Millainen kaupunki Kotka?
Olen muuttamassa työn perässä pikkukaupunkiin Kotkaan. Olen kuullut että kaupunki on täynnä narkomaaneja ja vanhuksia. Kannattaako muuttaa edes? Mulla on lapsiakin.
Kommentit (6)
Töitä ei ole ja koulut ovat joko homeessa tai lakkautusuhan alla. Usein myös molempia.
T: Kotkan poika
Suhteellisen paljon narkomaaneja ja vanhuksia kyllä löytyy. Riippuu ehkä mille alueelle muutat, keskustan alueelle tuppaa pakkautumaan tuo em. väestö. Itse en lapsien kanssa kyllä muuttaisi, onneksi sain töitä muualta :)
Itse asustelen Hirssaaressa ja ei täällä kyllä narkomaaneja ole. Enpä taida olla yhtään neekeriäkään täällä nähnyt. Muut Karhuvuoreen tai Hovinsaarelle, sieltä löydät kyseisiä torakoita yllin kyllin!
Poliittisesti persujen ja kommunistien hallinnoima. Kuntatalous täysin kuralla. Me muutettiin pois Kotkasta vuosi sitte työnperässä naapurikaupunki Kouvolaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:03"]
Poliittisesti persujen ja kommunistien hallinnoima. Kuntatalous täysin kuralla. Me muutettiin pois Kotkasta vuosi sitte työnperässä naapurikaupunki Kouvolaan.
[/quote]
Montakos valtuutettua kommunisteilla on kunnanvaltuustossa? SDP ja Vasemmistoliitto EIVÄT ole kommunistisia. Yksi kommunisti valtuustossa olisi, jos nyt ei saanut yksin mitään aikaan, pitänyt meteliä mm. toriparkista, Lindelöfin menoista jne. kuten Riitta Tynjä Jyväskylässä, joka ei Kettus-kohua lakaissut muiden puolueiden tapaan maton alle.
Konkurssikypsä kulttuurikaupunki kaukana kaikesta.