Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle

Vierailija
27.04.2015 |

Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...

Kommentit (454)

Vierailija
181/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:21"]

Haha johan on sitkeitä trollihuutelijoita, ei todistusaineistokaa kelpaa. Siis on ihmises oltava jotai vikaa ku nii sitkeästi pakko olla oikeessa? Ei mua ainakaa haittaa vaikka tää paljastuis trolliks, parempi vaa ap:n kannalta. En tosin olekkaa niin ylpeä että voin kyl tunnustaa sen että menin halpaan! Hyvä että sait nyt pakattua ap ja pääsit nyt sinne vanhemmillesi, hyvä alku! :) 

[/quote]

Ei mua halpaan meno haittaa (en kyllä mennytkään, jo eka sivulla ihmettelin, miksi kaikki oli niin myötätuntoisia tälle naiselle, josta vaistosin, että on joko sössinyt niin että se, joka tukea kaipaa on mies tai on provo), mutta en vain voi sietää valehtelijoita.

[/quote]

Tiiäks mitä mä en voi sietää? Sun kaltasia ilkeitä ihmisiä, jotka tietoisesti haluaa pahoittaa toisen mielen. Et voi kuitenkaan olla täysin varma että tämä on trolli, ellet ole joku kaikkitietävä ennustaja esmeralda! Mun mielestä se on vähemmän harmitonta rakentaa palstalle trolli kun että tietoisesti pahentaa toisen mieltä. 

[/quote]

Minun mieltäni pahoittaa se, että trolli valehtelee minulle. Tarkoittaako se siis että et voi sitää ap:tä? Onko ap siis pahempi kuin trolli, kun trollailullaan tietoisesti "pahentaa" mieleni? Taidat mennä täysin umpisolmuun, kun pohdit tuota...  :-P

[/quote]

Kyllä mä uskon voivani sietää ap:ta koska en usko ap:n olevan trolli. Sä nyt meuhkaat mun mielestä turhaan täällä. Mut mä ymmärrän kyllä kantasi. Toivottavasti löydät vielä sen oman kultaisen polkusi elämässäs :) 

Vierailija
182/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:54"]

Olen vanhemmillani nyt pohtimassa tätä asiaa läpi. Huomenna soitan sossuun ja niiden neuvojen mukaan mennään loppuun saakka. Kai mulla on oikeus käsitellä tätä asiaa niinkuin itselleni parhaaksi koen? Kerroin jo ettei mulla ole ystäviä kelle avautua tästä ja en halunnut yli 22 000 ihmisen ryhmään omalla naamalla avautua. Pakko saada purettua jonnekin ja samalla tässä selvittää asioita.

[/quote]

ip osoite sama kun aloituksessa, asuttekin sun vanhemmilla vai ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhemmillani nyt pohtimassa tätä asiaa läpi. 

[/quote]

Missä ajassa sinne ehdit, kun olet kaiken aikaa reaaliaikaisesti postannut tänne palstalle? :-)

Vierailija
184/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:02"]Oikeasti, tuollainen "mies" ansaitsisi kyllä AV-mammoilta kunnon sakinhivutuksen.
[/quote]

hakkaisin siltä pesarilla munat paskaksi, jos sillä siis on..

Vierailija
185/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:59"]

En nyt ymmärrä tuota trollin huutajaa. 

[/quote]

Etkö ymmärrä minua? En minäkään ymmärrä kuka poisti ap:n postaamista kuvista metatiedot? Ymmärrätkö sinä?

Vierailija
186/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:42"]

Tilanne oli se, että mies aamulla ilmotti että on löytänyt toisen naisen ja haluaa erota. Lähti töihin. Työpäivän aikana ollaan viesteilty ja loppujen lopuksi hän käski mun "painua vittuun". Mistään en tällaista osannu arvata. Mies halusi lasta myös ja naimisiinmenosta oltiin puhuttu. Mitään kummallista ei ole välillämme tapahtunut, joten en tosiaan tiedä miksi näin. Kaikkiin näihinkin olen vastannut jo aiemmin.

[/quote]

Ja kaiken tuon juuri tänään kokeneena, miten priorisoit aikaasi? Postailemalla Vauva-lehden (missä et ole aiemmin käynyt) palstalaisille epäselviä kuvia todistaaksesi ettet ole trolli. Kirjoittelemalla joutavuuksia tuntikaupalla, kun sinun pitäisi jo olla toimimassa. Voi raukkaparka, miten voit edes kuvitella, että käytöksesi olisi edes sinnepäinkään uskottavaa?

[/quote]

En ole ap mut eiköhän kaikki käyttäydy tilanteissa eri tavalla. Mä toivon tosissani että ap:sta ei tuu se katkera joka tulee kiusaamaan pahoissa tilanteissa muita. Esimerkkinä edellinen kommentoija tossa yläpuolella.

[/quote]

Kukaan ei käyttäydy ap:n kuvailemassa hätätilanteessa, kuin ap on käyttäytynyt. Siihen voit luottaa. Joten ei hätää, tässä ketjussa ei ole kiusattu ketään pahassa tilanteessa olevaa. Ellei sitten paljastunutta trollia katsota sellaiseksi.

[/quote]

Mene johku muihin ketjuihin enneku oikeesti sun mielenterveys kärsii yhtää enempää. Sä aiheutat varmaa enemmän itelles hallaa ku kellekkää muulle. Mä uskon että sä oot yks ja ainut trollihuutelija, tykkäilet omista kommenteistas ja alapeukutat kaikkia joista et tykkää. 

Vierailija
187/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip-osoitteista en ymmärrä mitään, puhelimella olen päivittänyt. Vanhempani asuvat samassa kaupungissa, vaikuttaako se asiaan?

Vierailija
188/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:02"]

Olen vanhemmillani nyt pohtimassa tätä asiaa läpi. Huomenna soitan sossuun ja niiden neuvojen mukaan mennään loppuun saakka. Kai mulla on oikeus käsitellä tätä asiaa niinkuin itselleni parhaaksi koen? Kerroin jo ettei mulla ole ystäviä kelle avautua tästä ja en halunnut yli 22 000 ihmisen ryhmään omalla naamalla avautua. Pakko saada purettua jonnekin ja samalla tässä selvittää asioita.

[/quote]

ip osoite sama kun aloituksessa, asuttekin sun vanhemmilla vai ?

[/quote]

heh, et sä mitään ip-osoitteita tiedä

Vierailija
189/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku vihdoin kertoa mikä hemmetti se metatieto on? En todellakaan poistele yhtään mitään?

Vierailija
190/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:04"]

[/quote]

Etkö ymmärrä minua? En minäkään ymmärrä kuka poisti ap:n postaamista kuvista metatiedot? Ymmärrätkö sinä?

[/quote] Mikä on metatieto? Huutelet sen perään, mutta et kerro mikä se on. Keksi nyt joku toinen ketju, mene tuon ammattivalittajan ketjulle kirjoittelemaan. Miten voit otta näin henkilökohtaisesti jonkun kirjoituksen? Sinulle pitäisi hakea hoitoa!

Vierailija
191/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:05"]

Tilanne oli se, että mies aamulla ilmotti että on löytänyt toisen naisen ja haluaa erota. Lähti töihin. Työpäivän aikana ollaan viesteilty ja loppujen lopuksi hän käski mun "painua vittuun". Mistään en tällaista osannu arvata. Mies halusi lasta myös ja naimisiinmenosta oltiin puhuttu. Mitään kummallista ei ole välillämme tapahtunut, joten en tosiaan tiedä miksi näin. Kaikkiin näihinkin olen vastannut jo aiemmin.

[/quote]

Ja kaiken tuon juuri tänään kokeneena, miten priorisoit aikaasi? Postailemalla Vauva-lehden (missä et ole aiemmin käynyt) palstalaisille epäselviä kuvia todistaaksesi ettet ole trolli. Kirjoittelemalla joutavuuksia tuntikaupalla, kun sinun pitäisi jo olla toimimassa. Voi raukkaparka, miten voit edes kuvitella, että käytöksesi olisi edes sinnepäinkään uskottavaa?

[/quote]

En ole ap mut eiköhän kaikki käyttäydy tilanteissa eri tavalla. Mä toivon tosissani että ap:sta ei tuu se katkera joka tulee kiusaamaan pahoissa tilanteissa muita. Esimerkkinä edellinen kommentoija tossa yläpuolella.

[/quote]

Kukaan ei käyttäydy ap:n kuvailemassa hätätilanteessa, kuin ap on käyttäytynyt. Siihen voit luottaa. Joten ei hätää, tässä ketjussa ei ole kiusattu ketään pahassa tilanteessa olevaa. Ellei sitten paljastunutta trollia katsota sellaiseksi.

[/quote]

Mene johku muihin ketjuihin enneku oikeesti sun mielenterveys kärsii yhtää enempää. Sä aiheutat varmaa enemmän itelles hallaa ku kellekkää muulle. Mä uskon että sä oot yks ja ainut trollihuutelija, tykkäilet omista kommenteistas ja alapeukutat kaikkia joista et tykkää. 

[/quote]

Viihdyn täällä härnäämässä trollia, joka nyt on ehtinyt autollaan vanhempiensa luokse, minne hän ei voinut koirineen mennä. Kaiken aikaa hän on postaillut matkalta tänne palstalle. Ilmeisesti trollimme pysähteli matkalla lukemaan ketjua ja kirjoittelemaan vastauksiaan meille kaiken sen suuren itkettävän hätänsä keskellä... Vaihtoehtoisesti hän isoine mahoineen ronttasi kaikki tavaransa bussipysäkille ja kulki niine hyvineen vanhempiensa lue, minne edelleenkään ei voi viedä koiraansa. Uskokoon ken tahtoo  :-P

Vierailija
192/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Viihdyn täällä härnäämässä trollia, joka nyt on ehtinyt autollaan vanhempiensa luokse, minne hän ei voinut koirineen mennä. Kaiken aikaa hän on postaillut matkalta tänne palstalle. Ilmeisesti trollimme pysähteli matkalla lukemaan ketjua ja kirjoittelemaan vastauksiaan meille kaiken sen suuren itkettävän hätänsä keskellä... Vaihtoehtoisesti hän isoine mahoineen ronttasi kaikki tavaransa bussipysäkille ja kulki niine hyvineen vanhempiensa lue, minne edelleenkään ei voi viedä koiraansa. Uskokoon ken tahtoo  :-P
[/quote]

Jos ne vanhemmat vaikka asuu kilsan päässä. Eiköhän jokainen vanhempi hyväksy lapsensa ja hänen koiransa tuossa tilanteessa kotiinsa, vaikka koirat ei tulisi juttuun. ja nyt on pakko tilanne. Puhelimella kirjoittaen vaikkapa sama ip... Ärsyttää nää jankkaajat!

Vierailija
193/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kahteen vai kolmeen kertaan kirjoittanut, että sovittiin että voin vanhemmillani olla paripäivää niin, ettei koirat jää keskenään ja että niitä vahtii joku. Olen myös kertonut, että mulla on auto johon tavaratkin pakkasin. Vanhempani asuvat samassa kaupungissa joten matkaan ei mene kuin 5-10 minuuttia. Tavarat on edelleen autossa, niitä en jaksanut alkaa purkamaan.

Vierailija
194/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:08"]

[/quote]

[/quote] Mikä on metatieto? Huutelet sen perään, mutta et kerro mikä se on. Keksi nyt joku toinen ketju, mene tuon ammattivalittajan ketjulle kirjoittelemaan. Miten voit otta näin henkilökohtaisesti jonkun kirjoituksen? Sinulle pitäisi hakea hoitoa!

[/quote]

Vai minulle hoitoa, kun härnään paljastunutta trollia?  :-P  Ennemmin pitäisi sopivaa hoitoa miettiä kuukaudesta toiseen palstalla valehtelevalle provoilijalle, joka huvin päiten tehtailee tälläisiä avauksiaan.

Vierailija
195/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:13"]

Olen jo kahteen vai kolmeen kertaan kirjoittanut, että sovittiin että voin vanhemmillani olla paripäivää niin, ettei koirat jää keskenään ja että niitä vahtii joku. Olen myös kertonut, että mulla on auto johon tavaratkin pakkasin. Vanhempani asuvat samassa kaupungissa joten matkaan ei mene kuin 5-10 minuuttia. Tavarat on edelleen autossa, niitä en jaksanut alkaa purkamaan.

[/quote]

Ja kaiken tämän olet saanut aikaan reaaliaikaisen postailun ja kuvien lähettelyn lomassa?  Hahhaahahaaa  :-)

Vierailija
196/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ip-osoitteen selvittelijät varmaan osaatte myös katsoa ne osoitteet niin, etten ole sama kuin siinä jossakin koirakeskustelussa tai muissa provoissa.

Vierailija
197/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:08"]

[/quote]

[/quote]

Vai minulle hoitoa, kun härnään paljastunutta trollia?  :-P  Ennemmin pitäisi sopivaa hoitoa miettiä kuukaudesta toiseen palstalla valehtelevalle provoilijalle, joka huvin päiten tehtailee tälläisiä avauksiaan.

[/quote] Sä et härnää ketään kuin sinua itseäsi. Hae nyt sitä hoitoa, tai ota sinulle jo määrättyä lääkettä. Kerro nyt mika tuo metajuttu on !

Vierailija
198/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kahteen vai kolmeen kertaan kirjoittanut,

[/quote]

Oudot prioriteetit, jos todellakin olet avauksessasi kuvailemassasi hätätilanteessa. Missä et tietenkään ole, koska olet valehteleva trollaaja.

Vierailija
199/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mene puolta tuntia kirjoittaa noin kolmea lausetta. Sekä mukaan pakkasin vain vaatteet ja helpot tavarat mitä sain itse yksin autoon mahdutettua. En tiedä millä vauhdilla itse elätte, mutta mulla ei todellakaan mene koko päivää pienimpien tavaroiden pakkaamiseen ja samalla voin väleissä kirjoittaa kommenttia tänne.

Vierailija
200/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:15"]

etten ole sama kuin siinä jossakin koirakeskustelussa tai muissa provoissa.

[/quote]

Niin, niissä muissa provoissa kuin tämä...  :-)  

Ketju on lukittu.