Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putsaatko oman parkkiruudun lumesta vai annatko kerääntyä?

Vierailija
06.01.2022 |

Ja nyt ei lasketa sitä että jätät putsaamatta jos tiedät että aura käy sen ottamassa. Miksi putsaat? Miksi et?

Asun isossa taloyhtiössä ja mukava seurata miten erilaisia tapoja ihmisillä on. Osa höylää ruutuaan niin että näkyy melkein asfaltti läpi talven ja osan auto pomppaa aina kun ajaa ruutuun tai ruudusta pois kun ruudussa on niin paljon putsaamatonta lunta kasaantuneena.

(Ymmärrän että kaikki ei voi terveydellisistä syistä putsata)

Kukin tyylillään, mutta miten itse teet? Itselläni on tapana joka lumisateen jälkeen ottaa kolalla ettei lunta kerry ja keväällä/nollakelillä ei sula pahaksi loskakasaksi. Putsaan myös siitä syystä että se helpottaa parkkeeraamista kun voi ajaa tasaisella.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerrostaloasujana kyllä kolaa hankkisi parkkiruutua varten.

Taloyhtiöllä on yhteiskäyttöön hankitut kolat ja katuharjat.

100 kpl?

No ei kaikki ole yhtäaikaa putsaamassa. Jos lapio on varattu niin silloin odotetaan. Vai onko odottaminen niin vaikeaa nykyisin ihmisille?

Vierailija
22/23 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kolaa lumet parkkiruudusta. Välillä jos on paljon lunta, niin naapurin Audimies ajaa autonsa toisten siisteihin ruutuihin, omaansa ei itse siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole meidän kerrostalossa kenenkään putsaavan. Se on huollon hommia. Siitähän (mm) huollolle maksetaan. Miksi pitäisi tehdä itse? 

Mulla ei ole enää autoa mutta en putsannut silloin kun oli eikä ollut ongelmia.

Millä huolto putsaa, jos auto seisoo parkissa?

Meillä on parkkiruutu tyhjänä noin klo 7:30-17:00. Luulisi siinä taloyhtiön huollon ehtivän paikalle.

Ja koska teillä on ruutu silloin tyhjänä, niin kaikilla muillakin on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän