Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen hammasharja?

Vierailija
26.04.2015 |

Haluaisin tukea suomalaisia tuotteita mahdollisimman paljon, lähes kaikkea olenkin löytänyt, ongelmaksi näyttäisi muodostuvan hammasharja!
.
Eli onko sinulla tietoa suomalaisesta hammasharjamerkistä? Ja mistä niitä saa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja voisi kertoa mitä vikaa on siinä että haluan tukea suomalaista? Ap

Vierailija
2/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa, veikkaan ettei tässä maassa valmisteta hammasharjoja. Mä kävin kerran koko tavaratalon hammasharjat läpi, löysin Norjassa valmistettuja, muut oli jossain indokiinassa ja honolulussa...

En vaan enää muista sitä norjalaisvalmisteisen nimeä, joten joudun tekemään tutkimuksen uudestaan, kun on aika vaihtaa harjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:32"]Ei ole tietoa, veikkaan ettei tässä maassa valmisteta hammasharjoja. Mä kävin kerran koko tavaratalon hammasharjat läpi, löysin Norjassa valmistettuja, muut oli jossain indokiinassa ja honolulussa...

En vaan enää muista sitä norjalaisvalmisteisen nimeä, joten joudun tekemään tutkimuksen uudestaan, kun on aika vaihtaa harjat.
[/quote]

Kiitos asiallisesta vastauksesta!
.
Edelleen, alapeukuttajat voisivat kertoa miksi alapeukku? Miten luulette että työtä riittää suomessa jos emme tue suomalaista? Ap

Vierailija
4/6 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys - tuo hammasharja - nimittäin olen sitä itsekin miettinyt, että miksi kukaan (siis mikään firma) ei sitä tee :(           

Juuri äsken (hampaita harjatessani) päätin googlettaa Suomalaisen hammasharjan  - ja mitä löysin = tämän visaisen kysymyksen.

Siispä aionkin nyt perustaa hammasharjatehtaan kotikuntaani (tietenkin). 

Eli - perästä kuuluu :)

Vierailija
6/6 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordanin hammasharjoista ainakin osa, ellei kaikki, valmistetaan Norjassa. Voi hyvinkin olla ettei suomalaisia harhoja ole olemassakaan joten ostaisin Jordanin sitten.