Miksi mies antoi pakit, kun en ollut kiinnostunut hänen seurastaan?
Olen miettinyt asiaa useamman viikon, enkä uskalla kysyä häneltä tarkempaa syytä. Sama juttu on käynyt ainakin kerran aiemminkin, enkä häneltäkään kehdannut kysyä syytä.
Kumpikin heistä olivat jotenkin yli-innokkaita ja halusivat tavata, mutta en olisi jaksanut kirjoitella heidän kanssaan ja ahdisti ajatus tapaamisesta, joten yritin hivuttaa ajatusta tapaamisesta myöhemmäksi. Ainakin toinen heistä on kuitenkin edelleenkin sinkku, mahdollisesti se toinenkin.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin heistä lopetti kirjoittelun "kuin seinään", kun halusin perua/siirtää eteenpäin tapaamisen toisen tai kolmannen kerran. Samalla olin todella tylsistynyt juttelemaan heidän kanssaan, vaikka koetinkin teeskennellä kiinnostunutta/neutraalia. Mitä tein väärin?
Olet vähä-älyinen.
Miten sitten mielestäsi älykäs ihminen toimisi tuollaisessa tilanteessa? Pinnistelisi vähän enemmän, vaikkei mies kiinnosta pätkääkään?
Ap
Älykäs ihminen ei päätyisi tuollaiseen tilanteeseen vaan ohittaisi ihmiset, joista ei ole kiinnostunut.
-eri
Ei mulle nyt niin paljon niitä yhteydenottoja tule, enkä ole edes Tinderissä tai deittpalstoillakaan. On pakko tarttua niihin vähäisiin mahdollisuuksiin, joita tulee silloin tällöin. En jaksa tai edes uskalla mennä Tinderiin tai ihan oikeille deittipalstoille edes. En ole koskaan eläissäni laittanut sellaisiin ilmoitusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies
En ole mies tai edes miesoletettu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin heistä lopetti kirjoittelun "kuin seinään", kun halusin perua/siirtää eteenpäin tapaamisen toisen tai kolmannen kerran. Samalla olin todella tylsistynyt juttelemaan heidän kanssaan, vaikka koetinkin teeskennellä kiinnostunutta/neutraalia. Mitä tein väärin?
Olet vähä-älyinen.
Miten sitten mielestäsi älykäs ihminen toimisi tuollaisessa tilanteessa? Pinnistelisi vähän enemmän, vaikkei mies kiinnosta pätkääkään?
Ap
Älykäs ihminen ei päätyisi tuollaiseen tilanteeseen vaan ohittaisi ihmiset, joista ei ole kiinnostunut.
-eri
Itse en ole laittanut edes koukkua niihin kunnolla kalaisiin järviin/meriin, kuten Tinder ja oikeat deittipalstat. Oma apajani on pieni ja mutainen lammikko.
Eli toisin sanoen en ole kohdannut aidosti kiinnostavia henkilöitä kuin äärimmäisen harvoin (=noin viisi kertaa koko elämäni aikana ja niistäkään kahdesta ei tullut parisuhdetta, vaan sain itse pakit).
Ap
Jos teit selväksi ettei seura kiinnosta, niin sen mukaan toimi. Miksi olisi hänen pitänyt jäädä yhteyksiin, jos teit kiinnostavuuden tilan selväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siis miehestä haluat jos et ole kiinnostunut kirjoittelemaan hänen kanssaan etkä myöskään tapaamaan? Mitä ihmettä miehen enää siinä tilanteessa pitäisi tehdä?
Jutella ja kirjoitella silloin tällöin ja katsella, jos vaikka kiinnostus heräisikin.
Ap
Ymmärrän pointtisi. Syy on siinä, ettet ole tarpeeksi mielenkiintoinen miesten näkökulmasta, että viitsisi kirjoittaa mitään. Kannataa panostaa siihen omaan kirjalliseen ulostuloon enemmän. Näitä tapauksia on naisissa kolmetoista tusinassa ja ei hyvä ulkonäkö todellakaan pelasta tilannetta.
Voi olla toki näin. Eli pitäisi kirjoitella miehille kuin Runeberg, niin sitten he lämpenisivät paremmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos teit selväksi ettei seura kiinnosta, niin sen mukaan toimi. Miksi olisi hänen pitänyt jäädä yhteyksiin, jos teit kiinnostavuuden tilan selväksi?
Ei se ole noin yksiselitteistä. Olisi voinut mieli muuttua vaikkapa muutaman kuukauden jälkeen yms. Olisi ollut hyvä jättää tilanne auki ja ovet avoimiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siis miehestä haluat jos et ole kiinnostunut kirjoittelemaan hänen kanssaan etkä myöskään tapaamaan? Mitä ihmettä miehen enää siinä tilanteessa pitäisi tehdä?
Jutella ja kirjoitella silloin tällöin ja katsella, jos vaikka kiinnostus heräisikin.
Ap
Eli "ei niin kiinnostavia" miehiä pidetään varalla, jos kiinnostavampia miehiä ei lopulta löydykään. Tämä on ihmisten hyväksikäyttöä.
Mulle sopisi sekin, että hekin pitäisivät minua varalla. Mukavampaa olisi olla varalla kuin saada tylyt pakit.
Ap
Sinä annoit heille käytännössä ensin pakit. Miksi mies jäisi enää sen jälkeen roikkumaan? Itsellänikin on kokemuksia useammasta naisesta, joiden kanssa ollaan tavattu 2-3 kertaa, minkä jälkeen nainen ei ole millään löytänyt aikaa kalenteristaan seuraaville treffeille - vaikka olen useita kertoja ehdottanut tapaamista. Tämähän tarkoittaa käytännössä pakkeja - seurani ei kelpaa. En ota enää yhteyttä, miksi ottaisin?
Ehkä sinuun ei kannata tuhlata enempää aikaa. Onkohan omakuvasi ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä vielä mietit tätä, eikö tämä jankattu jo ennen joulua aika perusteellisesti?
Mitäh? Sulla on ilmiömäinen muisti, kun en edes itse muista tuollaista. Ja tänne kirjoittaa sadat, jopa tuhannet ihmiset.
Ap
Kannattaa olla huolissaan, jos ei muista alle kuukauden vanhaa omaa ketjuaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4424945/miksi-miesten-kiinnostus-lakkaa…
Täällä on lukuisia ihmisiä, jotka kirjoittelevat. Aika samanlainen tilanne on ollut jollain. Lohdullista sinänsä. Mutta oletko mode vai kommentoitko ketjuihin lähinnä niiden aloittamisen sijaan, kun muistat monta viikkoa vanhoja ketjuja noin hyvin?
Itselläni ei olisi motivaatiota pohdiskella satunnaisten kirjoittajien mielenmaisemaa tai pohtia, onko sama henkilö mahdollisesti kirjoittanut joskus samasta aiheesta vai onko ollut kyseessä joku muu ihminen.
Ap
Älä nyt viitsi.
Ihan mielenkiinnosta: miten ja millä logiikalla yhdistät jonkun ihmisen x johonkin vanhaan ketjuun?
Mä oletan itse aina, että jokainen aloitus voisi teoriassa olla uuden ihmisen kirjoittama. Ei myöskään kiinnosta se mahdollinen oikea ihminen (tai edes trollihahmo) sen takana, vaan se asia itsessään.
Ap
Jotkut ketjut silkassa hulluudessaan jäävät mieleen, siinä mielessä olet kyllä hyvä kirjoittaja.
Kiitos kyseenalaisesta kunniasta. Itse asiassa yksi oikean elämäni (naispuolinen) chat-kaverini joskus kypsyy minuun, kun kirjoitan hänelle liian trollailevaan sävyyn, vaikka olen vakavissani. Siis kirjoitan oikeista asioista jotenkin provoilevasti, vaikka olen samalla rehellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat omakuvalla? Siis että se on liian myönteinen vai ja miehet siis vain palauttavat minut maan pinnalle antamalla pakit?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli "ei niin kiinnostavia" miehiä pidetään varalla, jos kiinnostavampia miehiä ei lopulta löydykään. Tämä on ihmisten hyväksikäyttöä.
Mulle sopisi sekin, että hekin pitäisivät minua varalla. Mukavampaa olisi olla varalla kuin saada tylyt pakit.
Ap
Sinä annoit heille käytännössä ensin pakit. Miksi mies jäisi enää sen jälkeen roikkumaan? Itsellänikin on kokemuksia useammasta naisesta, joiden kanssa ollaan tavattu 2-3 kertaa, minkä jälkeen nainen ei ole millään löytänyt aikaa kalenteristaan seuraaville treffeille - vaikka olen useita kertoja ehdottanut tapaamista. Tämähän tarkoittaa käytännössä pakkeja - seurani ei kelpaa. En ota enää yhteyttä, miksi ottaisin?
Mielestäni tuossa vaiheessa kannattaa ottaa jopa innokkaasti yhteyttä. Olettehan jo tavanneet noinkin monta kertaa ja se kertoo kiinnostuksesta naisen puolelta. Monilla on oikeasti kiireistä elämä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeasti kuvittelet että mies jää roikkumaan sinuun, vaikka on ilmeistä ettet ole kiinnostunut?
Kyllä miehen pitää taistella naisesta ja tavoitella naista, vaikkei tämä olisikaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat omakuvalla? Siis että se on liian myönteinen vai ja miehet siis vain palauttavat minut maan pinnalle antamalla pakit?
Ap
Kuvittelet itsestäsi liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mielestäni tuossa vaiheessa kannattaa ottaa jopa innokkaasti yhteyttä. Olettehan jo tavanneet noinkin monta kertaa ja se kertoo kiinnostuksesta naisen puolelta. Monilla on oikeasti kiireistä elämä.
Ap
Siinä tapauksessa olisi voinut odottaa, että nainen olisi - edes kerran - ottanut omatoimisesti yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Niin, että nainen saisi kuvitella olevansa tavoiteltu ja kertoa muille, että mitä sekin tyyppi kuvittelee olevansa roikkumalla väkisin hänessä. Ei kiitos..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Se kiinnostus on voinut jostain syystä kadota vaikka niillä viimeisimmillä treffeillä. Ainakin minä tulkitsisin niin, jos yhtäkkiä tapaaminen ei mitenkään tuntuisi onnistuvan. Kiinnostavalle ihmiselle löytyy aina aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuvittelet itsestäsi liikoja.
Ok, hyvä tietää. Olen tosiaan kaksi kertaa elämässäni saanut pakit sellaisilta, joissa olen ollut kiinnostunut. Tässä olisikin lähiaikojen tavoitteenani parantaa tasoani huomattavasti.
Ne viimeisimmät saamani pakit kaihertavat todella pahasti ja käytännössä tuhosivat itsetuntoni. Se kyseinen ihminen hyväksikäytti minua tavallaan. Tosin en tiedä, riittääkö se mahdollinen tasoni parantaminen parisuhteen saamiseen enää.
Ap
Ymmärrän pointtisi. Syy on siinä, ettet ole tarpeeksi mielenkiintoinen miesten näkökulmasta, että viitsisi kirjoittaa mitään. Kannataa panostaa siihen omaan kirjalliseen ulostuloon enemmän. Näitä tapauksia on naisissa kolmetoista tusinassa ja ei hyvä ulkonäkö todellakaan pelasta tilannetta.