Pitäisikö Yön Simot päästää ajamaan Suomen läpi?
Pitäisikö mopopojille antaa pääsy Suomeen kun Puola kieltäytyi ottamasta vastaan?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:36"]
Minun mielestäni taas läpiajoluvan kieltäminen olisi merkki siitä, että me pelkäämme teitä ihan kauhiasti.
Lukitkaa vaimot ja tyttärenne, hirmuinen moottoripyöräjengi ajaa maanne läpi.
Ruotsilla tai Tanskalla ei kaiketi ole tämän asian kanssa mitään ongelmaa, no big deal.
[/quote]Sitten kun seuraavaksi vaativat sotilastukikohtaa etelärannikolta, onko senkin kieltäminen sun mielestä pelkuruuden merkki?
Ne vois ajaa Venäjän liput liehuen pyörien perässä, tien reunassa koululaiset heiluttaa myös Venäjän lippuja. Haastattelu kympin uutisissa, joku suomalainen mopokerho liittyy osaksi aikaa kulkueeseen ja kehutaan kansojemme ystävyyttä.
Aika kaukaa on nyt kyllä haettu tämä sotilastukikohdan perustaminen.
Tämä porukka siis ajaisi Suomen läpi, tod.näköisesti rajalta Skattalle ja siitä laivalla Ruotsiin.
Ei mielestäni kovin suuri asia.
Älkää nyt niin kauheasti sitä sotaa lietsoko. Sotilastukikohta, jep.
Suomalaiset moottoripyöräkerhot aina kauhistuttaa mammoja. "Rikollisia!!1!" huudetaan, vaikka nähtäis ne kahvilla ABC:lla.
Mutta naapurivaltion diktaattorin palkkaama rikollisjengi kun olisi tulossa provokaatiotarkoituksessa prätkillä paikalle, pelottelemaan, agitoimaan, uhkailemaan - mammat on heti haarat auki. Ruvetkaa nyt joku vielä sössöttämään, että se johtaja olisi oikeasti hammaslääketieteen lisensiaatti ja luvat kunnossa, jep jep...
Bandidos ja Hells Angels Finland voisivat ajaa sinne Talin paikkeille näyttämään, missä iivanat viimeksikin pysäytettiin. Samoin saksalaiset jengit voisivat vähän hupailla ajelemassa saartorengasta Pietarin ympärille. Putin turhan herkkänahkainen, kun vieläkin poraa Leningradin piirityksessä kuolleita läheisiään. Tollanen harmiton pikku motoristikokoontuminen olis hänelle ihan kivaa asennekasvatusta.
Mistä olet päätellyt, että ovat tulossa "pelottelemaan, agitoimaan, uhkailemaan"?
Ketä ne niinkuin uhkaisi? Meitä tavan tallaajia vai meidän 1% kerhoja vai ketä?
Supoa?
En mä nyt oikein jaa tätä sun näkökantaa, toisaalta en käy ABC.lla kiljumassa liivejä nähdessäni.
Minun mielestäni taas läpiajoluvan kieltäminen olisi merkki siitä, että me pelkäämme teitä ihan kauhiasti.
Ruotsilla tai Tanskalla ei kaiketi ole tämän asian kanssa mitään ongelmaa, no big deal.
[/quote]
Et taida tietää mikä on Schengen-alue? Ei Ruotsilla, Tanskalla eikä sen puoleen Saksallakaan tarvitse olla asiaan mitään kantaa, koska Suomi valvoo alueen ulkorajan turvallisuutta omalla itärajallaan. Suomen rajalla on tarkastus, sen jälkeen ei papereita säännöllisesti tarkastettaisi koko matkalla Berliiniin. Niin kuin ei sinunkaan papereitasi, jos lähdet reissamaan Keski-Eurooppaan.
Toki, toki, mutta jos paperit on pojilla ok, niin mikä tässä on se ongelma?
Jos taasen papereissa kaikki ei kondiksessa, niin silloin ei tietenkään rajan yli tulla.
Ja olen useasti ajaut Italiasta Suomeen ja jopa kauhistellut sitä, että niitä papereita ei todellakaan kysellä missään.
Schengen-alueelle tarvitsevat venäläiset viisumin. Eikä sellaisten myöntäminen tässä tapauksessa ole mitenkään itsestään selvää.
Ei taida saada viisumeita tällä aikataululla,normaalisti menee viikkoja ja jos taustaselvityksessä paljastuu rötöksiä ei viisumia tule,niin yksinkertaista se on.
Miksi se johtaja ei voisi olla hammaslääketieteen lisensiaatti?
Joskus muistan katsoneeni hänestä jonkun dokkarin ja siinä asiasta mainittiin.
Simot!? :'D eikös ne ollut sudet..
Aih, jos se todella "hot" Kirurgi on mukana niin tänne vaan.
Minä selvitän reitin ja yritän päästä "tohtorin" kyytiin. ;)
Se mies on kuuuuuuma!
Ja eikai heistä nyt normikansalaisille mitään uhkaa ole. Antaa poikain ajella vaan....
Joo, ovat menossa Ruotsiin homo-pileisiin.
[/quote]
Hahaha!
Mieti nyt tätä surkeaa suomettunutta ryssän rajanaapuria.
Läpiajon kielto siis on merkki pelkuruudesta ja sen salliminen rohkeudesta....
Jep. Tämä TÄYSIN selvä.