Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairas tietokonepeli.(linkki videoon)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:11"]

Katoitteko te puolustajat ton videon? On varmaan vähän eri versio kun aiemmat. Näytetään kun halkaistaan toisen aivot ja vedetään sisuskalut irti ja murretaan selkäranka :D nauroin tolle videolle, mutta samalla kyllä näin aikuistakin oksetti sen verran, etten nyt ihan lupaisi tervettä lasta ton pelasmisen jälkeen. 

Ja olen pelannut ties mitä sotapelejä, jossa ihmisiä kuolee tms, mutta ikinä en ole noin hirveää peliä nähnyt. 

[/quote]

Niin ne on niitä vastustajan lopetusliikkeitä :) Pelailin peliä(siis aiempia osia) joskus lapsena 90-luvulla. Ihan hupi viihdettä ei sen kummempaa. Muuten ei noi tappelupelit pahemmin ole inspanneet. Noissa on päällimmäisenä erilaisten näppäinyhdistelmien opettelu ja se että ne tulee nopeasti selkärangasta.

Vierailija
42/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:07"]

Hyi olkoon. Nykyajan todenmukaiset ja tarkat hahmot tekevät tästä vielä kamalamman ja todentuntuisemman.

[/quote]

Hah. Alkuperäisessä Mortal Kombatissa hahmot olivat videolle kuvattuja oikeita näyttelijöitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä siitä etten ole pelannut gta:ta enkä mortal kombatia, sitä vastoin olen pelannut space invadersia ja pole positionia. Kasarilla.

Vierailija
44/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:15"]

Luuserit pelailevat konsolipelejä. Erityisesti aikuisena. 

[/quote]

Niinpä. Kyseinen peli on tosin PC:llekin :)

Vierailija
45/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuossa grafiikka on huono. Ei tarpeeksi realistinen.

Vierailija
46/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisen sylikummina on mieheni paras ystävä, jonka hän tapasi ensimmäisen kerran World of Warcraft-pelissä. Monta vuotta ystävyys kehittyi vain ruutujen välityksellä ja kun miehet tapasivat ensimmäisen kerran niin he olivat kuin paita ja peppu. Wowi jäi mutta ystävyys säilyi :)

Vierailija
47/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskahan tuo videokimara oli. Ihan samaa, kuin vuosikymmenen tehdyt splatterkauhuleffat, joissa on tekijöiden pointtina keksiä mahdollisimman luovia ja verisiä tappotapoja. Nauroin ja "ooh":asin erityisesti sille kohdalle missä tyyppi repi muutaman kylkiluun irti, iski ne sivulta päästä läpi ja väänsi lopuksi niskat nurin. Saman tyypin sikarintumppaus oli muuten hieno, mutta revitty pää oli vähän huolimattoman näköinen.

Pitäisi varmaan itsekin hommata joku pelikone, jos siellä on nykyään noin hauskaa tarjontaa. :D

Vierailija
48/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin sille kohalle mis se nainen otti selfien :DDD juuh en ite kyllä antais 12v pelata tollasta. Mutta joku 16v kyllä. Kukkahattutädit jotka väitätte että nykynuoriso olisi jotenkin pilalla tällaisten pelien vuoksi.. Paskapuhetta. Parempi että jos on jotain aggressioita, niin purkaa ne peliin entä muihin ihmisiin

Vierailija
49/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 9v pelaa tuota.. Kyllä ne pienetkin ymmärtää PELIN ja oikean elämän eron.

Vierailija
50/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:50"] No kylläpäs sitä ollaan herkkiä. [/quote] Peleissä on ihan syystä ikärajat, teki jo näin parikymppisenäkin jo pahaa tuollaista raatelua katsoa. Olisin huolissani jos tuollainen ei mitään inhon tuntemuksia herättäisi, en ole psykopaatti. [/quote] Miksi herättäisi? Tuo on vain peliä.

[/quote]

mä odotan että kehitetään joku keskitysleiripeli. Tehtävänä olisi esimerkiksi rakentaa ja johtaa leiriä ja suunnitella joukkotuhonta mahdollismman tehokkaasti. Hyvällä grafiikalla ja äänillä tietty.

vain peliä,   ?
[/quote]

Ostaisin välittömästi ja olen tuollaisesta haaveillutkin.

Vierailija
51/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelin ikäraja 18, joten älä osta lapsellesi tuota. Eikait siinä muuta

Vierailija
52/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:35"]

Minä pelasin Mortal Kombat -pelejä 20 vuotta sitten alle 10-vuotiaana, mutta eivät ne ihan tuolla tasolla olleet. En voinut katsoa tuota pätkää kuin muutaman sekunnin. En ymmärrä mitä lisäarvoa juuri tuo peli voisi tuoda lapsen elämään. 

[/quote]

Ja sanottakoon että olin huomattavasti onnellisempi leikkiessäni kavereiden kanssa esim. ulkona kuin pelatessani taistelupelejä. Pelit ovat addiktoivia joten kyllähän lapset niiden parissa viihtyvät. Lapselle ovat sopivampia kuitenkin seikkailupelit tai esim. autopelit. 

Vierailija
53/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:05"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:50"] No kylläpäs sitä ollaan herkkiä. [/quote] Peleissä on ihan syystä ikärajat, teki jo näin parikymppisenäkin jo pahaa tuollaista raatelua katsoa. Olisin huolissani jos tuollainen ei mitään inhon tuntemuksia herättäisi, en ole psykopaatti. [/quote] Miksi herättäisi? Tuo on vain peliä. [/quote] mä odotan että kehitetään joku keskitysleiripeli. Tehtävänä olisi esimerkiksi rakentaa ja johtaa leiriä ja suunnitella joukkotuhonta mahdollismman tehokkaasti. Hyvällä grafiikalla ja äänillä tietty. vain peliä,   ? [/quote] Ostaisin välittömästi ja olen tuollaisesta haaveillutkin.

[/quote]

VIERAILIJA 27.4. klo 17:5350/51

Tässäpä oli vinkki sulle wt-mamma (Mun 9v pelaa tuota.. Kyllä ne pienetkin ymmärtää PELIN ja oikean elämän eron.)

VASTAALAINAAIlmoita asiaton sisältö

10

Vierailija
54/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho.

Vierailija
55/55 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mortal Kombatin gore nauratti ihan vitusti jo 90-luvun alussa kun sitä pikkulapsina pelattiin ja naurattaa edelleen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän