Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette anna anteeksi puolison pettämistä?

Vierailija
07.01.2022 |

Miksi ette anna? Ihminen on erehtyväinen.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuitenkin antaa anteeksi, yhden pettämisen takia koko perhettä ei kannata rikkoa.

Vierailija
22/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt. Tästä on nyt jo useita vuosia, mutta silti aina välillä näen mielessäni miehen nuolemassa tuon toisen naisen alapäätä. Epäilyksen varjo häilyy yllä aina, että tekeekö (vai onko peräti jo tehnyt) uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kuitenkin antaa anteeksi, yhden pettämisen takia koko perhettä ei kannata rikkoa.

Moni kuitenkaan ei anna.

Vierailija
24/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olen antanut jo anteeksi, mutta unohda en koskaan. Asialla ei ole oikeastaan enää merkitystä, sillä luottamus ja kaikenlainen seksuaalinen halu toista kohtaan on   myös minun puoleltani haihtunut jo aikoja  sitten taivaan tuuliin ja parisuhteemme on pelkästään lämmintä kumppanuutta ja ystävyyttä. 

Sama täällä!

Vierailija
25/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt. Tästä on nyt jo useita vuosia, mutta silti aina välillä näen mielessäni miehen nuolemassa tuon toisen naisen alapäätä. Epäilyksen varjo häilyy yllä aina, että tekeekö (vai onko peräti jo tehnyt) uudestaan.

Maistuuko viikset pussatessa tussulle?

Vierailija
26/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole erehdyksestä, jos tietää seuraukset. Pettäminen on tietoinen valinta.

Vierailija
27/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni äidillä on todettu muistisairaus. Hän on vielä kotona. Setäni petti puolisoaan aikoinaan sen, minkä ehti. Vaimo antoi anteeksi joka kerta, mutta nyt hänestä on tullut haastava tapaus: hän näkee setäni pettävän tätä tuon tuostakin. Sedälleni on koittanut maksun aika.

Paha!

Vierailija
28/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa erehdyksiä ja "erehdyksiä".

Vierailija
29/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntavaisto petti, kompassi hävisi eikä puoliso löytänyt enää oman kodin parivuoteeseen.

Vierailija
30/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän voisi pettää vahingossa?

Olisi vaikka taloyhtiön lenkkisaunassa juuri kuivailemassa munia ja siitä tulisi sellainen puoliheijari ja sitten sattuisi naapurin rouva tulemaan vahingossa miesten vuorolla pukkariin ja säikähtäisi kaatuen ja lähtisi sitä sitten herrasmiehenä auttamaan ylös ja sitten sattuisi itse kaatumaan samaan läjään ja slaikkari livahtaisi siinä hötäkässä naapurin tussuun?

Vierailija
31/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi kumppaniltani sen enempää kuin itseltänikään. Olen itse uskollinen hänelle ja jos hän ei ole uskollinen minulle, hän ei ole tasoiseni kumppani ja meidän pitää erota ja etsiä/löytää tasoisemme kumppanit.

Vierailija
32/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä mutta harvemmin se pettäminen kertaan jää.

Vierailija
33/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää yhteen kertaan. Vilpillinen luonne jatkuu läpi elämän. Kärsiköön joku muu siitä.

Vierailija
34/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynnysmattoja kohdellaan jatkossakin sellaisena.

Vierailija
35/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä voi sanoa katuvansa mutta hän katuu vain kiinni jäämistään, ei pettämistä.

Vierailija
36/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistäminen on pahasta, on vaan erilaisia tilanteita. Kyllä minä voisin kerran antaa anteeksi,riippuu tosiaan miksi ja kuinka kauan, kertooko itse , kauanko yhteinen suhde kestänyt jne

Vierailija
37/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotakin ihmisen luonteesta, älystä ja kyvystä hoitaa asioita, jos on mahdollista "ajautua" pettämään.

Vierailija
38/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä tiesi, missä oikea sänky on. Ei ole muita oikeita sänkyjä, vain vääriä. Piste.

Puoliso luulee, että sänky on vain nukkumista varten. Ei osaa ajatellakaan sitä muuhun käyttöön.

Vierailija
39/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jää yhteen kertaan. Vilpillinen luonne jatkuu läpi elämän. Kärsiköön joku muu siitä.

Naimisiin mennessä muutin tapani. Tein sopimuksen itseni kanssa. Naimisissa 20v kiltisti, mutta riittävän tuhmasti.

Vierailija
40/59 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä tiesi, missä oikea sänky on. Ei ole muita oikeita sänkyjä, vain vääriä. Piste.

Puoliso luulee, että sänky on vain nukkumista varten. Ei osaa ajatellakaan sitä muuhun käyttöön.

Ehkä sinunkin pitäisi ajatella laatikon ulkopuolelta ja ehdottaa vaakamamboa vaikka sohvalla tai pystymamboa suihkussa.