Mikä pahoissa pojissa vetää puoleensa?
Onko se itsevarmuus vai vaaran tunne tai esimerkiksi tatuoinnit?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittävyys ja pystyvät puolustamaan naista. Suominainen on valmis salakuljettamaan vankilan perhe tapaamiseen huumeita pillussaan kun jännä mies pyytää.
Samaan aikaan tylsät kilttimiehet käyvät töissä ja maksavat veroissa kaiken.
Mitä jos on tupla-akateeminen paha poika joka maksaa yhteiseen kassaan ehkäpä jo liikaa veroja ja työllistää näitä kilttejä poikia? Onko semmoinenkin ketjussa kuvattu mimbo ja väistämättä huumerikollinen kallu?
Nimim kaverin puolesta kyselen
Kuinka tupla-akateemisuus voisi poistaa luonteessa ja teoissa olevat virheet ja pahat teot?
Ei sitten niin yhtään mikään. Näiden pösilöiden kanssa kun joutuu samalla yläasteella olemaan, niin saa loppuiäkseen immuniteetin mokomille.
Luonnehäriöiset naiset valitsevat luonnehäiriöiset miehet ja kääntäen. Erittäin luonnehäiriöiset naiset valitsevat erittäin luonnehäiriöiset miehet ja kääntäen. He ansaitsevat täysin toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnehäriöiset naiset valitsevat luonnehäiriöiset miehet ja kääntäen. Erittäin luonnehäiriöiset naiset valitsevat erittäin luonnehäiriöiset miehet ja kääntäen. He ansaitsevat täysin toisensa.
Ei ansaitse yksi yhteen aina. Moni persoonallisuushäiriöinen ei ole kamala ihminen, vaan pikemminkin arka, alistuva, antaa kävellä ylitseen, ei kykene itsenäisyyteen. Näitä sitten narskut ja muut vaikeammat tapaukset pompottaa. Esim joku väitti että estyneet vetää epävakaita puoleensa kuin kärpäsiä. Ja syystä tavallaan, koska epävakaa pelkää hylkäämistä ja estyneet tunnetusti on kaiken epätodennäköisimpiä eroamaan.
Elävä elämä on eri toista kuin Hollywood-leffat: pahikset voittavat OIKEASTI kovin usein...
"Mikä pahoissa pojissa vetää puoleensa?" Enpä tiedä, kun ei vedä. Toki jotkut k*sipäät osaavat olla tosi hurmaavia, kun siitä on heille hyötyä. Sitä kun ei ole kirjoitettu otsaan, että "kierrä kaukaa, ei kannata".
Vierailija kirjoitti:
Amen!
Olen seurustellut muutaman vuoden ns. pahan pojan kanssa, hänellä oli (ja on) huumeongelma ja pidemmän päälle hän oli myös tekemisissä poliisin kanssa, teki rikoksia, menetti työnsä, menetti asunnon monta kertaa, jne. jne.
Kun tutustuimme, hänellä on normaali työpaikka ja hän vaikutti päälle päin fiksulta kivalta tyypiltä. Siihen henkilöön minä ihastuin ja myöhemmin rakastuin. Toki hänen luonteessaan oli tiettyä kylmyyttä ja äkkivääryyttä alusta asti havaittavissa, mutta myös herkempi puoli. Huumeidenkäyttö paljastui vasta myöhemmin ja sen jälkeen miehen ongelmat alkoivat eskaloitua yhä enemmän. Lopulta laitoin suhteen poikki.
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää, minä en rakastunut onnettomaan huumeidenkäyttäjään, mutta se kuitenkin tilanne lopulta oli.
Niin. Eihän se pahan pojan pahuus välttämättä mitenkään näy siinä tilanteessa, kun iskee naista petipuuhiin. Voi olla ihan muunlainen siinä tilanteessa... Ei näytteleminen rajoitu teattereihin, tv-sarjoihin yms. Kyllä se osataan muuallakin.
Minulla on ollut monta miestä ja jos nyt verta kilteintä ja "pahinta" niin onhan niissä ollut eroja. Kiltti oli huomioiva ja näin, mutta ei sillä tavalla vetävä kuin tämä tuhma poika, jossa oli jotakin eläimellistä vetovoimaa. Ja kyllä, hänellä oli myös isompi penis (kun tätä varmaan arvuutellaan). Silti tämä paha poika oli täysin kykenemätön vastuunottoon, puheita kyllä oli, mutta ei tekoja. Siksi kiltti on parempi.
Niin. Miksi Tsingis-kaanilla on eniten elossa olevia jälkeläisiä maan päällä tällä hetkellä? Miksi sai geenenjään levitettyä tänne eniten? Siksi, että hän se vasta "paha poika" olikin...
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eihän se pahan pojan pahuus välttämättä mitenkään näy siinä tilanteessa, kun iskee naista petipuuhiin. Voi olla ihan muunlainen siinä tilanteessa... Ei näytteleminen rajoitu teattereihin, tv-sarjoihin yms. Kyllä se osataan muuallakin.
Niinpä. Ja ne jaksaa näytellä käsittämättömän kauan. Kuukausia, jopa vuosia. Kaverin tapauksessa varoitusmerkit olivat seuraavat: lähti piirittämään naista joka hieman epätavallinen valinta, mutta tavallaan taas ymmärrettävä. Naisella oli runsaasti vientiä joten miksi ei myös tämä mies olisi voinut hänestä kiinnostua. Tavallaan nainen oli alakynnessä, mutta tavallaan ei. Mies oli ollut nuorena hieman yksinäinen susi. Siinä kaikki. Käytös oli lähemmäs vuoden parasta a-ryhmää, kunnes pari muutti yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi Tsingis-kaanilla on eniten elossa olevia jälkeläisiä maan päällä tällä hetkellä? Miksi sai geenenjään levitettyä tänne eniten? Siksi, että hän se vasta "paha poika" olikin...
Luuletko että ne naiset oli vapaaehtoisesti mukana kaikki tai edes joku?
Millainen on "paha poika" ? Onko itsevarmuus ja varmat otteet omassa tekemisissä ja tulevaisuuden suunnitelmissa sekä nykyisyydessä "pahan pojan" ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä. Minullekin tällainen valehteli sujuvasti olevansa ujo ja nuorempana kiusattu ja puhui kiusaamista vastaan. Ujous ei näkynyt missään ja tavasta miten hän suhteen päätti tuli vahvasti vaikutelma, että tyyppi olikin itse ollut se kiusaaja. Juuri sellaisen ihmisen toimintaa. Jossain keskustelussamme lipsauttikin olleensa paha poika, mikä oli vähän ristiriidassa aiemmin kertomansa kanssa.
Kerran kun tällaiseen törmää, osaa olla varovaisempi jatkossa.
Aihe koskettaa mua miehenä jonkin verran. Mulle yksi osa äijäidentiteettiä on juuri siinä että olen täysin omien polkujen kulkija. Asun 60 km päässä sieltä missä kaikki kaverit ja kun ne ihmettelee sitä, niin vastaus on aidosti että ei kiinnosta eikä haittaa vaikka asuisin yksin Lapin kokoisella alueella.
Ja sitten kun tällainen asenne on aitoa, niin voi käydä kuten minulle kuukausi sitten. Olin treffeillä sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa liki jokainen mies haluaisi seurustella. Kolmen tunnin keskusteluiden jälkeen nainen silminnähden ihastui minuun ja siitä syntyikin parin vkon romanssi.
"ehkä en pettäjänkään" :O.
Pettäjät on alinta p*skaa parisuhde markkinoilla, rikollinen tai päihteidenkäyttäjä voi olla loistava isä ja aviomies, mutta pettäjä ja on pettäjä eikä sovellu parisuhteeseen.