Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies antoi pakit, kun en ollut kiinnostunut hänen seurastaan?

Vierailija
06.01.2022 |

Olen miettinyt asiaa useamman viikon, enkä uskalla kysyä häneltä tarkempaa syytä. Sama juttu on käynyt ainakin kerran aiemminkin, enkä häneltäkään kehdannut kysyä syytä.

Kumpikin heistä olivat jotenkin yli-innokkaita ja halusivat tavata, mutta en olisi jaksanut kirjoitella heidän kanssaan ja ahdisti ajatus tapaamisesta, joten yritin hivuttaa ajatusta tapaamisesta myöhemmäksi. Ainakin toinen heistä on kuitenkin edelleenkin sinkku, mahdollisesti se toinenkin.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin heistä lopetti kirjoittelun "kuin seinään", kun halusin perua/siirtää eteenpäin tapaamisen toisen tai kolmannen kerran. Samalla olin todella tylsistynyt juttelemaan heidän kanssaan, vaikka koetinkin teeskennellä kiinnostunutta/neutraalia. Mitä tein väärin?

Tämän on pakko olla provo.

No siis ei ole provo. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä toisin vai onko vastaus kysymykseeni vain plastiikkakirurgia eli taion itsestäni sellaisen megabeiben, että miehiä kiinnostaa, vaikka itseäni ei kiinnostaisikaan ainakaan kovin paljon. Uskoisin, että joku saattaisi sitkeydellä voittaa sydämeni oikeastikin.

Ap

Mikäs on miehen kustannus/hyötysuhde tuossa touhussa? Nolla.

Vierailija
102/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Sinä et ollut kiinnostunut miehestä ja mies ei ole kiinnostunut sinusta. 

Mitä sinä oikein odotat ihmissuhteilta, jos tuo tilanne ei ole aivan OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä ketju on täsmälleen yhtä pitkä kuin edelliskerrallakin ja aivan samassa pisteessä ollaan edelleen. 

Vierailija
104/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä siis miehestä haluat jos et ole kiinnostunut kirjoittelemaan hänen kanssaan etkä myöskään tapaamaan? Mitä ihmettä miehen enää siinä tilanteessa pitäisi tehdä?

Jutella ja kirjoitella silloin tällöin ja katsella, jos vaikka kiinnostus heräisikin.

Ap

Eli "ei niin kiinnostavia" miehiä pidetään varalla, jos kiinnostavampia miehiä ei lopulta löydykään. Tämä on ihmisten hyväksikäyttöä.

Mulle sopisi sekin, että hekin pitäisivät minua varalla. Mukavampaa olisi olla varalla kuin saada tylyt pakit.

Ap

Sinä annoit heille käytännössä ensin pakit. Miksi mies jäisi enää sen jälkeen roikkumaan? Itsellänikin on kokemuksia useammasta naisesta, joiden kanssa ollaan tavattu 2-3 kertaa, minkä jälkeen nainen ei ole millään löytänyt aikaa kalenteristaan seuraaville treffeille - vaikka olen useita kertoja ehdottanut tapaamista. Tämähän tarkoittaa käytännössä pakkeja - seurani ei kelpaa. En ota enää yhteyttä, miksi ottaisin?

Mielestäni tuossa vaiheessa kannattaa ottaa jopa innokkaasti yhteyttä. Olettehan jo tavanneet noinkin monta kertaa ja se kertoo kiinnostuksesta naisen puolelta. Monilla on oikeasti kiireistä elämä.

Ap

No ei muuta kuin kipin kapin ottamaan yhteyttä tähän mieheen. Voihan hänelläkin olla kiireinen elämä.

Itsehän sanoit ettei sinua kiinnosta yhtään, mutta nyt sanot että tapaamiset tarkoittavat kiinnostusta. Eli oletko sinä nyt kiinnostunut vai et?

Tapaamiset tarkoittavat jonkinlaista kiinnostusta. En oikein itse "voi" tai edes saa ottaa yhteyttä mieheen, sillä olen nainen.

Ap

Asutko jossain Saudi-Arabiassa vai isäsi kellarissa vai miksi et saa ottaa yhteyttä miehiin?

Useammassakin (ihan 2000-luvulla painetussa) kirjassa on sanottu näin. Lisäksi joillain aiheesta kertovilla nettikursseilla (liittyen pariutumisasioihin) opetetaan näin.

En uskalla ottaa riskiä, että toimisin toisin ja niillä opeilla olen elänyt koko aikuiselämäni. On parempi mennä kirjojen oppien mukaan kuin harmitella lopun elämänsä sitä, että oman virheensä vuoksi menetti mahdollisuuden parisuhteeseen.

Ap

Vierailija
105/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä siis miehestä haluat jos et ole kiinnostunut kirjoittelemaan hänen kanssaan etkä myöskään tapaamaan? Mitä ihmettä miehen enää siinä tilanteessa pitäisi tehdä?

Jutella ja kirjoitella silloin tällöin ja katsella, jos vaikka kiinnostus heräisikin.

Ap

Eli "ei niin kiinnostavia" miehiä pidetään varalla, jos kiinnostavampia miehiä ei lopulta löydykään. Tämä on ihmisten hyväksikäyttöä.

Mulle sopisi sekin, että hekin pitäisivät minua varalla. Mukavampaa olisi olla varalla kuin saada tylyt pakit.

Ap

Sinä annoit heille käytännössä ensin pakit. Miksi mies jäisi enää sen jälkeen roikkumaan? Itsellänikin on kokemuksia useammasta naisesta, joiden kanssa ollaan tavattu 2-3 kertaa, minkä jälkeen nainen ei ole millään löytänyt aikaa kalenteristaan seuraaville treffeille - vaikka olen useita kertoja ehdottanut tapaamista. Tämähän tarkoittaa käytännössä pakkeja - seurani ei kelpaa. En ota enää yhteyttä, miksi ottaisin?

Mielestäni tuossa vaiheessa kannattaa ottaa jopa innokkaasti yhteyttä. Olettehan jo tavanneet noinkin monta kertaa ja se kertoo kiinnostuksesta naisen puolelta. Monilla on oikeasti kiireistä elämä.

Ap

No ei muuta kuin kipin kapin ottamaan yhteyttä tähän mieheen. Voihan hänelläkin olla kiireinen elämä.

Itsehän sanoit ettei sinua kiinnosta yhtään, mutta nyt sanot että tapaamiset tarkoittavat kiinnostusta. Eli oletko sinä nyt kiinnostunut vai et?

Tapaamiset tarkoittavat jonkinlaista kiinnostusta. En oikein itse "voi" tai edes saa ottaa yhteyttä mieheen, sillä olen nainen.

Ap

No mitä siinä sitten selittelet, ettei sinua muka kiinnostanut. Kyllä se taisi nyt mennä niin että miestä ei kiinnostanut vaikka sinua kiinnosti. Eihän se kivaa ole, koeta pärjäillä

Vierailija
106/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen olisi pitänyt jatkaa vonkaamista jos kerran sinua ei edes kiinnostanut? Tarvitsetko noin kovin itsetunnon pönkitystä?

Tai miksi miehen olisi pitänyt jatkaa vonkaamista jos hänellä itsellään lopahti kiinnostus? Ja miksi ap: ta ylipäätään kiinnostaa, häipyikö mies vai ei, jos ei oikeasti kiinnostanut yhtään? Oliko sitten kun niin että miestä ei kiinnostanut ja nyt ap:ta harmittaa ja leikkii jotain prinsessaa jonka kaikki haluavat

Ehkä ap kuitenkin oli kiinnostunut, vaikka nyt esittääkin muuta. Jos ei olisi, hän olisi vain onnellinen, etteivät miehet enää pidä yhteyttä. Yleensä nainen kokee hyvin ahdistavana tilanteen, jossa epämieluinen ihminen osoittaa kiinnostusta, ja haluaa hänestä eroon mahdollisimman äkkiä.

Vierailija
107/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin heistä lopetti kirjoittelun "kuin seinään", kun halusin perua/siirtää eteenpäin tapaamisen toisen tai kolmannen kerran. Samalla olin todella tylsistynyt juttelemaan heidän kanssaan, vaikka koetinkin teeskennellä kiinnostunutta/neutraalia. Mitä tein väärin?

Tämän on pakko olla provo.

Näyttää sarkastiselta tulkinnalta ap:n viestistä.

Vierailija
108/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Asutko jossain Saudi-Arabiassa vai isäsi kellarissa vai miksi et saa ottaa yhteyttä miehiin?

Useammassakin (ihan 2000-luvulla painetussa) kirjassa on sanottu näin. Lisäksi joillain aiheesta kertovilla nettikursseilla (liittyen pariutumisasioihin) opetetaan näin.

En uskalla ottaa riskiä, että toimisin toisin ja niillä opeilla olen elänyt koko aikuiselämäni. On parempi mennä kirjojen oppien mukaan kuin harmitella lopun elämänsä sitä, että oman virheensä vuoksi menetti mahdollisuuden parisuhteeseen.

Ap

Etkö siis harmittelekaan asiaa? Ihan kuin olisit ketjun avatessasi (taas) hieman harmitellut. Sinulla on paskat neuvot, jos tuollaisia nyt nykyisin oikeasti missään esitetäänkään. Tee kuten Bidget Jones ja nakkaa oppaat roskiin. (tosin Bridgetillekään ei niin kaksisesti käynyt)

Vierailija
109/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Kirjoissa ja nettikursseilla? Okei..

Jos nuo oppisi ovat tähän mennessä toimineet niin ei kai yksi mies sitä kaada. Miksi minusta nyt kuitenkin tuntuu; että nuo opit eivät ole sinua kovin paljon hyödyttäneet?

Vierailija
110/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Jos ei ole provo niin en ymmärrä aloittajaa ollenkaan. Kuulostaa jotenkin ylimieliseltä ajatukselta, että muiden pitäisi tavoitella ja yrittää, vaikka itseä ei kiinnosta.

Ensinnäkin jos ei olla koskaan nähty ja toinen useasti peruu tapaamisia niin tuohan on sama kuin, että antaa pakit epäsuorasti. Osoittaa käytöksellään, ettei kiinnosta.

Kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen ei pidä jäädä tavoittelemaan jos toinen ei anna vihreää valoa. Miksi haluat, että ihminen nöyryyttäisi itseään noin? Jos sinä annat ihastuksen kohteiden kohdella itseäsi kylmästi niin suosittelen terapiaa, koska se ei oikeasti ole hyvä juttu ja altistaa sinut huonoille suhteille.

Jos et ole tavannut näitä ihmisiä kertaakaan, ei heillä voi olla vielä suurta ihastumista sinuun. Miten voisi olla, kun he eivät todellisuudessa ole sinua koskaan tavanneet? Kiinnostusta toki voi olla, mutta ei sellainen kestä, jos toinen ei myös näe vaivaa. Kai pidemmän kirjoittelun jälkeen periaatteessa ihastus on mahdollinen, mutta silloinkin kyseessä on usein ihastuminen mielikuvaan eikä vielä todelliseen ihmiseen. Ja se vaatisi aktiivisuutta myös sinun puoleltasi.

Nainen muuten voi myös olla aktiivinen. Ja kannattaakin. Silloin ei ole vain sen armoilla, kuka ottaa yhteyttä. Itse löysin kumppanin Tinderistä. Aloitin keskustelun ja ehdotin ensimmäistä tapaamista. Ekan tapaamisen jälkeen mies pyysi, että nähtäisiin uudestaan ja sille tielle jäätiin.

Vierailija
111/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Ja montako mahdollisuutta olet näillä valikoivilla opeilla saanut ylipäätään?

Vierailija
112/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo, lopeta tyhmä.

Vierailija
113/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap saa peräänsä sitkeän sosiopaatin ja stalkkerin, joka ei luovuta. Noilla odotuksilla vaikuttaa siltä, että sellaista ap haikailee.

Vierailija
114/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 110 vielä jatkaa.

Tarkennuksena, että terapiasuositus ei sitten ole mikään moite. Olen itsekin terapiassa käynyt ja se auttoi minua löytämään paremman suhteen, koska osasin huomata huonoja ajatusmalleja, joita minulla oli ahdistuneisuuden takia.

Vierailija
115/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko, että tämä on viimeinen kerta, kun teet tästä avauksen? Tämä antaa niin pösilön kuvan sinusta (ja sen lisäksi surkean), ettei kannata antaa ihmisille mahdollisuutta ivata sinua enempää. 

Miksi? Olen anonyymi random ihminen, eikä kukaan voi yhdistää tätä minun todelliseen persoonaani.

Ap

Mikäpä se siinä sitten. Tämä on jokaisella kerralla yhtä typerä juttu ja omituista, ettet itse tunnu tajuavan yhtään, vaikka sinulle selitetään, jopa ystävällisesti. 

En mä ymmärrä edelleenkään. Jos itse ihastun johonkin ihmiseen, se ihminen voi kohdelöa mua todella nuivasti ja kylmästi, mutta ei mun kiinnostus sellaisesta sammu.

Ap

Niin mutta kun sinä et jaksa edes kuunnella sinusta kiinnostunutta miestä etkä edes kirjoitella heidän kanssaan, niin johan siinä tyhmempikin mies tajuaa, että on turha haaskata sinuun aikaasi. Parempi lähteä etsimään uutta ihastuksen kohdetta.

Maailma on täynnä kauniita, mukavia ja fiksuja naisia. Et sinä ole mikään ainutlaatuinen jota kannattaisi tavoitella kuin kuuta taivaalta lopun elämäänsä.. Eikä sillä mensan jäsenyydellä ole mitään virkaa parisuhdemarkkinoilla tai edes kaverimarkkinoilla, kun ei ole himpan vertaa sosiaalista älykkyyttä.

Tästä on kyse.

Vierailija
116/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... Jos ei ole provo niin en ymmärrä aloittajaa ollenkaan. Kuulostaa jotenkin ylimieliseltä ajatukselta, että muiden pitäisi tavoitella ja yrittää, vaikka itseä ei kiinnosta.

Ensinnäkin jos ei olla koskaan nähty ja toinen useasti peruu tapaamisia niin tuohan on sama kuin, että antaa pakit epäsuorasti. Osoittaa käytöksellään, ettei kiinnosta.

Kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen ei pidä jäädä tavoittelemaan jos toinen ei anna vihreää valoa. Miksi haluat, että ihminen nöyryyttäisi itseään noin? Jos sinä annat ihastuksen kohteiden kohdella itseäsi kylmästi niin suosittelen terapiaa, koska se ei oikeasti ole hyvä juttu ja altistaa sinut huonoille suhteille.

Jos et ole tavannut näitä ihmisiä kertaakaan, ei heillä voi olla vielä suurta ihastumista sinuun. Miten voisi olla, kun he eivät todellisuudessa ole sinua koskaan tavanneet? Kiinnostusta toki voi olla, mutta ei sellainen kestä, jos toinen ei myös näe vaivaa. Kai pidemmän kirjoittelun jälkeen periaatteessa ihastus on mahdollinen, mutta silloinkin kyseessä on usein ihastuminen mielikuvaan eikä vielä todelliseen ihmiseen. Ja se vaatisi aktiivisuutta myös sinun puoleltasi.

Nainen muuten voi myös olla aktiivinen. Ja kannattaakin. Silloin ei ole vain sen armoilla, kuka ottaa yhteyttä. Itse löysin kumppanin Tinderistä. Aloitin keskustelun ja ehdotin ensimmäistä tapaamista. Ekan tapaamisen jälkeen mies pyysi, että nähtäisiin uudestaan ja sille tielle jäätiin.

Mua ovat ihastukseni kohdelleet kylmästi ja olen silti ollut uskollinen kuin koiranpentu heitä kohtaan. Saattaa olla niin, että kykenen antamaan vain sitä, mitä olen itse saanut eli vastaavassa tilanteessa oletan, että se kiinnostunut käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn ihastusteni seurassa. Sitten kun he eivät käyttäydykään vastaavalla tavalla, niin oletan olevani jotenkin arvoton ihminen yms. Ja itsetuntoni saa jälleen uuden kolhun.

Ap

Vierailija
117/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miesten tulisi jutella ja kirjoitella silloin tällöin, eli silloin kun sinä jaksat ja sinua sattuu huvittamaan. Miesten tulisi olla siis aina varalla sinun tarpeitasi varten.

Mitä annettavaa sinulla on miehille? Miten vastaat heidän tarpeisiinsa?

Vierailija
118/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ap kertonut tavanneensa useamman kerran näitä miehiä...?

Vierailija
119/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella pidän aptä heikkolahjaisena idioottina

Vierailija
120/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni joskus tyyliin viisi-kymmenen vuotta sitten oli normaalia, että mies piiritti sitkeästi naista vaikka vuodesta toiseen, ja nainen sai olla tylykin, mutta mies vain jatkoi liehittelyä. Vuosia sen jälkeen ollaan useimpien kanssa somekavereita, vaikka suhdetta tai mitään fyysistä ei koskaan edes tullut. Tai sitten ns. markkina-arvoni on vain tipahtanut paljon alemmas.

Ap

Sellainen mies josta naiset on kiinnostuneita ei tarvitse osallistua tämänlaisiin pelleilyihin ja leikkeihin. Jotain epätoivoista peräkammarin poikaa voi joku nainen roikottaa löyhässä narussa. Arvonsa tunteva mies ei sellaiseen alennu.