Lue keskustelun säännöt.
Kyllä tähän ei-makeaan tottuu
31.03.2015 |
Aamupalana maustamatonta jugurttia ja puolukoita. Ihan hyvää. En olisi vuosi sitten pystynyt, mutta vähitellen sokerin määrää vähemmäksi ja olen tottunut. Vielä pari viikkoa sitten laitoin tähän vähän hunajaa, enää en sitäkään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sun kannattaa pitää toi linja, sillä siitä lipsahtaa hyvin helposti takas vanhaan