Kenen kotona?
Mitä mieltä olitte ensimmäisen jakson asunnoista?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Missä ohjelmassa tuo Juha on ollut kun on niin tutun näköinen?
Samaa miettinyt koko jakson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans sama, häiritsee…
Mulla meni kaikki arvaukset väärin.
Viimeinen koti oli niin kalsea, että mulle tuli kylmä, kun mä katsoin sitä. En voisi asua tollasessa "riisutussa" mustavalkoisessa kylmiössä. Ihan hirveä 🥶
Sain kaksi viimeistä oikein. Pinkkijakkuinen opiskelija huusi Kalliota ja beige sairaanhoitaja bohoa, mutta he osasivat hämätä hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen jokin deittiohjelma, olisiko Juha deittaillut siinä miestä tai miehiä. Mutta voin olla ihan väärissä, tällainen muistikuva vain pyrki mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sain kaksi viimeistä oikein. Pinkkijakkuinen opiskelija huusi Kalliota ja beige sairaanhoitaja bohoa, mutta he osasivat hämätä hyvin!
Mä ajattelin sen viimeisen kämpän kanssa niin että ihan miten muuten vaan, mutta toivottavasti se nahkatakkinen millä olinpitkät ruskeat hiukset, ei asu siellä. Se ei sovi sinne asuntoon ja senhän se asunto sitten oli. 👎🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen jokin deittiohjelma, olisiko Juha deittaillut siinä miestä tai miehiä. Mutta voin olla ihan väärissä, tällainen muistikuva vain pyrki mieleen.
Mikä deittiohjelma? Kulmala sen sukunimi taisi olla lopputekstien perusteella.
Mua potuttaa, että tässä sarjassa ei käydä kuin Hgissä ja Uudellamaalla! Miksei vaikka välillä Lapissa? Risoo tämä saatanan Helsinki-keskeisyys.
Jakso 9 tulee näköjään Tampereelta. Sehän on melkein Lapissa.
Ei paljoo hesalaiset kiinnosta kirjoitti:
Mua potuttaa, että tässä sarjassa ei käydä kuin Hgissä ja Uudellamaalla! Miksei vaikka välillä Lapissa? Risoo tämä saatanan Helsinki-keskeisyys.
Höpön löpö! Ei kai ne voi tehdä ohjelmaa taka-hikiän asukkaista, jos ei ole sieltä ilmottautuneita :D
Sitä paitsi: kaikki taka-hikiän tyypit tuntevat toisensa :'DD
Mä todella yllätyin, että terveyden edistäjä asui keltaisessa iloissa talossa! Arvelin hänen asuvan Le,päälän valkoisessa kodissa…
Mua häiritsee se kun kahdessa viimeisessä jaksossa (jaksoissa 9 ja 10) kilpailijalla oli lemmikkinä kissa ja kissalla ei ollut muuta raapimapuuta kun vain sellainen pieni noin 50 cm korkea tolppa! Ei ollut kiipeilypuuta eikä mitään muutakaan suurempaa raapimispuuta. Aikuinen kissa, joita ne näytti olevan ja varsinkin sisäkissa, tarvitsee sellaisen korkean raapimistolpan johon se voi teroittaa kynsiä koko pituudelta ja venytellä samalla!
Kissaraukat!
Mikähän sen sairaanhoitaja Alinan (viime jakso) kasvoja vaivaa? Jotenkin kauheen vanhan ja täytetyn näköinen vaikka muuten nuorehko olemus. Minkähän ikäinen se on? Tosi turvonneet ja isot kasvot
Jotkut ajattelevat vaan sisustustaan eivätkä lemmikkiään. ☹️