Sinkku,miksi olet yksin?
Omasta halusta,ujous,ei vaatimustesi tasoista puolisoa... Kerro
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaisia aloituksia? Miksi ei jatkuvasti kysellä, että miksi olet parisuhteessa? Miksi ihmeessä itsekseen olemista pitäisi perustella?
Mammapalstalla nainen ei ole nainen eikä mikään, jos sillä ei ole miestä kotona. Ihan sama millainen mies, kunhan sellainen löytyy kotisohvalta. Sitten mammoista tuntuu että kelpaa.
Siksi koska olen sekä fyysisesti että psyykkisesti vastenmielinen.
Olen tosi ujo. En uskalla lähestyä naisia. Usein olen muille pelkkää ilmaa.
En vain koskaan tavannut ketään, jonka kanssa olisi päästy parisuhteeseen asti. En usko, että koskaan tapaankaan. Olen jo kauan sitten hyväksynyt asian, enkä edes kaipaa parisuhdetta. Toki yksinäinen vanhuus hieman huolettaa.
En ole löytänyt ketään joka haluaa seurustella kanssani ja josta tykkäisin aidosti.
N25
Vierailija kirjoitti:
Omasta syystä, mutta ei halusta.
Meni ohi ne vuodet, kun olisi pitänyt aloittaa seurustelut ja kun olisi ollut vielä mahdollisuuksia.
Nyt sitten ei ole enää mahdollisuuksia, kun en osaa ja eipä tämmöistä kukaan haluakaan.
Mitkä ovat ne vuodet milloin pitää aloittaa seurustelut? Eikö seurustelua voi aloittaa minkäikäisenä tahansa
Minkäs teet, jos et kelpaa kenellekään? Ja sitten se toinenkin puoli: vaikeus sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni ohi ne vuodet, kun olisi pitänyt aloittaa seurustelut ja kun olisi ollut vielä mahdollisuuksia.
Nyt sitten ei ole enää mahdollisuuksia, kun en osaa ja eipä tämmöistä kukaan haluakaan.
Mitkä ovat ne vuodet milloin pitää aloittaa seurustelut? Eikö seurustelua voi aloittaa minkäikäisenä tahansa
Varmaan ideaalitilanteessa välillä yläaste - opiskeluvuodet. Sen jälkeen on hankalampaa, kun muilla on kokemuksia ja itsellä ei. Sitten jos ihan aikuisiällä kolmenkympin jälkeen niin vielä vaikeampaa.
Olen 50+ lähihoitaja, elän yksin, ei ole aikaa treffailla. Kuka haluaa köyhän lähihoitajan kanssa olla, kun kaikki aika kuluu töissä? Ikä on mitä on ja naamakin.
Haluaisin naisen,en tiedä miten lähestyä
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ lähihoitaja, elän yksin, ei ole aikaa treffailla. Kuka haluaa köyhän lähihoitajan kanssa olla, kun kaikki aika kuluu töissä? Ikä on mitä on ja naamakin.
No ehkä köyhähkö metallimies,oisko mukavampaa kaksistaan;-)
Nykyajan naiset on pirttihirmuja diktaattoreita jotka ei muuta kuin vaativat antamatta mitään takaisin
En halua enää seksiä, harva haluaa seksittömään parisuhteeseen. N 58
En usko rakkauteen enkä pidä siitä todellisuudesta jota parisuhde on.
Minä oon kunnon mies ja hyvä tyyppi, mutta kukaan nainen ei ole välittänyt minusta mahdollisesti rujon ulkonäön takia. Olen kiltti ja häväkäytöksinen sekä pidän kulttuuri harrastuksita. Tykkään matkustella.
Naiset eivät ole välittäneet ja arvostaneet minua, sen takia olen yksin...
Aikaan (opiskelijana) jolloin pariutuminen olisi ollut suht luonnollista, sosiaaliset taitoni olivat todella surkeat enkä yhtään ihmettele miksi minua karsastettiin opiskeluaikana ihmisenä. Muut olivat kanssani tekemisissä lähinnä käytännön pakosta koulun vuoksi.
Vasta opiskeluajan jälkeen opettelin käytöstavat ja lähes heti valmistumiseni jälkeen muutin uudelle paikkakunnalle työn perässä (maaliskuussa 2020) ja sitten tuli korona. Vähissä on olleet korona-aikana etelä-suomessa mahdollisuudet tavata uusia ihmisiä siten että se olisi kovinkaan järkevää, jos työelämä lasketaan pois. Ei ole sattunut kohdalle ketään sopivaa ja kiinnostavaa naista, vaikka nyt olisinkin ihan parisuhde ja deittailukelpoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
On köyhiä miehiä. Vai eikö ne kelpaa?