Sinkku,miksi olet yksin?
Omasta halusta,ujous,ei vaatimustesi tasoista puolisoa... Kerro
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta syystä, mutta ei halusta.
Meni ohi ne vuodet, kun olisi pitänyt aloittaa seurustelut ja kun olisi ollut vielä mahdollisuuksia.
Nyt sitten ei ole enää mahdollisuuksia, kun en osaa ja eipä tämmöistä kukaan haluakaan.
Mitkä ovat ne vuodet milloin pitää aloittaa seurustelut? Eikö seurustelua voi aloittaa minkäikäisenä tahansa
Olen eri, mutta jos yhtään olet seurannut palstaa niin kyllä täällä hyvin vahvasti on tuotu ilmi, ettei nyt päälle kolmekymppistä nyt haluta alkaa opettamaan seurustelun alkeista. Ja kyllähän se ihan totta on, jos ei ole mitään kokemusta toisen kanssa seurustelusta, niin kyllä sitä on jo niin omiin tapoihinsa urautunut.
T. Keski-ikäinen ikisinkku.
Se on tänä päivänä yllättävän yleistä, että 30v miehellä tai naisella ei ole kokemusta vakavasta parisuhteesta. Vauva-palstan mammat elävät menneisyydessä eivätkä tiedä meidän milleniaalien elämästä mitään.
n28
Suurin osa mammoita on itsekin milleniaaleja. Vanhimmat milleniaalien sukupolvesta täyttivät juuri 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole 33 vuoden elämäni aikana halunnut seurustella kanssani. Aikanaan lähestyin ihastuksiani mutta aina pakit. En myöskään ole kuullut että yksikään mies olisi koskaan ollut kiinnostunut musta. N33
Sama. Ja nyt tämä kokemattomuus on jo sellainen salaisuus ja taakka ettei siitä enää edes kehtaisi kertoa vaikka joku muka kiinnostuisi. Mutta en usko että kiinnostuu. N39
Se kokemattomuus on ongelma ainoastaan teille kokemattomille itselleen. Sekä kokemattomat miehet että naiset täällä tuntuvat pelkäävän, että heidän "salaisuus" eli kokemattomuus tulisi jollain tavalla julki.
Minä kerron teille: se on ihan yksi ja sama oletko kokenut vai ei. Turha sitä kokemattomuutta on salailla ja pelätä ja ne ihmiset jotka teidän kokemattomuudelle nauraisi eivät ole edes sellaisia tyyppejä joiden kanssa kannattaisi pariutua.
Kaunis ajatus mutta ei pidä paikkaansa tosielämässä. Olen useammankin kerran kertonut ihastukselle tilanteestani ja aina on homma tyssännyt siihen. Eikä se lohduta että "sellainen tyyppi ei ole sua varten" - ei ole ollut mitään muita tyyppejä. Eli kukaan ei ole mua varten, eli nimenomaan se kokemattomuus on se ongelma. N38
Traumaattisia kokemuksia seurustelukumppaneista, jonka johdosta seksi ei enää innosta. Viihdyn paljon yksin niin ei haittaa olla ilman kumppania. En koe olevani yksinäinen kuitenkaan, koska on ystäviä ja sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta syystä, mutta ei halusta.
Meni ohi ne vuodet, kun olisi pitänyt aloittaa seurustelut ja kun olisi ollut vielä mahdollisuuksia.
Nyt sitten ei ole enää mahdollisuuksia, kun en osaa ja eipä tämmöistä kukaan haluakaan.
Mitkä ovat ne vuodet milloin pitää aloittaa seurustelut? Eikö seurustelua voi aloittaa minkäikäisenä tahansa
Olen eri, mutta jos yhtään olet seurannut palstaa niin kyllä täällä hyvin vahvasti on tuotu ilmi, ettei nyt päälle kolmekymppistä nyt haluta alkaa opettamaan seurustelun alkeista. Ja kyllähän se ihan totta on, jos ei ole mitään kokemusta toisen kanssa seurustelusta, niin kyllä sitä on jo niin omiin tapoihinsa urautunut.
T. Keski-ikäinen ikisinkku.
Se on tänä päivänä yllättävän yleistä, että 30v miehellä tai naisella ei ole kokemusta vakavasta parisuhteesta. Vauva-palstan mammat elävät menneisyydessä eivätkä tiedä meidän milleniaalien elämästä mitään.
n28
Ei me kaikki. Onhan meilläkin osalla lapsia tai jos ei omia lapsia, niin kummilapsia tai sisarusten lapsia. Ja kyllä itse ainakin tunnistan tämän nykyajan ilmiön, että ei enää tapahdu satunnaisia kohtaamisia niin kuin omassa nuoruudessani, jolloin nettiä ei vielä ollut. Netti on ihan hyvä asia elämää helpottavine piirteineen, mutta sosiaalisesti se enemmän sotkee asioita, kuin tuottaa hyvää.
Tottakai osa pärjää siellä hyvin, mutta ne on niitä ihmisiä jotka pärjäisivät ilmankin hyvin. Heillä on vain entistäkin paremmin pelivaraa.
Nuorena syy oli alhainen itsetunto. Nykyään vaan tuntuu, että pitäisi löytää joku kurssi elämään ja kehittää itseään tietyissä asioissa. Tulla vastuullisemmaksi, pudottaa ylipaino yms..
Huonot kokemukset naissukupuolesta aiheuttavat tiettyä pelkoa lähestyä naisia oikeassa elämässä. Netissä en yksinkertaisesti kelpaa, koska en ole riittävän hyvännäköinen kilpailemaan niiden miesmallin tasoisia komistuksia vastaan. Olen ollut kuitenkin ilman kumppania koko tähänastisen elämäni, joten on aika vaikea oikeastaan kuvitella tilannetta jossa olisinkin parisuhteessa. Enkä oikein koe, että minussa olisi mitään sellaista ominaisuutta, että minun kanssani kannattaisi edes seurustellakaan. Olen pariutumisen kannalta ihan täysi turhake.
Terveisin Naispelko28
Riittää, että on masennukseen taipuvainen herkkis. Rakkaudelle olisi kyllä kovasti kysyntää.
Jösses. Et sinä tasaveroista suhdetta halua, vaan isomulkkuisen miehen, jonka tulee sietää loputon kälätyksesi ja piilovittuilusi.