Moni yli 50 + korkeasti koulutettu ei pääse edes työvoimatoimiston koulutuksiin. Eli he ovat myös huonossa asemassa. Töihin ei oteta eikä k...
Jotenkin omituista. Tuttu haki välinehuoltajan koulutukseen mutta ei päässyt kun on korkeasti koulutettu.
Töihin ei kelpaa ja koulutukseen ei pääse.
Tarjotaan jotain tsemppikoulutusta!
Kommentit (338)
Voi alkaa myymään kalsareitaan ja alapääarvosteluita netissä viidelläsadalla ja sadalla eurolla.
Ei tarvi olla ku yli 25, ja valmistunut huonoon aikaan ollakseen tässä tilanteessa.
Minä lähtisin mielelläni eläkkeelle mutta ei pääse. Tv. Rouva 53v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en päässy tekrykoulutukseen kun liian vähän työkokemusta
Minä en päässyt rekrykoulutukseen kun en osannut itsenäisesti tehdä ko. työtä jo ennen koulutuksen alkua.
Koulutuksen oli tarkoitus tapahtua pääsääntöisesti työpaikalla, ja siellä olisi pitänyt yksin osata tehdä vaadittavat työtehtävät. Yrittäjä sanoi, että "ei meillä ole ketään kuka osaisi niissä neuvoa, sinun pitäisi tehdä sitä työtä yksin".
Semmoinen rekrykoulutus.
Osa rekrykoulutuksista on tarkoitettu niille, joilla on jo kokemusta. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, joten valituksesi on typerää. En minäkään kuvittele meneväni hitsarin jatkokoulutukseen tai markkinointijohtajan koulutukseen ihan eri alan pohjakoulutuksella.
Oma mokasi, jos et osaa lukea koulutuskuvauksia j
Kyllä virhe on tehty siinä kun on otettu haastatteluun henkilö jolla ei ole tarvittavaa osaamista. Näihin koulutuksiin on satoja hakijoita eikä haastateltavaksi todellakaan pyydetä kaikkia.
Itseä ärsyttää se että et pääse koulutuksiin jollei sulla ole valmiiksi itse hommattuna harkkapaikka jossain yrityksessä. Toisin sanoen työllistyt ilman koulutusta? Miksi tätä vaaditaan ja mikä järki on käyttää rahaa sellaisiin jotka työllistyvät muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olitte niin tyhmiä että kävitte jotain typerää AMK:ta tai yliopistoa. ei suomessa työnantajat arvosta sellaista koulutusta ja sen kyllä huomaa. miten suomessa voi olla akateeminen köyhempi kuin duunari?? jossain ulkomailla akateemisella koulutuksella on ihan eri merkitys kuin suomessa.
Ikävää, ettei sinulla lahjakkuus, motivaatio ja lapsuudenkodin tuki riittänyt AMK- tai yliopistouralle.
ei riittänyt, mutta sellaista sanaa ei tunneta enää nykysuomessa joka on ura.
kellään täällä ei ole mitään pitkiä työuria enää oli akateemikko tai duunari ei ole merkitystä.
Eli olen seuraavat 18 vuotta työtön?