Parempi iho?!
onko ainut tie parempaan ihoon kalliit kosmetologikäynnit? Kyllästyttää, kun on melkein 30 ja naama täynnä mustapäitä.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:25"]
Osaatteko suositella hyviä kosmetiikkatuotteita? Syön kyllä rasvaa. Ap
[/quote]
Sekoita pölysokeria ja kasviöljyä ja kuori iho seoksella. Kotitekoisen mustapäälaastarin saat sekoittamalla tilkan kuumaa maitoa ja gelatiinia. Anna seoksen hieman jäähtyä, levitä iholle ja anna kuivua. Kiskaise irti kuten kaupan mustapäälaastari.
Olet tuhoon tuomittu. Ei tietä valoon.
Hyvät kotihoitotuotteet auttaa myös. Itse olen löytänyt luonnonkosmetiikasta avun. Lakkasin työntämästä mineraaliöljyjä ja silikoneja naamaani, kas kun ihokin tykkää ettei sitä tukita!
Osaatteko suositella hyviä kosmetiikkatuotteita? Syön kyllä rasvaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"]Auringon otto poistaa mustapäät
[/quote]
Olin kuukauden ulkomailla vähän aikaa sitten. Ei auttanut :D ap
Käytän itse Patyka-sarjan kasvojenpuhdistustuotteita. Ruohonjuuresta löytyy erilaisia öljyjä, oma suosikkini om jojoba-öljy, jota laitan varsinkin yöksi. Pihlaja-voide Madaralta on suosikki.
Luonnonkosmetiikkameikit ei ole vielä parasta mahdollista, RMS-sarja kyllä kiinnostaa kokeilla. Muutoin suosin Lumenea, yleensä sieltä löytyy hyviäkin juttuja. T. Nro 3
Minulla ikää saman verran kuin ap:lla ja iho mustapäihin taipuvainen. Minäkin olen saanut helpotusta luonnonkosmetiikasta. Tällä hetkellä käytössä Madaraa ja Juice Beautya. Etenkin JB:n hedelmähappokuorinta on tehokas.
Vegaaniruokavalio, runsas vedenjuonti sekä säännöllinen (ei kuitenkaan överiksi tarvitse vetää eli n. 3-4 krt viikossa) kirkasti mun ihon täysin. Aikaisemmin kärsin aikuisiän aknesta joka vaikutti itsetuntooni enemmän mitä ikinä ennen sen ilmestymistä olisin voinut kuvitella.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:52"]Vegaaniruokavalio, runsas vedenjuonti sekä säännöllinen (ei kuitenkaan överiksi tarvitse vetää eli n. 3-4 krt viikossa) kirkasti mun ihon täysin. Aikaisemmin kärsin aikuisiän aknesta joka vaikutti itsetuntooni enemmän mitä ikinä ennen sen ilmestymistä olisin voinut kuvitella.
[/quote]
Säännöllinen mikä?
Kiitos neuvoista. Joskus kuulin kehuttavan Exuviance (?)-tuotesarjaa, mitä ilmeisesti saa lähinnä kosmetologilta ostettua. Kalliilta ainakin vaikuttaa omaan budjettiini nähden, mutta ilmeisesti monilla toiminut. Itseäni on ruvennut harmittamaan nämä mustapäät, joita ei todellakaan saa meikillä peitettyä. Meikkaaminenkin hankalaa, koska vaikka iho kiiltää otsalta ja nenältä, se on myös kuiva (?!?!). Eli kun levitän meikkivoidetta yksistään, se ei levity kauniisti. Siksi käytän lähinnä bb-voidetta, jota joudun sekoittamaan kosteusvoiteeseen... Vichyn seerumia käytin pullollisen, mutta en huomannut apua. Mustapäitä en itse saa mitenkään puristettua, ovat sen verran tiukassa. Ap
Biothermin Clarifying Lotion kasvovettä naamaan aamuin illoin. Se auttaa mun rasvaista ja mustapäistä naamaa pysymään puhtaana ja niin vauvan pyllynä. Tietenkin veden jälkeen aina kunnon kosteuttava rasva naamaan.
Kuulostaa siltä, että sun iho tarvitsee kosteutta lisää. Mulla sama ongelma ollut. T. Nro 3
Mulla oli ennen paljon mustapäitä ja rasvoittuva iho. Käytin jonkin aikaa Paulas Choicen 2% salisyylihappokasvovettä. Nyt pesen kasvot rasvalla ja pari kertaa viikossa kuorinnalla. Kosteutan kaakavoilla/hamppuöljyllä.
Mustapäät johtuu pintakuivasta ihosta joten kovin paksuja, syvälle imeytyviä rasvoja on aika turha käyttää, minun ainakaan. Tulee vain finnejä kaiken muun lisäksi.
Millaisia puhdistustuotteita käytät? Eiväthän ne vain kuivata ihoa? Katso myös, että kosteusvoide on kosteuttava, ei rasvainen. Esim. Madaran Deep Moisture Fluid on kevyt mutta tehokas.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:52"]Vegaaniruokavalio, runsas vedenjuonti sekä säännöllinen (ei kuitenkaan överiksi tarvitse vetää eli n. 3-4 krt viikossa) kirkasti mun ihon täysin. Aikaisemmin kärsin aikuisiän aknesta joka vaikutti itsetuntooni enemmän mitä ikinä ennen sen ilmestymistä olisin voinut kuvitella. [/quote] Säännöllinen mikä?
Oho sori, säännöllinen liikunta siis!
[/quote]
Paljon liikuntaa, kasvispainotteinen ruokavalio, alkoholinkäytön lopettaminen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:52"]Vegaaniruokavalio, runsas vedenjuonti sekä säännöllinen (ei kuitenkaan överiksi tarvitse vetää eli n. 3-4 krt viikossa) kirkasti mun ihon täysin. Aikaisemmin kärsin aikuisiän aknesta joka vaikutti itsetuntooni enemmän mitä ikinä ennen sen ilmestymistä olisin voinut kuvitella.
[/quote]
Säännöllinen mikä?
[/quote]
Se mystinen jokin mitä kaikki tavoittelevat saadakseen paremman ihon. :)
up