, joten jos toimii, on suoja todennäköisesti laajempi kuin mRNA rokotteilla. Kestoikä luultavasti heikompi kuin itse sairastamisen kautta saatava immuniteetti, joten sitä laumasuojaa ei saavuteta edelleenkään, ei rokotteiden, eikä myöskään sairastamisen kautta.

Maailma on sekaisin ja päättäjät joukkopsykoosissa. Ollaan vielä 5 vuoden päästä samassa tilanteessa, ellei tehdä jotain järkevää.

Mitähän se olis se järkevä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme