Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomien poisto kasvoista

Vierailija
24.11.2025 |

Terkkarissa eivät poista, joten onko kovin kallista yksityisellä?

Miten tapahtuu ; leikkaavatko, jäädyttävätkö, polttavat ? Koskeeko ?

Olen naisihminen ja ne tekevät noita-akan näköiseksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suurin murheesi ovat luomesi niin tiedoksi vaan: maailmassa on paljon suurempia tregedioita.

Vierailija
2/8 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgi ehdottomasti. Eikä mitään polttoa tai laserointia, vaan poisto veitsellä. Mulla on jäänyt arpia / arpikudosta polttamisesta ja laseroinnista, plastiikkakirurgin veitsestä ja perhostikeistä ei ole jäänyt mitään jälkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgi ehdottomasti. Eikä mitään polttoa tai laserointia, vaan poisto veitsellä. Mulla on jäänyt arpia / arpikudosta polttamisesta ja laseroinnista, plastiikkakirurgin veitsestä ja perhostikeistä ei ole jäänyt mitään jälkiä.

Kiitos. Olet tosi reilu, kun kerroit. Onko kovin kallista ? Esim kolmen kpl poisto ? Olen tosi koyhä ja alan säästää. Ihmiset oksentavat rumuuttani, kun näkevät minut. Olen jo vuosikymmeniä kärsinyt näistä.

Vierailija
4/8 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen poistattanut nyt syksyllä kaksi luomea laserilla. Siisti jälki.

Pihlajalinnassa se maksoi hieman alle 200 euroa.

Vierailija
5/8 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas toisinpäin. 

Vierailija
6/8 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa plastiikkakirurgi veitsellä poistanut yhden ison luomen naamasta. Mitään arpea ei oikeastaan jäänyt. Maksoi jotain 300e. 

Pitkään mietin, että olenko turhamainen. Mutta kyllä tuo kannatti. Paransi elämänlaatua huomattavasti, kun ei tarvitse omaa naamaansa peitellä. 

Vierailija
7/8 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kokemusta veitsestä, hyvä.tuli. Mutta pääasia, että on plastiikkakirurgi. 

Vierailija
8/8 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo plastiikkakirurgille vaan 

Ei polttoa, jää jäljet 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan