Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni yli 50 + korkeasti koulutettu ei pääse edes työvoimatoimiston koulutuksiin. Eli he ovat myös huonossa asemassa. Töihin ei oteta eikä k...

Vierailija
06.01.2022 |

Jotenkin omituista. Tuttu haki välinehuoltajan koulutukseen mutta ei päässyt kun on korkeasti koulutettu.

Töihin ei kelpaa ja koulutukseen ei pääse.

Tarjotaan jotain tsemppikoulutusta!

Kommentit (338)

Vierailija
301/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkakaa te akateemikotkin katselemaan iltaisin telkkarista Burgerimiehet ohjelmaa ja syömään itekki samalla tavalla, tulee hyvästä ruuasta hyvä mieli! itsekin katson joka jakson.

-Työtön duunari

Vierailija
302/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en koskaan ole päässyt niihin koulutuksiin. Olen maisteri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkakaa te akateemikotkin katselemaan iltaisin telkkarista Burgerimiehet ohjelmaa ja syömään itekki samalla tavalla, tulee hyvästä ruuasta hyvä mieli! itsekin katson joka jakson.

-Työtön duunari

Etkö tollo tiedä, mikä ero on akateemisella ja akateemikolla? 

Vierailija
304/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Työtön duunari

en, kerro sinä! 

Vierailija
305/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
306/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en koskaan ole päässyt niihin koulutuksiin. Olen maisteri. 

Juu, olen joutunut kaikenmaailman koulutuksiin: It-taidot, cv-kurssi x 3, hygieniapassi... Olen jo sanonut, että en tarvitse näitä kursseja, antakaa sitä palkkatukea, sen on ainoa joka oikeasti auttaa työllistymään. Rahan tuhlaanista on tuo muu työllisyystoiminta!

Vierailija
307/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa te akateemisetkin vaan syömään enemmän burgereita ja ottamaan rennommin! mitä sitä turhaan työttömyyttä miettii, jos ei kerta töitä saa niin mitä sellasia itkemään! ruvetkaa katselemaan burgerimiehet ohjelmaa iltaisin ja itsekin tekemään niitä resepteillä! ja elämä hymyilee.

Vierailija
308/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis korkeasti koulutetuilla olevan viiskymppisenä jo niin paljon säästöjä ja omaisuutta että pystyvät niillä elämään loppuelämänsä. Jos ei ole niin katse peiliin. En tunne sympatiaa ikävä kyllä, ryhmä on täysin marginaalinen ja ikääntyy koko ajan. 

Vierailija
309/338 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis korkeasti koulutetuilla olevan viiskymppisenä jo niin paljon säästöjä ja omaisuutta että pystyvät niillä elämään loppuelämänsä. Jos ei ole niin katse peiliin. En tunne sympatiaa ikävä kyllä, ryhmä on täysin marginaalinen ja ikääntyy koko ajan. 

Ei se koulutus rahaa tuo. Olen köyhä kuin kirkonrotta ja tohtorintutkinto löytyy luonnontieteistä.

Vierailija
310/338 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Työtön duunari

.

Huomenta. 

'Tollo' ei ole kovin mukava sana,

vaikkakin vakkarisanastoa [tympeällä]

vauverolla. Ei minulta. 🍀

.

Vierailija
311/338 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä joudan harrastamaan näitä ilmaisia harrastuksiani ja olemaan kuluttamatta käytännössä yhtään mitään. Pimeitä hommia teen silloin tällöin, kun virallisia töitä ei löydy eikä niitä saa. Niistä pimeistä hommista voi saada sen yhden siivun leivän päälle, ylähuulen lisäksi. Eihän tämä minun valinta saati suunnitelma ole ikinä ollut, kuten ei varmaan kenenkään muunkaan, mutta mennään sitten näin kerran tätä on tänne haluttu.

PS, syksyllä on tulossa se entistäkin isompi konkurssi aalto kun nyt pienyritysten puskurit on syöty, asiakaskatojen myötä. Seuraus nyt käynnissä olevasta politiikasta.

Vierailija
312/338 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kauppatiet. maisteri ja erikoistunut kirjanpitoon, teinpä teoksen kumulatiivisen veron vaikutuksistakin, jota eräät käytävät oppikirjana tänäänkin... Mutta olen työtön, kohta kuuskymppinen ja polvileikkausjonossa. Ei toivoa töihin pääsystä, parille kurssille hain, mutta "ei kai sun tasoinen nyt tuollaiselle kurssille..." . Joo, mutta ei se leipää anna, luentoja en ole pitänyt kirjanpidon erilliskysymyksistäkään 6 vuoteen. Olen siis historiaa... Mutta syötävä olis tänäänkin.

Vierailija
313/338 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se koulutus rahaa tuo. Olen köyhä kuin kirkonrotta ja tohtorintutkinto löytyy luonnontieteistä.

Miten helposti pääsette haastatteluun? vai pääsettekö sinne asti tämän ikäisenä? eikö muka sitten mitään muuta työtä saa vaikka miten haette jos nyt sattuisi olemaan vaikka tehdastyö!

mutta ei sen puolesta ei tunne itsekään työtä saavan ja lähenen viittäkymppiä ja pelkkä amis.

Vierailija
314/338 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
315/338 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija