Miksi mies antoi pakit, kun en ollut kiinnostunut hänen seurastaan?
Olen miettinyt asiaa useamman viikon, enkä uskalla kysyä häneltä tarkempaa syytä. Sama juttu on käynyt ainakin kerran aiemminkin, enkä häneltäkään kehdannut kysyä syytä.
Kumpikin heistä olivat jotenkin yli-innokkaita ja halusivat tavata, mutta en olisi jaksanut kirjoitella heidän kanssaan ja ahdisti ajatus tapaamisesta, joten yritin hivuttaa ajatusta tapaamisesta myöhemmäksi. Ainakin toinen heistä on kuitenkin edelleenkin sinkku, mahdollisesti se toinenkin.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä vielä mietit tätä, eikö tämä jankattu jo ennen joulua aika perusteellisesti?
Mitäh? Sulla on ilmiömäinen muisti, kun en edes itse muista tuollaista. Ja tänne kirjoittaa sadat, jopa tuhannet ihmiset.
Ap
Kannattaa olla huolissaan, jos ei muista alle kuukauden vanhaa omaa ketjuaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4424945/miksi-miesten-kiinnostus-lakkaa…
Malli rautalanka: pilkkiikö mies samalla reiällä päivästä toiseen jos sieltä tulee pelkkiä nykäisyjä mutta ei saalista?
Ei, vaan ottaa kairansa ja poraa reiän vähän kauemmas ja yrittää sitten sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko, että tämä on viimeinen kerta, kun teet tästä avauksen? Tämä antaa niin pösilön kuvan sinusta (ja sen lisäksi surkean), ettei kannata antaa ihmisille mahdollisuutta ivata sinua enempää.
Miksi? Olen anonyymi random ihminen, eikä kukaan voi yhdistää tätä minun todelliseen persoonaani.
Ap
Mikäpä se siinä sitten. Tämä on jokaisella kerralla yhtä typerä juttu ja omituista, ettet itse tunnu tajuavan yhtään, vaikka sinulle selitetään, jopa ystävällisesti.
En mä ymmärrä edelleenkään. Jos itse ihastun johonkin ihmiseen, se ihminen voi kohdelöa mua todella nuivasti ja kylmästi, mutta ei mun kiinnostus sellaisesta sammu.
Ap
No sun pitää ottaa se nuiva kylmä ääliö sitten kumppaniksi. Ne miehet, jotka eivät innostu nuivista kylmistä naisista jättävät homman sikseen eivätkä ala tavoitella innokkaasti jääkuningatarta.
Ap, oletko se, joka ei töissä käsittänyt, kun joku ei tykännyt sinun jatkuvista neuvoistasi, vaikket ole edes esihenkilö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, annoit itse pakit pari kertaa ja mietit miksi mies ei enää yritä? Etkä edes ollut oikein kiinnostunut?
En antanut pakkeja missään vaiheessa itse. En vain olisi jaksamut tavata heitä ja muutenkaan en ollut erityisen kiinnostunut itse. Kavereina olisivat olleet ihan kivoja.
Ap
Pakit tarkoittaa sitä, että henkilö ihan suoraan sanoo, että ei halua lainkaan koskaan tapaamista tai että ei halua lainkaan parisuhdetta. Tai joku sanoo "en halua nähdä/tavata sinua". Mä vain peruutin ja siirsin eteenpäin ja olin vastahakoinen, mutta olin kuitenkin ystävällinen, enkä suoraan sanonut mitään. Koetin kierrellä kohteliaasti. Eli en siis antanut pakkeja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ap on pihalla.
Ap on kirjoittanut tästä samasta aiheesta jo ainakin kolme pitkähköä ketjua. Siitä huolimatta että ihmiset on jo miljoona kertaa kertoneet mitä ap tekee väärin, tämä sama ihmettely vain jatkuu. Joko ap on todella sitkeä trolli tai sitten kyseessä on autisminkirjon ongelmat, eikä ap pääse lukkiutuneista ajatuksistaan eroon. Selvää kuitenkin on, että muiden ihmisten neuvot ja mielipiteet eivät häntä auta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko se, joka ei töissä käsittänyt, kun joku ei tykännyt sinun jatkuvista neuvoistasi, vaikket ole edes esihenkilö?
En ole sekään. Mutta mä tykkään, jos mua neuvotaan ja neuvon itse, jos kysytään. En liity tuollaisiin ketjuihin lainkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siis miehestä haluat jos et ole kiinnostunut kirjoittelemaan hänen kanssaan etkä myöskään tapaamaan? Mitä ihmettä miehen enää siinä tilanteessa pitäisi tehdä?
Jutella ja kirjoitella silloin tällöin ja katsella, jos vaikka kiinnostus heräisikin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin heistä lopetti kirjoittelun "kuin seinään", kun halusin perua/siirtää eteenpäin tapaamisen toisen tai kolmannen kerran. Samalla olin todella tylsistynyt juttelemaan heidän kanssaan, vaikka koetinkin teeskennellä kiinnostunutta/neutraalia. Mitä tein väärin?
Olet vähä-älyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin heistä lopetti kirjoittelun "kuin seinään", kun halusin perua/siirtää eteenpäin tapaamisen toisen tai kolmannen kerran. Samalla olin todella tylsistynyt juttelemaan heidän kanssaan, vaikka koetinkin teeskennellä kiinnostunutta/neutraalia. Mitä tein väärin?
Tämän on pakko olla provo.
No siis ei ole provo. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä toisin vai onko vastaus kysymykseeni vain plastiikkakirurgia eli taion itsestäni sellaisen megabeiben, että miehiä kiinnostaa, vaikka itseäni ei kiinnostaisikaan ainakaan kovin paljon. Uskoisin, että joku saattaisi sitkeydellä voittaa sydämeni oikeastikin.
Ap
Miksi miesten pitäisi olla kiinnostuneita sinusta, vaikket sinä ole heistä kiinnostunut? Suosittelen, että hankit ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä vielä mietit tätä, eikö tämä jankattu jo ennen joulua aika perusteellisesti?
Mitäh? Sulla on ilmiömäinen muisti, kun en edes itse muista tuollaista. Ja tänne kirjoittaa sadat, jopa tuhannet ihmiset.
Ap
Täällä on lukuisia ihmisiä, jotka kirjoittelevat. Aika samanlainen tilanne on ollut jollain. Lohdullista sinänsä. Mutta oletko mode vai kommentoitko ketjuihin lähinnä niiden aloittamisen sijaan, kun muistat monta viikkoa vanhoja ketjuja noin hyvin?
Itselläni ei olisi motivaatiota pohdiskella satunnaisten kirjoittajien mielenmaisemaa tai pohtia, onko sama henkilö mahdollisesti kirjoittanut joskus samasta aiheesta vai onko ollut kyseessä joku muu ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo.
No siis ei ole provo. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä toisin vai onko vastaus kysymykseeni vain plastiikkakirurgia eli taion itsestäni sellaisen megabeiben, että miehiä kiinnostaa, vaikka itseäni ei kiinnostaisikaan ainakaan kovin paljon. Uskoisin, että joku saattaisi sitkeydellä voittaa sydämeni oikeastikin.
Ap
Miksi miesten pitäisi olla kiinnostuneita sinusta, vaikket sinä ole heistä kiinnostunut? Suosittelen, että hankit ammattiapua.
Rehellinen vastaus: olisi kivaa, että joku olisi minustakin kiinnostunut. Ja saattaisin kiinnostua itsekin, jos mies osoittautuisi kiinnostavammaksi pidemmän ajan kuluessa. Olisi kivaa löytää parisuhde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siis miehestä haluat jos et ole kiinnostunut kirjoittelemaan hänen kanssaan etkä myöskään tapaamaan? Mitä ihmettä miehen enää siinä tilanteessa pitäisi tehdä?
Jutella ja kirjoitella silloin tällöin ja katsella, jos vaikka kiinnostus heräisikin.
Ap
Eli "ei niin kiinnostavia" miehiä pidetään varalla, jos kiinnostavampia miehiä ei lopulta löydykään. Tämä on ihmisten hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähä-älyinen.
Miten sitten mielestäsi älykäs ihminen toimisi tuollaisessa tilanteessa? Pinnistelisi vähän enemmän, vaikkei mies kiinnosta pätkääkään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täällä on lukuisia ihmisiä, jotka kirjoittelevat. Aika samanlainen tilanne on ollut jollain. Lohdullista sinänsä. Mutta oletko mode vai kommentoitko ketjuihin lähinnä niiden aloittamisen sijaan, kun muistat monta viikkoa vanhoja ketjuja noin hyvin?
Itselläni ei olisi motivaatiota pohdiskella satunnaisten kirjoittajien mielenmaisemaa tai pohtia, onko sama henkilö mahdollisesti kirjoittanut joskus samasta aiheesta vai onko ollut kyseessä joku muu ihminen.
Ap
Älä nyt viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli "ei niin kiinnostavia" miehiä pidetään varalla, jos kiinnostavampia miehiä ei lopulta löydykään. Tämä on ihmisten hyväksikäyttöä.
Mulle sopisi sekin, että hekin pitäisivät minua varalla. Mukavampaa olisi olla varalla kuin saada tylyt pakit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähä-älyinen.
Miten sitten mielestäsi älykäs ihminen toimisi tuollaisessa tilanteessa? Pinnistelisi vähän enemmän, vaikkei mies kiinnosta pätkääkään?
Ap
Älykäs ihminen ei päätyisi tuollaiseen tilanteeseen vaan ohittaisi ihmiset, joista ei ole kiinnostunut.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Älä nyt viitsi.
Ihan mielenkiinnosta: miten ja millä logiikalla yhdistät jonkun ihmisen x johonkin vanhaan ketjuun?
Mä oletan itse aina, että jokainen aloitus voisi teoriassa olla uuden ihmisen kirjoittama. Ei myöskään kiinnosta se mahdollinen oikea ihminen (tai edes trollihahmo) sen takana, vaan se asia itsessään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Älä nyt viitsi.
Ihan mielenkiinnosta: miten ja millä logiikalla yhdistät jonkun ihmisen x johonkin vanhaan ketjuun?
Mä oletan itse aina, että jokainen aloitus voisi teoriassa olla uuden ihmisen kirjoittama. Ei myöskään kiinnosta se mahdollinen oikea ihminen (tai edes trollihahmo) sen takana, vaan se asia itsessään.
Ap
Jotkut ketjut silkassa hulluudessaan jäävät mieleen, siinä mielessä olet kyllä hyvä kirjoittaja.
En mä ymmärrä edelleenkään. Jos itse ihastun johonkin ihmiseen, se ihminen voi kohdelöa mua todella nuivasti ja kylmästi, mutta ei mun kiinnostus sellaisesta sammu.
Ap