Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatiotestien hyödyllisyys? Kokemuksia?

Vierailija
28.04.2015 |

"Jos ei kärsi lapsettomuudesta, ei ovulaatiota tarvitse metsästää. Jos kärsii lapsettomuudesta, ei testeistä ole mitään hyötyä."

Onko kellään POSITIIVISIA kokemuksia raskautumisesta ovulaatiotestien käyttöönoton jälkeen?

(Yk 6 ja nuoria ollaan vielä.. Epätoivo iskee)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä se hyödyttömyys, että ylikansoituksen määrä maapallolla vaan mahdollisesti kasvaa.

Vierailija
2/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:40"]On siinä se hyödyttömyys, että ylikansoituksen määrä maapallolla vaan mahdollisesti kasvaa.
[/quote]

Voi nyt vittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testien avulla tiesin paremmin päivät, jolloin kannattaa yrittää. Netin laskurit ei ollu oikeassa ovulaation suhteen mun kohdalla. Yk 6 on kuitenkin aika vähän, mutta testeillä voi kokeilla löydätkö ovulaatiota ollenkaan. Meillä tärppäsi lopulta.

Vierailija
4/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:51"]Testien avulla tiesin paremmin päivät, jolloin kannattaa yrittää. Netin laskurit ei ollu oikeassa ovulaation suhteen mun kohdalla. Yk 6 on kuitenkin aika vähän, mutta testeillä voi kokeilla löydätkö ovulaatiota ollenkaan. Meillä tärppäsi lopulta.
[/quote]

Kuinka kauan yritit ennen kuin otit testit käyttöön? Ja kauan meni kunnes plussasit?

Vierailija
5/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin samantien ovistestit käyttöön, että sain käsityksen ajankohdasta. Mulla ei ainakaan nettilaskureiden ajankohdat pitäneet paikkaansa. 4 kk yrittämistä kunnes tulin raskaaksi.

Vierailija
6/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin halpatestistä nyt parikymmentä testiä. Tulee varmasti ohjeet mukana, mutta onko vinkkejä niiden käyttöön? Milloin kannattaa testata ja kuinka usein? Miten niitä tulkitaan?
ap

Vierailija
7/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin testaamisen eka sen mukaan mikä nettilaskureiden mukaan ois ollu oviksen ajankohta ja siitä sit testailin ennen ja jälkeen, että testi näytti positiivista. (mulla meni ainakin eka ovis ja muistaakseni siitä seuraavakin ohi ja sitten vasta positiivinen tulos). Samanlain toimii, ku raskaustestit.

Oon siis 6