Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "yllättäviä" sarjoja miehesi katsoo?

Vierailija
26.04.2015 |

Mitä yllättäviä sarjoja tai elokuvia miehesi katsoo tai mitä kirjoja lukee? Tuli mieleen kun tuttu 25 v mies (heikkolahjainen) ylisti Twilight-elokuvia maailman parhaiksi ja ihan tosissaan oli. Oma mieheni toki katsoo myös satunnaisesti romanttista hömppää minun kanssani, mutta hän myös rakastaa Gilmoren tyttöjä (niin minäkin!), joista moni mies ei eedes ole kuullut.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 23 vuotias mies ja hyllystä löytyy ainakin simpsoneita melkein kaikki kaudet,läjäpäin eri leffoja niin draamoja,romantiikkaa,kauhuatrillereita kuin toimintaakin, batman piirretty sarjan kausia pari ja californicationia :D. Telkkarista katon ihan näin sinkkuna sinkkuelämät,sinkkulaivan,piirrettyjä,erinlaiset perheet, ja joitakin " naistenkin ohjelmia " Veikkaan että sinkkuelämää katsoo monetki miehet ihan silmänruokamielessäkin mutta ei sitä vaan myönnä :D ..Täältäkin puuttuu vaan se nainen kenen kans kattelis yhdessä

Vierailija
62/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girls on ehkä yllättävin. Tai toisaalta Big Bang Theory, koska yleensä miehellä on hyvä maku leffoissa ja sarjoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temptation Island, V###N puhelinmyyjät, Lip Service, Sohvaperunat.

Vierailija
64/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:06"]

Emmerdale, Geordie Shore, simpsonit, piirretyt kuten teini ninjakilpikonnat.....näitä riittää

[/quote]

Onpa todella yllättävää  ja epätavallista, että mies tykkää Turtleseista ja Simpsoneista... NOT!

Vierailija
65/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata Kakkosta, sitä töllöttää nykyään Ylen Areenasta, sieltä arkistosta. Niille jotka eivät tiedä ko. ohjelmaa, niin se on 70-80 lukujen suomalainen Yleltä tullut mustavalkoinen kokkausohjelma, jossa olivat Jaakko Kolmonen ja Veijo Vanamo. 

Vierailija
66/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:27"]

Mun mies katsoo aina viikonloppupiirretyt. Se oli niin ihana, kun oltiin vasta alettu seurustella ja sillä oli lauantaiaamuisin herätys päällä, että ehtii näkemään Alfred J. Kwakin.

[/quote]

Eikö tuo ole outoa ja lapsellista naisten mielestä : oo näin minä olen luullut ja katson myös piirrettyjä mutten ole uskaltanut sitä naisille paljastaa

[/quote]

Ei todellakaan! Tai siis riippuu toki naisesta. Minä kun näin tuon (ylemmän) kommentin, niin sanoin "Aww, ihana!" 

Mun mies tykkää katsoa Pixarin animaatioleffoja. :) Ollaan yhessä katottu ainakin Despicable Me (Itse Ilkimys) ja Up (se alkukohtaus! Molemmilla tippa linssissä :D). Koneelleni laittoi mulle katsottavaksi Megamind. Disneystä se ei oo niin innostunu, ehkä siks kun niissä on aina musiikkinumeroita. Ja ehkä aattelee että ne on enemmän lapsille. Mutta kyllä mä sille aion näyttää ainakin Leijonakuninkaan ;)

Sarjoista ei tuu miehen suosikeista mitään yllättävää mieleen, mutta leffapuolella hän tykkää toki action-, trilleri- ja kauhuleffoistakin, mutta ei ainoastaan niistä. Ollaan katsottu yhdessä monta draamaa ja romcomia, esim. Crazy, Stupid, Love ja Lars and the Real Girl tulee nyt äkkiseltään mieleen. Ja on myös tykännyt noista. Lisäksi laittoi mulle koneelle katsottavaksi About Time jonka oli itse nähnyt. Sekin on puhtaasti romanttinen draama, jossa on aikamatkustusta. Toki mieheni on laajentanut minun leffamakuani, on ne toimintapläjäyksetkin jotkut ihan hyviä, kuten esim. Ben Affleckin ohjaama The Town.

Siskoni mies katsoo myös Gilmoren tyttöjä vaimonsa kanssa ja tykkää siitä! :D Verbaalinen ilottelu englanniksi miellyttänee häntä (opiskellut englantia).

Kaverini (mies) tykkää yli kaiken Frendeistä ja How I Met Your Motherista. Mutta eihän nuo kyllä olekaan mitään naisille tarkoitettuja sarjoja. Toinen siskoni katsoi yhteen aikaan miehensä kanssa Frendit-maratoneja :D

Vierailija
67/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katotaan yhdessä perus salkkareita ja Orange is the New Blackia :)

Vierailija
68/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jotenkin hienompaa kirjottaa sarjojen nimet englanniksi?

Vierailija
69/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 05:03"]

onko jotenkin hienompaa kirjottaa sarjojen nimet englanniksi?

[/quote]

Ei. Minä en aina muista kaikkien ulkomaisten sarjojen nimiä suomeksi. Käytän siis englanninkielisistä sarjoista (ja välillä leffoistakin) usein englanninkielisiä nimiä, menee ainakin oikein, jos ei jaksa googletella suomalaisia nimiä.

Vierailija
70/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla " naisten ja miesten ohjelmat " ? Pidättekö te vielä " naisten " värejäkin mitä miehellä ei saa olla. Katsokoot mitä haluaa vaikka tottakai esimerkiksi emmerdale on suunnattu vanhuksilel selvästi

Vierailija
71/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki romanttiset italialaiset sarjat, viisikymppinen DI

Vierailija
72/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:02"]

Girls on ehkä yllättävin. Tai toisaalta Big Bang Theory, koska yleensä miehellä on hyvä maku leffoissa ja sarjoissa.

[/quote]

Millä perusteella big bang theory on yllättävä ?

Vierailija
73/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mc leodin tyttäret

Vierailija
74/75 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:02"]

[/quote]

Millä perusteella big bang theory on yllättävä ?

[/quote]

En ole tuo kirjoittaja mutta tuossahan on kysymäsi asia selkeästi selitetty valmiiksi lainaamassasi viestissä...

Vierailija
75/75 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo teini-ikäisen tyttäremme kanssa Mallikoulua ja Salkkareita. Minun seuranani hän taas oli kiinnostunut Ensitreffit alttarilla -ohjelmasta, ja jos yksi jakso jäi väliin, niin hänen oli pakko mennä Katsomoon/Ruutuun (kummassa nyt mahtoikaan olla) katsomaan väliinjäänyt jakso. :D