Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naurattaa miehet, jotka väittävät

Vierailija
26.04.2015 |

Vaimomateriaalin olevan suoraan verrannollinen seksikumppanien määrään.
Eiköhän ihan muut asiat tee vaimomateriaalin, kuin naisen menneisyys. :D

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avain, joka sopii kaikkiin eri lukkoihin, on hyvä ja käyttökelpoinen avain. Kaikki haluavat sellaisen.

Lukko, jonka voi avata lähes millä vain avaimella, on aika surkea lukko. Ei kukaan sellaista halua.

Vierailija
22/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt sivusta on seurannut, niin hyvinhän ne naiset, jotka saavat paljon seksiä saavat helposti myös parisuhteen ja ovat vaimomatskua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyydestään ei pääse koskaan eroon.

Vierailija
24/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.

"Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur
[/quote]
Missä vaiheessa suhdetta tiedustelet naisen seksikumppanien määrää? Ekoilla treffeillä? Vai ennen treffeistä sopimista? Vai kenties vasta kun olette jo vähän aikaa seurustelleet?
Pistätkö valheenpaljastustestiin vai mistä tiedät kertooko rehellisesti kumppanien määrän?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Itse en tiedä aviopuolisoni seksihistoriaa eikä hän minun. Ei olla koskaan juteltu aiheesta.

Vierailija
25/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:30"]

Mitä nyt sivusta on seurannut, niin hyvinhän ne naiset, jotka saavat paljon seksiä saavat helposti myös parisuhteen ja ovat vaimomatskua.

[/quote]

Harva suhde edes alkaa muulla tavalla kuin seksillä eli yhdenillanjutulla. Ja vasta sen jälkeen tutustutaan.

Vierailija
26/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, menneisyys on vain yksi asia, mutta tietynlainen menneisyys vaikuttaa negatiivisesti. Aivan kuten miehen ahkera huorissakäyminen menneisyydessä tuntuu ärsyttävän monia naisia, vaikka mies silti kelpaisikin monien hyvien ominaisuuksien takia. Ihminen on osien summa.

Historiallisesti naisen neitsyyttä on vaalittu kaikissa kulttuureissa ja näin tapahtuu yhä suuressa osassa maailmaa. Länsimainen nykykäsitys on vain lyhytaikainen poikkeama tähän ajatteluun, joka ei välttämättä kestä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
27/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän seksikumppaneita naisella on ennen avioitumistaan, sitä todennäköisemmin hän on uskollinen avioliitossa. Haluan uskollisen vaimon.

http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-number-of-premarital-partners/

Vierailija
28/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.

"Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur
[/quote]
Missä vaiheessa suhdetta tiedustelet naisen seksikumppanien määrää? Ekoilla treffeillä? Vai ennen treffeistä sopimista? Vai kenties vasta kun olette jo vähän aikaa seurustelleet?
Pistätkö valheenpaljastustestiin vai mistä tiedät kertooko rehellisesti kumppanien määrän?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Itse en tiedä aviopuolisoni seksihistoriaa eikä hän minun. Ei olla koskaan juteltu aiheesta.
[/quote]

Samaa mietin. En tiedä oman mieheni seksikumppaneiden määrää eikä hän minun, ei ole kiinnostanut. Kyllä mulla hälytyskellot soisi jos mies alkaisi tapailuvaiheessa kyselemään entisistä seksikumppaneista. Mustasukkaisrn kyttääjän merkki, ei kukaan normaali ihminen tuollaista kysy.

Vierailija
29/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.   "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Monenko naisen kanssa itse olet pannut? :D

[/quote]

Olisikohan joku parikymmentä. Naisten silmissä kokenut mies tosin on vain plussaa. 
[/quote]
Ei kyllä ole. Täytyy olla miehessä jotain vikaa kun ei kukaan ole kokonaan mukaansa huolinut. Esim pieni muna. Eli ei kannata miehen kehuskella kaatojensa määrää.

Vierailija
30/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menneisyydellä on merkitystä. Kertoo paljon naisesta, jos on aiemmin toiminut kyläpyöränä. Ei jatkoon.

Vierailija
31/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:59"]Kyllä menneisyydellä on merkitystä. Kertoo paljon naisesta, jos on aiemmin toiminut kyläpyöränä. Ei jatkoon.
[/quote]
Mitä se kertoo? Että nainen tykkää seksistä?

Vierailija
32/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:59"]Kyllä menneisyydellä on merkitystä. Kertoo paljon naisesta, jos on aiemmin toiminut kyläpyöränä. Ei jatkoon.
[/quote]
[/quote]
Että naisella on matala kynnys panna tuntemattomia. Huono lähtökohta parisuhteelle.

Vierailija
33/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:59"]Kyllä menneisyydellä on merkitystä. Kertoo paljon naisesta, jos on aiemmin toiminut kyläpyöränä. Ei jatkoon.
[/quote]
[/quote]
Että naisella on matala kynnys panna tuntemattomia. Huono lähtökohta parisuhteelle.
[/quote]
Eli sinkkuna ei saisi panna yhtään ketään?

Vierailija
34/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:34"]

[/quote]

Harva suhde edes alkaa muulla tavalla kuin seksillä eli yhdenillanjutulla. Ja vasta sen jälkeen tutustutaan.

[/quote]

Sun pienissä piireissäs ehkä. Mun kaveripiirissä ei ole ketään, kenen suhde olisi lähtenyt yhdenillanjutusta.

Vierailija
35/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:02"]

Mistä sä ees tiedät monenko kanssa joku on pannut? :D

[/quote]

Kyllä ne asiat yleensä paljastuu, kun toiseen tutustuu ja toista oppii tuntemaan 
[/quote]

Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta. Hän ei vielä tänä päivänäkään tiedä totuutta siitä montako kumppania mulla on ollut ennen häntä.
Ja mistähän hän sen sais ees tietoonsakaan? Todellisen luvun tiedän yksin mä. Ei kukaan muu. ;)

Vierailija
36/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen ujo neitsyt, joka nolostelee itseään, eikä osaa rentoutua sängyssä, ei ole mikään paras vaimo (ei se neitsyys varmaan tätä yleensä kuitenkaan tarkoita). Kieltämättä jos lukemat pyörii siellä sadassa, niin alkaa olla perusteltua miettiä onko miestennielijällä päästä eroon rutiineistaan. Muutama kymmen kertoo vaan terveestä piparista. Rajansa kaikella.

Vierailija
37/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:34"]

[/quote]

[/quote]

Sun pienissä piireissäs ehkä. Mun kaveripiirissä ei ole ketään, kenen suhde olisi lähtenyt yhdenillanjutusta.
[/quote]

Ehkäpä sulle ei totuutta kerrotakaan. En kyllä yhtään ihmettele miksei.

Vierailija
38/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:59"]Kyllä menneisyydellä on merkitystä. Kertoo paljon naisesta, jos on aiemmin toiminut kyläpyöränä. Ei jatkoon.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli sinkkuna ei saisi panna yhtään ketään?
[/quote]
Totta kai saa. Kukaan ei kiellä. Ottajia varmasi riittää näille "seksuaalisesti vapautuneille" naisillekin. Minä en vain kuulu heihin.

Vierailija
39/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:26"]Avain, joka sopii kaikkiin eri lukkoihin, on hyvä ja käyttökelpoinen avain. Kaikki haluavat sellaisen.

Lukko, jonka voi avata lähes millä vain avaimella, on aika surkea lukko. Ei kukaan sellaista halua.
[/quote]
:D:D eihh tunsin myötähäpeää jo aloitusviestiä lukiessani koska arvasin että tää maailman kulunein ja kliseisin kakkaläjä tulee vastaan. Mitali sinulle, oi miesasiamiehemme.

Vierailija
40/128 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:18"]

Siis sellainen ujo neitsyt, joka nolostelee itseään, eikä osaa rentoutua sängyssä, ei ole mikään paras vaimo (ei se neitsyys varmaan tätä yleensä kuitenkaan tarkoita). Kieltämättä jos lukemat pyörii siellä sadassa, niin alkaa olla perusteltua miettiä onko miestennielijällä päästä eroon rutiineistaan. Muutama kymmen kertoo vaan terveestä piparista. Rajansa kaikella.

[/quote]

Jokaisen miehen unelma on nainen joka syttyy seksipedoksi vain juuri hänen kanssaan. Ei sellainen joka on pannut kaikkia kaupungin miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi