Miten elämäsi suuri rakkaus eroaa aikaisemmista suhteistasi?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:48"]Kukaan ei ole aikaisemmin rakastanut minua niin varmasti, ehdoitta. Tunti sitten mieheni kysyi, että menisinkö hänen kanssaan uudelleen naimisiin. Olemme olleet 13 vuotta naimisissa ja hän tietää kyllä, että rakastan häntä. Vitsailin hänelle, että menisin, jos joku aseella pakottaisi. Kysyin häneltä, että menisiköhän minu kanssani. Mies vastasi "Heti!" melkein kyyneleet silmissä. Ihanaa tuntea olevansa toiselle tärkeä. Ei hän ole sen komeampi tai parempi muuten kuin toiset miehet, mutta hän osaa rakastaa juuri minua.
[/quote]
Ihan kuin olis mun miehen suusta! Ihan samalla tavalla sanoi mulle ❤
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:48"]Kukaan ei ole aikaisemmin rakastanut minua niin varmasti, ehdoitta. Tunti sitten mieheni kysyi, että menisinkö hänen kanssaan uudelleen naimisiin. Olemme olleet 13 vuotta naimisissa ja hän tietää kyllä, että rakastan häntä. Vitsailin hänelle, että menisin, jos joku aseella pakottaisi. Kysyin häneltä, että menisiköhän minu kanssani. Mies vastasi "Heti!" melkein kyyneleet silmissä. Ihanaa tuntea olevansa toiselle tärkeä. Ei hän ole sen komeampi tai parempi muuten kuin toiset miehet, mutta hän osaa rakastaa juuri minua.
[/quote]
Ihan kuin olis mun miehen suusta! Ihan samalla tavalla sanoi mulle ❤
[/quote]
onnekkaat
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:36"]
Rakkaus häntä kohtaan on kypsynyt hitaasti. Todella hitaasti. Alussa en uskonut että suhteemme kestää muutamaa kuukautta pidempään. Nyt kuitenkin kun mietin, niin olen joka päivä onnellinen. En välttämättä koko ajan tietenkään, mutta joka päivä tunnen onnen tunnetta jollain välin. Eksien kanssa huonot päivät olivat oikeasti huonoja ja mietin eroa usein. Emme tappele, olen löytänyt ihanan ihmisen kenen kanssa voimme selvittää asiat puhumalla vaikka toinen olisikin vihainen :) antaa vain toiselle aikaa silloin olla vähän itsekseen. Sellainen aikuismainen suhde voisin vielä kuvailla. Olen todella onnellinen :)
[/quote]
Samat sanat täällä. Tämä mies oli niin erilainen kuin exäni, lisäksi hänellä on ns. menneisyys. Alkuun en uskaltanut uskaltaa.
Pikkuhiljaa avauduin ja huomasin, että parisuhteen kuuluukin olla helppoa. Parisuhteessa kuuluukin saada hyväksyntää ja ymmärrystä. Parisuhteessa kuuluukin olla niin, ettei kumpikaan vaadi toiseltaan mitään. Parisuhteen ei kuulukaan olla vuoristorataa, syyllistämistä ja varpaillaoloa.