Mitä hittoa:)??
Tapasin perjantaina yhdessä työtilaisuudessa erään miehen, noin viisikymppinen (olen itse vähän päälle nelikymppinen, nainen..). Olen työn puitteissa joskus ollut hänen kanssaan tekemisissä s-postilla ja puhelimitse. Emme ehtineet kauaa jutella, olimme isommassa porukassa ja hän heitti minulle muutamia vähän kaksimielisiäkin juttuja (alkoholilla osuutta asiaan:)). Lähdimme eri teitä kotiin jne. Tuossa miehessä ei ole mitään sellaista, mistä normaalisti kiinnostuisin, ensinnäkin minua vanhempi, hiukan 'juntti', puhui kaksimielisiä, ihan ok näköinen kyllä, mutta siis ei todellakaan mikään katseen kiinnittäjä... Mutta nyt huomaan, että olen ajatellut häntä koko viikonlopun ja, en tiedä kehtaanko sanoakaan..., haaveillut villistä seksistä...:D. Mitä ihmettä, onko muille käynyt joskus näin, että joku tällainen tyyppi, josta ei yleensä välittäisi ollenkaan ,jääkin mieleen ja vielä vähän kyseenalaisessa mielessä..? Tiedän, että 'joudun' vielä tapaamaan tätä tyyppiä työn merkeissä, pelkään, että en osaa käyttäytyä..:D