Mikähän mulla on?
Nykyisin iskee todella epätodellinen-olo. Saatan seisoa vain jossain kun saan sellaisen "kohtauksen" en tunnista enää ympäristö enkä ihmisiä joita siinä on. Tätä kestaa varmaan päälle 15sekunttia. Todella sekava ja harhainen olo. Tänä aamuna kun olun juuri käynyt suihkussa, olin varma että mun asunnossa on joitain ihmisiä, enkä uskaltanut tulla vessasta ulos. Kesti jonkun aikaa ha havahduin että ei täällä voi olla kuin minä.
Nyttenkin heittää silmissä todella oudosti jonka takia on vähän huono olo. Alkoholia en ole juonut pitkiin aikoihin. Yhtenä iltana katsoin telkkaria ja ihan varmasti näin parvekkeella huppupäisen miehen tupakalla, ja asun ylimmässä kerroksessa. Välillä myös olen varma että täällä kummittelee. Olenko mä oikeasti flippaamassa. Itsemurha myös pyörii päässä vaikka ennen ei ole ollut sitä ajatusta..
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:52"]Lääkäriin?
[/quote]pitäisi mennä. Mutta suoraan sanottuna en edes nykyisin uskalla mennä muualle kuin lähikauppaan. Ap
Nyt tuntuu että pitää jo oksentaa, mutga mitää ei tule ulos :/ kamala olo. Ap
Mua oikeesti pelottaa kun pelkkä kirjottaminen tuottaa vaikeuksia
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:52"]Lääkäriin?
[/quote]pitäisi mennä. Mutta suoraan sanottuna en edes nykyisin uskalla mennä muualle kuin lähikauppaan. Ap
[/quote]
No sitä suuremmalla syyllä. Voisiko joku tulla sun mukaan?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:52"]Lääkäriin?
[/quote]
No sitä suuremmalla syyllä. Voisiko joku tulla sun mukaan?
[/quote]en tiedä. En ole kellekkään keftonut. Nytkin itku silmässä kirjotan. Ap
Kerro hyvä ihminen ja hae apua. Tuohon on varmasti olemassa joku keino, lääkitys tai muu, että pääset normaaliin elämään takaisin kiinni. Ei elämän ole pakko olla tuollaista. Hyvä kun kirjoitat edes tänne.
Aivokasvain? Tai joku mielen sairaus? Mene lääkäriin.
Voinko tämän takia soittaa ambulanssia? Mulla on todella paha nyt olla
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:01"]Voinko tämän takia soittaa ambulanssia? Mulla on todella paha nyt olla
[/quote]
No mikset voi mennä päivystykseen? Ehkä ambulanssi on vähän ylimitoitettu.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:01"]
[/quote]
Voit soittaa. Sieltä tullaan tsekkaamaan sun tilanne.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:01"]
[/quote]
Kyllä voi, jos sinulla on itsemurha-ajatuksia, sekavuutta yms etkä kykene auttamaan itse itseäsi tai et kykene muuten pääsemään lääkäriin.
NYT SOITAT AMBULANSSIN JA SANOT ETTÄ AIVOHALVAUKSEN OIREET ON PÄÄLLÄ!
Onko ollut stressiä? Mulla kova stressi on aiheuttanut vastaavaa. Lopulta puhkesi myös paniikkihäiriö. Olet kuitenkin realiteeteissa, se on hyvä merkki. Pyri rauhoittumaan ja rentoutumaan!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:07"]NYT SOITAT AMBULANSSIN JA SANOT ETTÄ AIVOHALVAUKSEN OIREET ON PÄÄLLÄ!
[/quote]
No ei noi nyt kyllä aivohalvauksen oireita ole kun ap pystyy kirjoittamaankin noin selkeästi. Ennemmin jotain psyykkistä; mikä ei meinaa ettei tarvitse apua.
Tuli vähän kirjoitusvirheitä, sori. Ap