Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikinä ei ole näin vaikeaa löytää ehdokasta :(

Vierailija
22.03.2015 |

Jos ei ole järkevää ehdokasta, niin onko silloin paras ratkaisu äänestää jotain minipuoluetta, josta takuulla ei kukaan mene läpi? On edes pois muilta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma! Haluan jonkun jämäkän ihmisen hoitamaan tän maan asioita, vähän niin kuin tyyliin Sauli Niinistö. Ehdotuksia Varsinais-Suomesta?

Vierailija
2/3 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa noita vaalikoneita. Ainakin www.hs.fi ja www.iltasanomat.fi löytyy vaalikoneet. Tai jos ei löydy niin googlettakaan vaikka vaalikone 2015 tai eduskuntavaalit vaalikone 2015. Mulle ainakin selvensi kun keikuin vähän äänestämisen ja äänestämättä jättämisen rajoilla kun en ole ollut ihan tyytyväinen Kokoomukseen ja sitä vasemmistolaisempi puolue ei käy. Löytyi sieltä kuitenkin useitakin ehdokkaita, joiden kanssa olen samanmielinen yli 80%:sesti kuten puolueenkin kanssa. Toiseksi tuli se pienpuolue, jota olin vähän sillä silmällä katsellut mutta pysyttelen kuitenkin Kokoomuksen oikealla laidalla kuten tähänkin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vaalikoneet. Ongelmana se että niistä tulee yksittäisiä tyyppejä, joilla voi olla ihan ok mielipiteet mutra jotka ei tule menemään läpi. Silloin se ääni menee käytännössä sen puolueen ääniharavalle, jota taas en missään nimessä halua tukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi