Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelujen sävystä..

Vierailija
14.08.2008 |

Olen todella huolissani tämän palstan keskustelujen sävystä. Monet tuntuvat kirjoittavan tänne viestejä, joilla pyritään tahallaan loukkaamaan aiheetta yleensä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Esimerkiksi synnyttäneitä naisia, "pienimunaisia" miehiä jne. Tuntuu, että täällä käy paljon ihmisiä, jotka ovat syystä tai toisesta kyllästyneitä omiin elämiinsä ja tahtovat sitten pahoittaa muiden ihmisten mieliä. Kovin kurjaa.

Olenko ainoa, joka on havainnut moista? Menkää haukkujat itseenne ja muuttakaa sitä elämäänne jotenkin niin, että teillä itsellänne on hyvä olla. Sitten ei tarvitse vinoilla muillekaan.

Terveisin,

Synnyttänyt Nainen :D

Ps. Näissä ikävissä ihmisissä on varmasti molempien sukupuolien edustajia, mutta itse naisena olen kiinnittänyt huomiota erityisesti miesten typeriin kommentteihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi ottaa henkilokohtaisesti nimettömältä nimettömälle osoitettua kommentointia.

Otetaan nyt vaikka esimerkkinä naiset, jotka ihmettelevät, että miestä ei enää kiinnosta seksi heidän kanssaan.

Miehet luettelevat mahdollisia syitä tilanteeseen, mutta naiset pitävät näitä kommentteja typerinä. Halutaan siis mielipiteitä ja neuvoja, mutta vain tietynlaisia.

itse naisena olen kiinnittänyt huomiota erityisesti miesten typeriin kommentteihin.

Vierailija
2/2 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan varma että suurin osa täälläkirjoittavista "naisista" on kyllä miehiä. Sen verran hauskoja mielipiteitä on tullut vastaan. Tosi keljua jos joku mielensä pahoittaa, ei täällä kukaan varmaankaan oikeasti halua toiselle pahaa mieltä. Joskus vain asiat on sanottava niinkuin ne on eikä kierrellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän