Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstalaisen tunnistaa kahdesta sanasta tosielämässä

Vierailija
28.04.2015 |

Heitä AHDISTAA usein ja monI asia on NOLOA.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan heidät tunnistaa sanoista KÄSIKAKKA, ALAPEUKKU ja TAMPONIKORU. Sanopa joku näistä sanoista joskus, ja katso, ketkä säpsähtävät. Varma keino bustata av-mamma.

Vierailija
2/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHULI on myös tällainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:39"]

Ei, vaan heidät tunnistaa sanoista KÄSIKAKKA, ALAPEUKKU ja TAMPONIKORU. Sanopa joku näistä sanoista joskus, ja katso, ketkä säpsähtävät. Varma keino bustata av-mamma.

[/quote]

No jos alkaa yhtäkkiä huudella tuolla jostain tamponeista ja kakoista niin voi olla että aika lailla kaikki säpsähtäisivät vaikka eivät av-mammoja olisikaan :D

Vierailija
4/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:44"]

RAHULI on myös tällainen :)

[/quote]

Rahuli on ylilautalaisten sanastoa!

Vierailija
5/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:39"]

[/quote]

No jos alkaa yhtäkkiä huudella tuolla jostain tamponeista ja kakoista niin voi olla että aika lailla kaikki säpsähtäisivät vaikka eivät av-mammoja olisikaan :D

[/quote]

:D :D

Vierailija
6/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sen tunnistaa yksinkertaisesti siitä, että henkilö puhuu sujuvasti "av:sta" sen sijaan, että käyttäisi sanaa "vauva.fi". Av-mammalle av tarkoittaa ihanaa, turvallista kotipesää, jossa voi viihtyä ja vuodattaa sydäntä. Av-termi tulee ihan selkärangasta. Vauva.fi kuulostaa liian viralliselta keskustellessa. Siitä minä tunnistan kuka on av:n hevijuuseri ja kuka vain satunnainen vierailija ;)

Vierailija
7/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran vahingossa lipsautin tamponikoruvitsin työporukassa. En tiedä, tunnistiko kukaan av-jutuksi. Ei ainakaan myöntänyt. :D

Vierailija
8/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on heittää ilmoille "HÖÖ"-tervehdys ja katsoa kuka vastaa. Toimii parhaiten saunatiloissa.

Vierailija
9/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:00"]Mä kerran vahingossa lipsautin tamponikoruvitsin työporukassa. En tiedä, tunnistiko kukaan av-jutuksi. Ei ainakaan myöntänyt. :D
[/quote]

Siitä ketjusta taisi IS tehdä huumoripainotteisen uutisjutunkin, joten saattaa olla monille tuttu sitä kautta?

Vierailija
10/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä se sika!"

Vierailija
11/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:00"]

Minusta sen tunnistaa yksinkertaisesti siitä, että henkilö puhuu sujuvasti "av:sta" sen sijaan, että käyttäisi sanaa "vauva.fi". Av-mammalle av tarkoittaa ihanaa, turvallista kotipesää, jossa voi viihtyä ja vuodattaa sydäntä. Av-termi tulee ihan selkärangasta. Vauva.fi kuulostaa liian viralliselta keskustellessa. Siitä minä tunnistan kuka on av:n hevijuuseri ja kuka vain satunnainen vierailija ;)

[/quote]

Mä puhun, että käyn keskustelupalstalla. En erikseen mainitse mikä palsta. Enkä muuten käytä mitään näistä mainituista sanoista.

Vierailija
12/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistaisin av-mamman, jos esim. kummipoikani / kaverini tai sukulaiseni lapsen ristiäisissä vauvan nimeksi paljastettaisiin Ilpojonne-Matti.

Vierailija
13/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä oon kanss puhunut av:stä joskus julkisesti. hups :D

Vierailija
14/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:07"]

Mä tunnistaisin av-mamman, jos esim. kummipoikani / kaverini tai sukulaiseni lapsen ristiäisissä vauvan nimeksi paljastettaisiin Ilpojonne-Matti.

[/quote]

Tai Muha-Matti

Vierailija
15/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkele.. Meilläkin kaikki kyselee et onkos taas perheenlisäystä tulossa kun vauvapalsta auki.. Meikäläinen korjailee et "hei haloo, se on av!" 

Vierailija
16/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupylly...

Vierailija
17/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
18/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskustelussa vilisee weeteet, akateemikko ironisesti, tai henkilö tuntee selvästi jotkut klassikot eli vanukkaat tai käpykakut aiheuttaa hilpeyttä tai tulee jotain muuta lipsautettua esim. Jekkikasekkiina-nimet, palstax, lassukka ym. Av-termejä alan epäillä. Myös "En yleensä käy, mutta nyt AV-vauvalla oli x..." on aika hyvä käräyttäjä, normaali kun vaan sanoisi lukeneensa netistä, mutta AV-mamma heti selostamassa viattomuuttaan.

Vierailija
19/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ne kaks sanaa ois ollu "terkkuja porvoosta" ;)

Vierailija
20/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:46"]

Voi perkele.. Meilläkin kaikki kyselee et onkos taas perheenlisäystä tulossa kun vauvapalsta auki.. Meikäläinen korjailee et "hei haloo, se on av!" 

[/quote]

Mulle tulee jatkuvasti Youtubessa ovulaatio- ja raskaustesti- sekä vaippamainoksia. Olen nuori nainen (en laita ikää ettei täällä ruveta huutelemaan), joka haluaa kyllä joskus lapsia, mutta jonka elämäntilanne (opiskelu ja muutakin) ei salli raskautta nyt eikä pian. Olen varma, että mainokset johtuu av:lustani! Varsinkin kun käytän Chromea. Ei niitä muuten NOIN usein tulis! ÄRSYTTÄÄ!! Varsinkin se saatanan mainos, jossa vauvojen jokeltelusta on koostettu Tuiki tuiki tähtönen... Eeei vittu :D