Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapurin anorektikko äiti tököttää ulkona toppa takissa

Vierailija
28.04.2015 |

Semmoinen parkatakin tapainen, huppu päässä. Ulkona on 18 c lämmintä ja tuossa suorassa paahteedsa varmaan vielä enemmän!

Ihme eukko. .todella kalpea ja laiha,monesti lähtee reppu selässä salille ja ilm. Mummo tulee vahtimaan lapsia.

Kerran näin perheen mäkkärillä: lapsilla hampurilaiset, äidillä pelkkä kahvi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:09"]Tiedän tämän ruipelon, todella outo tapaus välttelee katsekontaktia viimeiseen asti.Ja ei kyllä salilla käy kerran seurasin ihan vahingossa meni johonkin autoon lähtivät ties minne. Ai niin siellä käy kylässä usein eri miehiä, oon yrittänyt kuunnella oven takana mitäs puuhastelevat. Harmi kun ei ole seinä naapuri kuulis makkariin.  [/quote] Haha! Mullakin on varmaan jonkun kyylän silmiin mielenkiintoinen elämä. Olen yh, ja miehiä käy kylässä. Yksi on lapsen isä, muu osa kavereita. Okei, tapailin tuossa muutama kuukausi sitten erästä miestä, mutta kyllä niitä muita miehiä ramppasi kylässä - kuten nyt kavereilla käydään? Ja autollakin menen välillä ties minne. Ihan kuten kuka tahansa muukin.

[/quote]

taidat olla vaan huolimaton perseestäs. Ja se on huomattu.

Vierailija
2/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et yhtään kyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on sinun asiasi...kuinka?

Vierailija
4/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että tämän anorektikon naapuri joko lopettaa tällaisten tekstien kirjoittamisen tälle palstalle tai opettelee edes kirjoittamaan oikein.

Vierailija
5/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko minusta? Tökötin nimittäin juuri äsken lasten kanssa toppiksessa pihalla. Vantaalla? Joo en ole anorektikko vaan minulla on imeytymishäiriö ja ärtyneen suolen oireyhtymä. Siksi kun kerran pari vuodessa käymme mäkkärillä niin juon vain pienen kahvin.

Ja salilla käyn kyllä useasti, pitää tehdä voimaharjoittelua ettei lihakset rappeennu.

Vierailija
6/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mahtaa olla 18 astetta lämmintä? Turussa lämpötila on hädin tuskin kymmentä.

Vierailija
7/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:13"]Missä mahtaa olla 18 astetta lämmintä? Turussa lämpötila on hädin tuskin kymmentä.
[/quote]

Ainakin täällä vantaalla on auringossa 18. T.5

Vierailija
8/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on aika kylmä tuuli. Ja peppu paleltuu, kun istahtaa hiekkalaatikolle lasten seuraksi. Vaikka on kevät, huomiseksi ja ylihuomiseksi on luvattu lumimyräkkää eteläänkin. Keikkuen näyttää tulevan.

Vierailija
9/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Mä olen vilukissa, varmaan osittain siksi että olen tosi laiha. Mutta en anorektikko. Nälkä mulla ei aina välttämättä ole samaan aikaan kuin lapsella; itse asiassa äskenkin lapsi söi lounaan ja siivoilin samalla, nyt kun lapsi nukkuu söin itse lounaan. Moi kyttääjille!

Vierailija
10/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ystäväni kulkee kesälläkin villatakissa ja villasukissa mutta ei ole anorektikko vaikka onkin tosi hoikka. Ei kaikki hoikat ole anorektisia vaan voi olla suolistovikaa ym imeytymishäiriöitä.

Vierailija
11/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minäkin olen pitänyt vielä pihalla lasten kanssa (kevyt)toppatakkia. Tuulessa tulee kylmä kun ei voi liikkua reippaasti lapsia vahtiessa.

T. BMI 25

Vierailija
12/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sanat...!!!

Vierailija
13/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ja toppatakki päällä vielä mennään. Tosin tänään jouduin juoksemaan bussiin ja tuli lämmin, joten avasin takin!

Vantaalla ei kyllä mitään 18 astetta tänään ole, ehkä 12-13 max.

Vierailija
14/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:41"]Olen läski ja toppatakki päällä vielä mennään. Tosin tänään jouduin juoksemaan bussiin ja tuli lämmin, joten avasin takin!

Vantaalla ei kyllä mitään 18 astetta tänään ole, ehkä 12-13 max.
[/quote]

18 näyttää mittari partsilla.

Vierailija
15/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:41"]Olen läski ja toppatakki päällä vielä mennään. Tosin tänään jouduin juoksemaan bussiin ja tuli lämmin, joten avasin takin! Vantaalla ei kyllä mitään 18 astetta tänään ole, ehkä 12-13 max. [/quote] 18 näyttää mittari partsilla.

[/quote]

näyttäähan se kesälläkin 50. mee ulos ap.

Vierailija
16/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:41"]Olen läski ja toppatakki päällä vielä mennään. Tosin tänään jouduin juoksemaan bussiin ja tuli lämmin, joten avasin takin! Vantaalla ei kyllä mitään 18 astetta tänään ole, ehkä 12-13 max. [/quote] 18 näyttää mittari partsilla.

[/quote]

Ahaa, no jos sinun partsilla on noin lämmintä, niin ei kyllä naapurin mamma enää saa kulkea toppatakissa.

Vierailija
17/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on pääasia että lapset ja äiti ulkoilevat, ulkoilu on pukeutumiskysymys ja sitä moni ei hiffaa. Minullakin oli tänään kahdet housut, kaksi paitaa, KAKSI villapaitaa ja kuoriasu, tytön kanssa ulkona 2 tuntia. Hikihän siinä tuli mutta hauskaa oli! Menin ulos katsomatta ulos.

Vierailija
18/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän ruipelon, todella outo tapaus välttelee katsekontaktia viimeiseen asti.Ja ei kyllä salilla käy kerran seurasin ihan vahingossa meni johonkin autoon lähtivät ties minne. Ai niin siellä käy kylässä usein eri miehiä, oon yrittänyt kuunnella oven takana mitäs puuhastelevat. Harmi kun ei ole seinä naapuri kuulis makkariin. 

Vierailija
19/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toppa sillä on siellä takissa? Sokeritoppa, sätkätupakkaa?

Vierailija
20/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla 13 astetta. Ap:lla varmaan rikki partsin mittari.
T. Korsolainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi