Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kun käytät ihonmyötäisiä housuja, niin saako muotojasi mielestäsi miehet katsella?

Vierailija
07.01.2022 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysele lupaa naisten hyvin muodostuneiden perseiden visuaaliseen tarkasteluun, mutta toki teen sen aina kuitenkin hyvän maun rajoissa ja toisen fyysistä koskemuutta noudattaen.

- esteettinen perseinsinööri-

Mä luin ensin, että olet persetirehtööri🙈

Vierailija
22/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi olen kroppani treenannut että saa ja PITÄÄ katsoa. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän yleensä myös pitkää paitaa jolloin pylly ei näy.  Se on niin lattana, etten halua kenenkään näkevän sitä, kun tiedetään miten tarkasti naisia aina syynätään. 

Onhan miehilläkin suhteellisen tiukkoja housuja ja vaatteita, mutta ei heitä katsota läheskään niin pikkutarkasti ja etsitä vikoja. 

Oli lapsena ihanaa kun en edes tiennyt miltä pyllyni näyttää eikä muutenkaan ajatellut ulkonäköään hetkeäkään. Ei ollut mitään ulkonäköpaineita. Sai vaan elää ja olla ilman että sinua määritettiin ulkonäön perusteella.

Ne ulkonäköpaineet tulevat omasta päästäsi. Itse ainakin elän ja olen ajattelematta sekuntiakaan mitä muut ajattelee pukeutumisestani tai ulkonäöstäni.

Joo, mäkin kokeilin tota. Pukeuduin kerrankin vaatteisiin, joista pidin ja ne esittelivät pakaran muotoni muille selkeästi.  Sain välittömästi kuulla ikäviä kommentteja ja vieläpä omalta isältäni.  

En toista kertaa käyttänyt niitä housuja ja tyydyn vaan peittämään itseni, jotta ei tarvisi kuunnella kaikenlaista paskaa.

Olen myös saanut todella rumia kommentteja, myös tuntemattomilta. Ihmettelen todella kuka pystyy olemaan täysin vahva, niin että negatiivinen palaute ei vaikuta yhtään?

Olen mm. ollut menossa kesäjuhliin vartaloa myötäilevässä (mutta ei tiukkaa trikoota tms) kesämekossa ja ihan vieras ihminen sanoi "jos olisin ton näköinen, en todellakaan käyttäis tuollaista kolttua". Olen sutjakka 60kg eli en tiedä mitä tarkoitti, näytin mielestäni kivalta.

Romanttisten kumppanien kommentit satuttaneet eniten. Olen kuumlut jotain vähän joka ruumiinosasta. Liian pieni tämä, liian iso toi. Et kai sä tossa lähde ulos? En tietenkään jatkanut tuollaisia suhteita, mutta arven ne jättivät ja nyt olen visusti yksin. Ja paita on aina pitkä, vaikkei se muodinmukaista olekaan. T. Eri

Vierailija
24/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vuoksi olen kroppani treenannut että saa ja PITÄÄ katsoa. ❤️

Ihmisillä on tapana esitellä kovan työn tuloksia muille. Ihan loogista.

Vierailija
25/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän yleensä myös pitkää paitaa jolloin pylly ei näy.  Se on niin lattana, etten halua kenenkään näkevän sitä, kun tiedetään miten tarkasti naisia aina syynätään. 

Onhan miehilläkin suhteellisen tiukkoja housuja ja vaatteita, mutta ei heitä katsota läheskään niin pikkutarkasti ja etsitä vikoja. 

Oli lapsena ihanaa kun en edes tiennyt miltä pyllyni näyttää eikä muutenkaan ajatellut ulkonäköään hetkeäkään. Ei ollut mitään ulkonäköpaineita. Sai vaan elää ja olla ilman että sinua määritettiin ulkonäön perusteella.

Ne ulkonäköpaineet tulevat omasta päästäsi. Itse ainakin elän ja olen ajattelematta sekuntiakaan mitä muut ajattelee pukeutumisestani tai ulkonäöstäni.

Joo, mäkin kokeilin tota. Pukeuduin kerrankin vaatteisiin, joista pidin ja ne esittelivät pakaran muotoni muille selkeästi.  Sain välittömästi kuulla ikäviä kommentteja ja vieläpä omalta isältäni.  

En toista kertaa käyttänyt niitä housuja ja tyydyn vaan peittämään itseni, jotta ei tarvisi kuunnella kaikenlaista paskaa.

Olen myös saanut todella rumia kommentteja, myös tuntemattomilta. Ihmettelen todella kuka pystyy olemaan täysin vahva, niin että negatiivinen palaute ei vaikuta yhtään?

Olen mm. ollut menossa kesäjuhliin vartaloa myötäilevässä (mutta ei tiukkaa trikoota tms) kesämekossa ja ihan vieras ihminen sanoi "jos olisin ton näköinen, en todellakaan käyttäis tuollaista kolttua". Olen sutjakka 60kg eli en tiedä mitä tarkoitti, näytin mielestäni kivalta.

Romanttisten kumppanien kommentit satuttaneet eniten. Olen kuumlut jotain vähän joka ruumiinosasta. Liian pieni tämä, liian iso toi. Et kai sä tossa lähde ulos? En tietenkään jatkanut tuollaisia suhteita, mutta arven ne jättivät ja nyt olen visusti yksin. Ja paita on aina pitkä, vaikkei se muodinmukaista olekaan. T. Eri

Ja niinkuin tuolla ylempänä joku mainitsi ettei välitä mitä muut AJATTELEVAT. No helppohan niistä ajatuksista on olla välittämättä kun ei niitä tiedä. Jos ne täräytetään päin näköä, niin on pakko reagoida niihin jollain tavalla. Lisäksi saattaa niiden takia alkaa kiinnittämään itsessään huomioita asioihin, joista ei aiemmin ollut edes tietoinen tai joista on itse jopa pitänyt ennen sitä.

Vierailija
26/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenpä noita estää toljottamasta?

Vierailija
27/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää tuijotan enkä kysele kohteen mielipidettä jos kyseessä on julkinen paikka.

Vierailija
28/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai saa katsoa

Vierailija
29/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä saan todella isot kicksit, jos hyvännäköinen nainen jää tuijottamaan mun treenattua kroppaa. Sen takia (ja vain sen takia) käyn salilla ja syön kanaa.

Vierailija
30/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset piukoissa leggingseissä on niin upeita että piti hommata sellaisia itsellekin. 😊

t. Mies

Vierailija
31/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä saan todella isot kicksit, jos hyvännäköinen nainen jää tuijottamaan mun treenattua kroppaa. Sen takia (ja vain sen takia) käyn salilla ja syön kanaa.

Itse naisena myös nautin siitä, jos ulkonäköni herättää miehissä ihailua ja kiinnostusta. Rakatan miehiä.

Vierailija
32/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa ihan vapaasti. Kunhan ei kommentoi tai koske. Leggingsien kanssa tosin pidän pidempää toppia ja onneksi vain yhdissä tulee esiin kamelinvarvas.

Vierailija
33/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä nyt on? Saako? Ihan niinkuin ihmisten huomaamiseen tarvitaan joku lupa.

Tarkoitatko katselulla tuijottamista? Katselua en voi oikein edes estää, mutta tuijottamisella teet itsestäsi typerän.

Vierailija
34/34 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset piukoissa leggingseissä on niin upeita että piti hommata sellaisia itsellekin. 😊

t. Mies

Miehet leggingseissä on upea näky ❤️.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän