Kertokaahan mammat mitä siellä deittiprofiilissa pitäisi lukea, että saisi seuraa?
Olen kokeillut jo niin monta eri profiilitekstiä eri tyyleillä ja vaihdellut kuvia, mutta seuraa ei vaan löydy. Tässä alkaa epätoivo jo vähän parin löytymisen kanssa iskeä, joten mitä siellä halutaan olevan? Ei ainakaan toimi harrastukset eikä mielenkiinnon kohteista kertominen. Tai sitten olen vain yksinkertaisesti niin kauhean näköinen etten vain herätä muuta kuin inhoa. Livenä kyllä saan huomiota, joten en tosin usko olevani täysi petolinnun persekään, mutta kuvissa voin olla erinäköinen. Tässä alkaa inselöityminen pikkuhiljaa häämöttää, jos ei naista kohtaa löydy.
Kommentit (42)
Millä tavalla inselöityminen uhkaa, jos livenä seuraa kuitenkin löytyy? Eikö silloin kannattaisi etsiä seuraa livenä sen sijaan, että vajoaa epätoivoon huonon Tinder-menestyksen vuoksi?
No niiden harrastusten ja koulutuksen/työn lisäksi katson miesten Tinder- profiileissa kahta muuta asiaa.
Eli onko lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä. Omat lapset on jo lähes täysi-ikäisiä, joten mä en halua miestä, jolla on ihan pieniä lapsia, koska en vaan jaksa enää sitä päiväkoti, ala-aste, harratuslujetusrumbaa. Haluan aikuisen kumppanin vailla pikkulapsiarkea. Eli lapsetonkin mies käy. Jos lapsiasiaa ei ole mainittu lainkaan miehen profiilissa niin sitten pyyhkäisen ohi.
Lisäksi katson onko mainittu millaista seuraa mies etsii. Etsiikö pitkää vakituista suhdetta vai ihan vaan seksiseuraa ja yhden yön juttuja. Mä etsin pysyvää parisuhdetta. Ja jos miehen profiilissa ei kerrota yhtään millaista seuraa etsii tai mainitaan löyhästi että haetaan vaan makuukammariseuraa niin pyyhkäisen ohi. Myös ne miehet, jotka hakevat naista lapsivapaille viikoille jätän väliin. En halua olla mikään vuoroviikko-naisystävä.