Helppo ja edullinen menu kesähäihin
Onko ideoita? Budjetti on melko pieni mutta ruoka pitäisi häissä olla. Ajattelin jotain keittoa tai laatikkoruokaa mutta onko ne liian arkisia? Millaisia teillä ollut ja mitä vieraat on tykänneet?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:10"]
nauravat nakit ja muussi. salaattina ananasporkkanaraaste ja jälkiruoaksi mokkaruutuja. kelpas kaikille.
[/quote]
Sä et varmaan hirveesti ole ruokaa laittanut, kun et tiedä, että kesällä ei saa mistään muusipottuja. Vai ihanko pussimuusia ajattelit häätarjottavaksi?
[/quote]  
Mä en oo kauheen paljon ruokaa laittanut, mutta ihan yleisperunasta olen aina tehnyt erinomaista muusia. Ja ainakin meiltä päin tavallista yleisperunaa löytyy kesälläkin :)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:10"]
nauravat nakit ja muussi. salaattina ananasporkkanaraaste ja jälkiruoaksi mokkaruutuja. kelpas kaikille.
[/quote]
Sä et varmaan hirveesti ole ruokaa laittanut, kun et tiedä, että kesällä ei saa mistään muusipottuja. Vai ihanko pussimuusia ajattelit häätarjottavaksi?
[/quote]
Mä oon aina tehny muusia mistä tahansa perunoista ja onnistunut on aina. Mitäs ihmeperunaa sulla pitää olla ennenku vaivaudut muusia tekemään?