Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies antoi pakit, kun en ollut kiinnostunut hänen seurastaan?

Vierailija
06.01.2022 |

Olen miettinyt asiaa useamman viikon, enkä uskalla kysyä häneltä tarkempaa syytä. Sama juttu on käynyt ainakin kerran aiemminkin, enkä häneltäkään kehdannut kysyä syytä.

Kumpikin heistä olivat jotenkin yli-innokkaita ja halusivat tavata, mutta en olisi jaksanut kirjoitella heidän kanssaan ja ahdisti ajatus tapaamisesta, joten yritin hivuttaa ajatusta tapaamisesta myöhemmäksi. Ainakin toinen heistä on kuitenkin edelleenkin sinkku, mahdollisesti se toinenkin.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä vielä mietit tätä, eikö tämä jankattu jo ennen joulua aika perusteellisesti?

Mitäh? Sulla on ilmiömäinen muisti, kun en edes itse muista tuollaista. Ja tänne kirjoittaa sadat, jopa tuhannet ihmiset.

Ap

Vierailija
22/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin heistä lopetti kirjoittelun "kuin seinään", kun halusin perua/siirtää eteenpäin tapaamisen toisen tai kolmannen kerran. Samalla olin todella tylsistynyt juttelemaan heidän kanssaan, vaikka koetinkin teeskennellä kiinnostunutta/neutraalia. Mitä tein väärin?

Tämän on pakko olla provo.

No siis ei ole provo. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä toisin vai onko vastaus kysymykseeni vain plastiikkakirurgia eli taion itsestäni sellaisen megabeiben, että miehiä kiinnostaa, vaikka itseäni ei kiinnostaisikaan ainakaan kovin paljon. Uskoisin, että joku saattaisi sitkeydellä voittaa sydämeni oikeastikin.

Ap

Ei ne miehet loputtomiin jaksa, jos et anna yhtään vihreää valoa että sua kiinnostaisi. Ihan sama mikä se sun ulkonäkö on. Jos et ole heistä ystävällinen ja mukava niin jossain vaiheessa kiinnostus loppuu silläkin puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä niin paksua settiä, että pitää hakea lantrinkia.

Perusteluita, kiitos.

Vierailija
24/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin heistä lopetti kirjoittelun "kuin seinään", kun halusin perua/siirtää eteenpäin tapaamisen toisen tai kolmannen kerran. Samalla olin todella tylsistynyt juttelemaan heidän kanssaan, vaikka koetinkin teeskennellä kiinnostunutta/neutraalia. Mitä tein väärin?

No siis ei ole provo. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä toisin vai onko vastaus kysymykseeni vain plastiikkakirurgia eli taion itsestäni sellaisen megabeiben, että miehiä kiinnostaa, vaikka itseäni ei kiinnostaisikaan ainakaan kovin paljon. Uskoisin, että joku saattaisi sitkeydellä voittaa sydämeni oikeastikin.

Ap

Ei ne muoviset kannut auta mitään jos on palikka.

Vierailija
25/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, annoit itse pakit pari kertaa ja mietit miksi mies ei enää yritä? Etkä edes ollut oikein kiinnostunut?

Vierailija
26/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ne miehet loputtomiin jaksa, jos et anna yhtään vihreää valoa että sua kiinnostaisi. Ihan sama mikä se sun ulkonäkö on. Jos et ole heistä ystävällinen ja mukava niin jossain vaiheessa kiinnostus loppuu silläkin puolella.

Ok, kiitos asiallisesta vastauksesta. Mun oma kiinnostukseni kestää törkeän käytöksen ja pelurimaisuuden jne., joten siksi ihmettelen.

Ap

Vierailija
27/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, annoit itse pakit pari kertaa ja mietit miksi mies ei enää yritä? Etkä edes ollut oikein kiinnostunut?

En antanut pakkeja missään vaiheessa itse. En vain olisi jaksamut tavata heitä ja muutenkaan en ollut erityisen kiinnostunut itse. Kavereina olisivat olleet ihan kivoja.

Ap

Vierailija
28/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko, että tämä on viimeinen kerta, kun teet tästä avauksen? Tämä antaa niin pösilön kuvan sinusta (ja sen lisäksi surkean), ettei kannata antaa ihmisille mahdollisuutta ivata sinua enempää. 

Vierailija
29/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä nyt äitihullu lähtenyt deittimarkkinoille?

Vierailija
30/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen läpäissyt Mensan pääsyrajan vuosia sitten. Tosin sosiaaliset taitoni ovat hieman huonohkot ja siksi kysynkin nyt "parviälyltä" eli tältä palstalta asiaa. En ole oikeasti kovin hyvä tulkitsemaan ihmisiä.

Ap

Vierailija
31/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antanut pakkeja missään vaiheessa itse. En vain olisi jaksamut tavata heitä ja muutenkaan en ollut erityisen kiinnostunut itse. Kavereina olisivat olleet ihan kivoja.

Ap

Ne eivät hae kaveria vaan tyttöystävää tai seksiä. Sä et selvästi ollut tarjoamassa kumpaakaan.

Vierailija
33/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä nyt äitihullu lähtenyt deittimarkkinoille?

Ei. Kyseessä on eri henkilö. Olen jutellut muista asioista joskus, mutta kyseinen palstahahmo en ole. Tåmä ketju ei ole trollausta.

Ap

Vierailija
34/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siis miehestä haluat jos et ole kiinnostunut kirjoittelemaan hänen kanssaan etkä myöskään tapaamaan? Mitä ihmettä miehen enää siinä tilanteessa pitäisi tehdä?

Vierailija
35/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen läpäissyt Mensan pääsyrajan vuosia sitten. Tosin sosiaaliset taitoni ovat hieman huonohkot ja siksi kysynkin nyt "parviälyltä" eli tältä palstalta asiaa. En ole oikeasti kovin hyvä tulkitsemaan ihmisiä.

Ap

Tuota emme kyllä usko.

Vierailija
36/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla jokin diagnoosi?

Vierailija
37/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko, että tämä on viimeinen kerta, kun teet tästä avauksen? Tämä antaa niin pösilön kuvan sinusta (ja sen lisäksi surkean), ettei kannata antaa ihmisille mahdollisuutta ivata sinua enempää. 

Miksi? Olen anonyymi random ihminen, eikä kukaan voi yhdistää tätä minun todelliseen persoonaani.

Ap

Vierailija
38/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tuota emme kyllä usko.

Miksi puhut me-muodossa? Miten perustelet väitteesi. En viitsi muista meriiteistäni tästä mainita, ettei kukaan oikean elämän tuttava tunnista.

Ap

Vierailija
39/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Olen anonyymi random ihminen, eikä kukaan voi yhdistää tätä minun todelliseen persoonaani.

Ap

Mikäpä se siinä sitten. Tämä on jokaisella kerralla yhtä typerä juttu ja omituista, ettet itse tunnu tajuavan yhtään, vaikka sinulle selitetään, jopa ystävällisesti. 

Vierailija
40/154 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sinulla jokin diagnoosi?

Ei ole. Miksi kysyt tuollaista?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan