Tylsimmät ihmistyypit?
Millaisten ihmisten seurassa teitä alkaa väsyttää?
Mä en jaksa tyyppejä, jotka:
- kertovat samoja asioita kerrasta toiseen
- istuvat joko täysin hiljaa ja tuppisuina tai vaihtoehtoisesti puhuvat päälle taukoamatta
- ovat lähtökohtaisesti negatiivisella kannalla joka asiassa
- ainoat puheenaiheet koskettavat työtä, opiskelua, ruokaa ja kännäämistä
Kommentit (35)
Miehet jotka käyttää valkoisia alushousuja
Negatiiviset, kun kaikki paitsi kusi on paskaa, häivyn.
Ruikuttajat ja vanhoista asioista kitisevät.
Se, jolla on aina pakko olla joku inhokki ryhmästä. Vihaa sitten vuorollaan jokaista kerrallaan, vaikka näennäisesti kaveeraisi näiden kanssa. Kiinnostunut ainoastaan muiden vikojen ruotimisesta ja puheenaiheet liikkuu tasan tällä sektorilla.
Ei jaksa kuunnella kyllä yhtään.
Sitruunakasvoinen ankeuttaja joka on aina tosikko, ei näe valoisaa puolta mistään, manipuloi muita diktaattorimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sitruunakasvoinen ankeuttaja joka on aina tosikko, ei näe valoisaa puolta mistään, manipuloi muita diktaattorimaisesti.
Itse tunnen omenan, päärynän ja päärynäomenan.
Ehkä munakoison.
Oman vaatimattomuutensa korostajat.
Ihmiset, jotka tietävät tarkkaan kuinka muiden tulisi elää, mutta oma elämänsä menee silti päin persettä. Sitten myös kaikki Ulla Taalasmaa -tyypit, näitä on kaikissa sukupuolissa ja ikäryhmissä.
Mitä ap teet, jos toiset istuvat hiljaa, kun kerrot heille hauskan jutun, jonka älykkäät ystäväsi kyllä ovat aikaisemmin ymmärtäneet?
Kerrotko sen uudestaan siltä varalta, jos ovat vähän hitaita syttymään? Odotatko, että irtoaako heistä juttuja? Jos ei, niin kutsutko heitä tylsämielisiksi?
Ihmiset, jotka roikkuvat puhelimissaan seurassa ollessaan ja sitten vielä esittelevät tai kertovat sieltä asioita. Äitini ja pari opiskelukaveria ovat tuossa ääritapauksia.
Sellainen, joka mielestään tietää kaikesta kaiken, eikä todellakaan jätä sitä tietoaan jakamatta. Setäselittäjä-besserwisser, joka ottaa jokaiseen puolihuolimattomaan heittoon vastakkaisen kannan ja kääntää jokaikisen arkikeskustelun väittelyksi ja päällepäsmäröiväksi paasaamiseksi.
Oho, olen tällaisen kanssa naimisissa. Ehkä olen sitten itse samanlainen, kun en pysty suhtautumaan olankohautuksella näihin paasauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka tietävät tarkkaan kuinka muiden tulisi elää, mutta oma elämänsä menee silti päin persettä. Sitten myös kaikki Ulla Taalasmaa -tyypit, näitä on kaikissa sukupuolissa ja ikäryhmissä.
Mitä ovat Ulla Taalasmaa -tyypit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat Ulla Taalasmaa -tyypit?
Ultsin elämäntapa ja päsmäröinti avautuu Salkkareita katsomalla.
Kylllä nykypäivän ihminen ole mitäään edes kokenut. Älypuhelimista opetelllut kaiken ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä nykypäivän ihminen ole mitäään edes kokenut. Älypuhelimista opetelllut kaiken ulkoa.
On niiinkuin papukaija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niiinkuin papukaija.
Bisness on kuiin tilkkutäkki että aina joku väri nousee pintaaan ja toinen aina himmeneee.
Jotka selittää itsestäänselviä juttuja minulle kuin idiootille.
Mykkä ihminen joka ei puhu yhtään mitään tai sellainen joka puhuu taukoomatta. Jossain koulutuksessa tai kursseilla tämmöiset ovat kamalimpia.
Kartan aktiivisesti ihmisiä, joista huokuu sellainen setäselittäjä-asenne (voi olla nainen tai mies). Siis sellaisia, jotka ovat jo viimeiset 20-30 vuotta "tienneet" miten "asiat ovat" ja muita kuuntelematta luottavat karismansa runnovan viestinsä läpi. Näitä löytyy erityisesti paikoista joissa on päästy nauttimaan alkoholista.