Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko motoristimammat aloitelleet jo ajokautta?

Vierailija
28.04.2015 |

Mä oon käynyt ulkoiluttamassa pyörääni kahdesti, ekan kerran jo helmikuussa. Aika vähän pääsen ajelemaan, kun on pieniä lapsia, mutta jos kuopus vaikuttaa siltä, että hänet voisi kesällä jättää yhdeksi yöksi isovanhempieni luo yökylään, voisi käydä vaikka kokoontumisajoissakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehetkin saa vastata. En ole, on niin hemmetin kylmä ja loppuviikoksi on luvattu lunta.

t. HD mies

Vierailija
2/4 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:46"]

Kai miehetkin saa vastata. En ole, on niin hemmetin kylmä ja loppuviikoksi on luvattu lunta.

t. HD mies

[/quote]

No tämän kerran saa :) Mä kävin ajamassa ekan kerran helmikuussa, mutta ihan pienen lenkin vain. Yksi mun mieleenpainuvimmista matkoistani oli vuosia sitten pääsiäisenä, tiet oli sulat, mutta lumi vielä maassa. Oli tosi eksoottinen matka, mutta tietenkin olin ihan jäässä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin kerran maaliskuussa, ihan lopussa. Tiet olivat olleet sulana jo monta viikkoa. Samalla kun olin ajelulla, niin joku hiihti tien penkalla. Koko huhtikuu olikin sitten tosi kylmä.

t. HD mies

Vierailija
4/4 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:52"]

Mä ajoin kerran maaliskuussa, ihan lopussa. Tiet olivat olleet sulana jo monta viikkoa. Samalla kun olin ajelulla, niin joku hiihti tien penkalla. Koko huhtikuu olikin sitten tosi kylmä.

t. HD mies

[/quote]

On siinä lumikelillä ajamisessa oma viehätyksensä, mutta ehkä kesäkelit on kuitenkin parhaita tähän hommaan. Käytkö itse kokoontumisissa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi