Pitäisikö Yön Simot päästää ajamaan Suomen läpi?
Pitäisikö mopopojille antaa pääsy Suomeen kun Puola kieltäytyi ottamasta vastaan?
Kommentit (35)
Mä en oikein ymmärrä että miksi, kun ovat siis matkalla Berliiniin ja Saksa on ilmoittanut, että ei ota heitä maahan. Eli tuohon merellekö jäävät laivaan sit killumaan?
Ei niitä edelliselläkään kertaa tänne päästetty, kun olivat tätä kautta Berliiniin menossa. Venäläistä nationalistijengiä ei tarvitse tänne päästää. Kolmosviestin mamma voi käydä jakamassa toosaansa Pietarissa, jos kirurgi niin kuumottaa.
Minusta on outoa, että porukkaa pelottaa nämä Susi-Hukkaset.
Kyllä minua ainakin pelottaisi enemmän esim. iltasella Itiksen Tallinnan-aukiolla tai Vuosaaressa kuin näiden kyydissä.
Itseasiassa, näiden kyydissä ei pelottaisi kyllä mikään ;)
Siitä vaan jos multa kysytään. Eihän ne tänne jäämässä ole.
Yrittäkää nyt kertoa mikä heissä niin teitä pelottaa?
Ja voisinpa toki Pietarissa poiketakkin...on se vaan niin komia poika ja ei ihan sieltä tyhmimmästä päästäkään. Kelpaisi minulle kyllä!
Ei se pelkäämisestä ole kyse. Tuollaisella Putinin jengillä vain ei ole mitään asiaa tänne. Ajakoot pojat omilla maillaan.
Ei se pelkäämisestä ole kyse. Tuollaisella Putinin jengillä vain ei ole mitään asiaa tänne. Ajakoot pojat omilla maillaan.
Ryssää ei pidä päästää asettumaan paikoilleen. Sitten sitä on enää vaikea häätää. Opetti isoukki.
Siis nuohan ovat Putlerin perseennuolijoita pahimmasta päästä ja suhtautuvat myönteisesti ryssien valloitussotaan Krimillä!
Jos jollain verukkeella voidaan noilta maahanpääsy evätä niin se on tehtävä.
Asettumaan paikoilleen?
C´moon, ne ajaisi tästä läpi.
Kunhan ei tuo lisää lindholmeja rajan yli. Yhdessä on tarpeeksi.
Rikollisjengihän toi on. Ei tänne. Ajelkoot vaikka siellä Krimillään nyt.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:26"]
Asettumaan paikoilleen?
Niinhän ne sanoo. Ryssään ei ole luottamista. Toinen isoukin opetus.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:26"]
Asettumaan paikoilleen?
[/quote]
Lupa läpiajoon olisi selvä viesti ryssille: "Me pelkäämme teitä ja annamme siksi hännystelijäkoplallenne luvan kasvattaa mainettaan piittaamatta tippaakaan valloitussotanne uhreista".
Minun mielestäni taas läpiajoluvan kieltäminen olisi merkki siitä, että me pelkäämme teitä ihan kauhiasti.
Lukitkaa vaimot ja tyttärenne, hirmuinen moottoripyöräjengi ajaa maanne läpi.
Ruotsilla tai Tanskalla ei kaiketi ole tämän asian kanssa mitään ongelmaa, no big deal.
Ei tietenkään, kun proopuskat eivät ole kunnossa. Rajalla vain todetaan että viisuminne ei näytä olevan voimassa. Kiitokset käynnistä, kääntäkää pyörät takaisin itään.
No mitä vttua ne tänne on tulossa? Kun niitä ei halua Saksa eikä Puola, minne ne nyt sitten edes olisivat menossa? Pysykööt himassa, kun niitä ei ole länteen lutsuttu.
Tervetuloa!
Toivottavasti sattuvat ajamaan juuri ohi, kun joukko meidän kulttuurinrikastuttajia on tekemässä lähempää tuttavuutta jonkun teinitytön kanssa....Ai että, sen soisi tapahtuvan.