Yksityiset vuokranantajat HÄTÄÄ KÄRSIMÄSSÄ: vuokralaista ei löydy
Menee sijoitusasuntosuunnitelmat nyt MONILLA mynkään pahasti. Vinkki: alenna vuokraa.
Kommentit (199)
Niin, työttömiä ei voi siirtää. Moni vuokranantaja ei ole tajunnut tätä.
Vaikka Helsingissä olisi kuinka kova pula hoitajista niin sinne ei tarvitse kenenkään lähteä.
Työtön saa itse valita asuinkaupunkinsa ja työmatka saa olla 3 tuntia edestakaisin päivässä nykyään enintään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Helsingissä olisi kuinka kova pula hoitajista niin sinne ei tarvitse kenenkään lähteä.
Työtön saa itse valita asuinkaupunkinsa ja työmatka saa olla 3 tuntia edestakaisin päivässä nykyään enintään.
Moni työtön on katsonut että Helsingissä asuminen liian kallista.
Moni hoitaja tekee keikkatyötä ja on ansiosidonnaisella muun vuoden.
Ei ole mitään järkeä tehdä töitän ja laittaa palkkaa korkeaan vuokraan.
Helsingissä on yli 4000 vapaata vuokra-asuntoa, Vantaalla 2000 ja Espoossa 2000.
Eläkeläisille ei riitä kodinhoitajia Helsingissä, he joutuvat muuttamaan muualle tai olemaan ilman hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloiset ei voi määrätä, kyllä varmaan harmittaa.
Omistusasunto Helsingissä eikä kodinhoitajaa saa mistään
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Työttömiä on haukuttu ja nyt Helsinkiin ei saa hoitajia eikä siivoojia eikä matalapalkka työntekijöitä.
Kiitos vauvapalsta
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä on haukuttu ja nyt Helsinkiin ei saa hoitajia eikä siivoojia eikä matalapalkka työntekijöitä.
Kiitos vauvapalsta
Tyhmästä päästä saa......
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vauvapalsta
Vuokralla asuvia on haukuttu, vuokralainen kuulemma maksaa sen asunnon. Nyt kukaan ei halua Helsinkiin, yli 4000 asuntoa tyhjänä eikä työntekijöitä saa mistään.
Miksi perustarpeesta eli asumisesta piti tehdä bisnestä!? Betonliluukut, joista uusissakin kosteua- ja rakenkusvirheitä puhumattakaan neukkukuutioista, jotka vuokraajat maksavat moneen kertaan vuokrissaan. Sairas koko systeemi ja veronmaksajat maksavat nämä sijoituskämpät asumistuen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on yli 4000 vapaata vuokra-asuntoa, Vantaalla 2000 ja Espoossa 2000.
Vaikka aika paljon puhutaan että työttömät haluavat asua Helsingin keskustassa, niin yksi tositapaus sieltä, missä lapsuudenkotini on. Siellä grynderi osti ja kunnosti vanhan kerrostalon. Osan asunnoista pisti myyntiin ja osaa vuokraa, vuokrat on tyyliä 8-12 euroa/m2, asunnon koosta riippuen. Eräs työtön nuori mies oli nähnyt, että siellä on halpoja vuokra-asuntoja ja muutti sinne. Hänestä tuli naapurissa asuvan veljeni hyvä kaveri ja itsekin olen häneen tutustunut tätä kautta. Tässäpä nyt sitten kävi niin, että hän sai töitäkin kyseiseltä paikkakunnalta ja tunnetaan ahkerana tekijänä. Töitä saadakseen siis tarvitsi vain muuttaa kaupungista pieneen maaseutukuntaan.
On kyllä niin suomalainen lanka taas. Oikein vahingoniloa tunnetaan joukolla. Häpeäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vauvapalsta
Vuokralla asuvia on haukuttu, vuokralainen kuulemma maksaa sen asunnon. Nyt kukaan ei halua Helsinkiin, yli 4000 asuntoa tyhjänä eikä työntekijöitä saa mistään.
Kuka turisteille kahvit keittää
😂😂😂😂😂😂😂😂
Olen loistava kahvin keittäjä, ruoan laittaja ja leipoja, mutta teen vain itselle. Olen käynyt ravintolakoulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aika paljon puhutaan että työttömät haluavat asua Helsingin keskustassa, niin yksi tositapaus sieltä, missä lapsuudenkotini on. Siellä grynderi osti ja kunnosti vanhan kerrostalon. Osan asunnoista pisti myyntiin ja osaa vuokraa, vuokrat on tyyliä 8-12 euroa/m2, asunnon koosta riippuen. Eräs työtön nuori mies oli nähnyt, että siellä on halpoja vuokra-asuntoja ja muutti sinne. Hänestä tuli naapurissa asuvan veljeni hyvä kaveri ja itsekin olen häneen tutustunut tätä kautta. Tässäpä nyt sitten kävi niin, että hän sai töitäkin kyseiseltä paikkakunnalta ja tunnetaan ahkerana tekijänä. Töitä saadakseen siis tarvitsi vain muuttaa kaupungista pieneen maaseutukuntaan.
Yksi tuttu asuu maaseutukunnassa, hänellä on omakotitalo. Hän on palkkatuella kirpputorilla töissä, valtio maksaa 2200 brutto kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vauvapalsta
😂😂😂😂😂😂😂😂
Olen loistava kahvin keittäjä, ruoan laittaja ja leipoja, mutta teen vain itselle. Olen käynyt ravintolakoulua.
Sukulaiset odottaa aina itse tehtyä täytekakkua, kuulemma super hyvää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin suomalainen lanka taas. Oikein vahingoniloa tunnetaan joukolla. Häpeäisitte.
Ei se ole vahingoniloa, jos keskutellaan tosiasioista. Tässä kaupungissa rakennetaan liikaa ja vanhoihin asuntoihin ei vuokralaisia löydy. Se on sääli. Lisäksi noissa uusissa kytee aikapommi, kun nuoriso ostaa niitä ja maksaa vain rahoitusvastiketta, se kalliin asunnon laina kun tulee maksettavaksi ja ostajaa ei noin vain löydykään, koska tarjontaa on. Se on huolestuttavaa.
En yhtään ihmettele. Vuokrat on karannut käsistä niin järkyttävällä tavalla.
Kela laittaa huomautuksia hyvin monelle jo tänä päivänä siitä kun vuokra on aivan liian suuri ja pitäisi etsiä edullisempi asunto.
Mistäpä etsit edullisemman, pitäisi asua jossain helvetinmoisessa läävässä levottomalla asuinalueella.
Itsellä ainakin mennyt hermot jo kaupunkielämiseen ja asun kaupungissa kerrostalossa vain elämäntilanteen ja pakon takia. Tälläisessä bunkkerissa ei ole mitään tekemistä ja vuokrat on niin järjettömiä.
Moni muukin haluaisi ihan varmasti muuttaa kaupungista pois ja etsii omakotitaloa vuokralle, niitä ei vaan oikein ole missään hyvillä paikoilla ja jos on niin vuokra on tosi suolainen.
Kotona-aikana monelle on tullut toive päästä muuttamaan pois kaupungista. Maalla on rauhaa ja turvallisemmassa paikassa tätä koronatilannettakin ajatellen.
Aika paskaa se on jos joutuu koronaeristykseen kerrostalo-asunnossa, olla möllöttää 2 viikkoa neljän seinän sisällä.
Omakotitalossa saat sentään olla omalla pihallasi.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele. Vuokrat on karannut käsistä niin järkyttävällä tavalla.
Kela laittaa huomautuksia hyvin monelle jo tänä päivänä siitä kun vuokra on aivan liian suuri ja pitäisi etsiä edullisempi asunto.
Mistäpä etsit edullisemman, pitäisi asua jossain helvetinmoisessa läävässä levottomalla asuinalueella.Itsellä ainakin mennyt hermot jo kaupunkielämiseen ja asun kaupungissa kerrostalossa vain elämäntilanteen ja pakon takia. Tälläisessä bunkkerissa ei ole mitään tekemistä ja vuokrat on niin järjettömiä.
Moni muukin haluaisi ihan varmasti muuttaa kaupungista pois ja etsii omakotitaloa vuokralle, niitä ei vaan oikein ole missään hyvillä paikoilla ja jos on niin vuokra on tosi suolainen.Kotona-aikana monelle on tullut toive päästä muuttamaan pois kaupungista. Maalla on rauhaa ja turvallisemmassa paikassa tätä koronatilannettakin ajatellen.
Aika paskaa se on jos joutuu koronaeristykseen kerrostalo-asunnossa, olla möllöttää 2 viikkoa neljän seinän sisällä.
Omakotitalossa saat sentään olla omalla pihallasi.
Siis KORONA-AIKANA..
Korkeat asuntojen hinnat ja korkeat vuokrat kääntyvät eläkeläisten ongelmaksi. He eivät saa hoitajia.
Työttömiä haukutaan joka ketjussa, se ei kannusta ketään töihin
Työttömillä on myös taikasana ja se on masennus. He kuuntelevat haukkumista aikansa, sitten lääkäriin ja sairaslomalle ja eläkkeelle. Masennusta ei voi mitata.
Vierailija kirjoitti:
Korkeat asuntojen hinnat ja korkeat vuokrat kääntyvät eläkeläisten ongelmaksi. He eivät saa hoitajia.
Työttömiä haukutaan joka ketjussa, se ei kannusta ketään töihin
Työttömillä on myös taikasana ja se on masennus. He kuuntelevat haukkumista aikansa, sitten lääkäriin ja sairaslomalle ja eläkkeelle. Masennusta ei voi mitata.
Kun on palkkatuella niin voi saada sairaslomarahaa sen jälkeen 1000 netto kuukaudessa, kun asuu puolison kanssa. Minimieläke on 836, se on isompi kuin työmarkkinatuki 518 netto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vauvapalsta
😂😂😂😂😂😂😂😂
Sukulaiset odottaa aina itse tehtyä täytekakkua, kuulemma super hyvää.
Alapeukuttaja taitaa tarjota pienenkokoista pahanmakuista valmiskakkua.
Tässä kaupungissa vuoden lopussa joku isoimmista vuokraavista yhtiöstä, en muista enää mikä, mainosti että ei takuuvuokraa ja ensimmäisen kuukauden vuokra maksutta. Koko ajan rakennetaan lisää ja heti vapaita löytyisi vaikka millä mitalla. Lapseni etsii isompaa, hän ei voi vielä ostaa kun ei tiedä mihin kaupunkiin asettuu. Hän katselee sellaista, missä on hyvä sijainti ja hinta-laatu -suhde, mutta kun valinnan varaa on, ei tarvitse ottaa mitä tahansa ja entisessä vielä voi asua, vaikka se on hänelle vähän jo pieni.