Rokottamaton, onko sinulla tatuointeja?
Tatuointimusteissa piilee tunnetusti erilaisia riskejä, mm. syöpävaara. Ei isoja mutta kuitenkin. Koronarokote sen sijaan tiedetään jo tässä vaiheessa lähes täysin riskittömäksi ja helpottavan elämää suuresti siinä vaiheessa, kun saat sen koronan.
Kerro siis miksi sinulla on tatuointeja muttei koronarokotetta.
Kommentit (20)
Tein niitä itelle sillon kun en vielä välittänyt mitä kehooni tungen. Sittemmin oon alkanut lukemaan pakkausselosteita ihan kaikesta, myös niistä mustepurkeista, ja oon karsinut vaikka mitä elämästä pois. Meikit, saippuat, ruokia..
Löytyy pari tatskaa. Rokotusta en ole ottanut ihan sen takia, etten koe tarvitsevani sitä.
Minulla ja miehellä nolla rokotusta ja nolla tatuointia. En tunne yhtään tatuoitua ihmistä, mutta tunnen hyvin monta rokottamatonta.
Hah, hah. :) Karvarömpsä löytyy, mutta tatuointeja ei. En myöskään käytä Alkoa tai tupakoi. Syön paljon kasviksia ja ulkoilen. Tykkään pitää kehostani huolta, myös mielenterveydestäni.
Valitettavasti en vain halua ottaa noin usein rokotetta, sillä olen saanut aikaisemmista rokotteista vakavia haittoja esim. MPR ja influenssa. Pelottaisi ajatus noin useasta piikistä vuodessa. Ensin olin menossa, kun puhuttiin vain yhdestä. Nyt tahti on vain liian kova ja riskit omalla kohdallani kuolla on suurempi rokotereaktioon kuin itse tautiin.
Olen toki hyväksynyt sen, että saatan kuolla tautiin.
Ei ole tatuointeja. Ei ole myöskään kouvolatukkaa.
Mun poikkis on ulkolainen ja se sano et jos mä otan rokotuksen niin se vaihtaa mut mun pikkusiskoon.
Ei ole tatuointeja, enkä ole ottanut rokotustakaan.
Ja taas AP jankuttaa samasta asiasta, hulluutta on monenlaista.
Tuskinpa tuota koronarokotetta on niin hyvin tutkittu kuin väität. Kuitenkin testivaiheessa, ja muutamia vuosia ollut olemassa. Tatuointimusteita on ollut kauemmin, testattu kunnolla ja myös pitkän aikavälin seurauksia on tiedossa, toisin kuin tässä rokotteessa. Plus eihän se lähellekkää yhtä coolilta näytä ku tatuointi, eikä ees satu niin paljoo
Vierailija kirjoitti:
Mun poikkis on ulkolainen ja se sano et jos mä otan rokotuksen niin se vaihtaa mut mun pikkusiskoon.
Suojeletko omaa suhdetta vai pikkusiskoa?
Olet sairas. Nuole hevoseni persus rokotepakottaja.
ANTI MANNERHEIM PAKKO PIIKKI BÄÄBÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu eroon siitä venäläisukosta.
Ei ole tatuointeja. Muutenkin olen vaihtanut lääkkeet luonnon omiin, eli puhdas ruoka, riittävä lepo ja liikunta. Lääkäreilläkään ei ole ollut mitään valittamista asiaan, kun toisin kuin lääkkeillä, näillä tuli niin terveeksi kuin vain voin olla.
Vierailija kirjoitti:
Hah, hah. :) Karvarömpsä löytyy, mutta tatuointeja ei. En myöskään käytä Alkoa tai tupakoi. Syön paljon kasviksia ja ulkoilen. Tykkään pitää kehostani huolta, myös mielenterveydestäni.
Valitettavasti en vain halua ottaa noin usein rokotetta, sillä olen saanut aikaisemmista rokotteista vakavia haittoja esim. MPR ja influenssa. Pelottaisi ajatus noin useasta piikistä vuodessa. Ensin olin menossa, kun puhuttiin vain yhdestä. Nyt tahti on vain liian kova ja riskit omalla kohdallani kuolla on suurempi rokotereaktioon kuin itse tautiin.
Olen toki hyväksynyt sen, että saatan kuolla tautiin.
Meinaatko tosissasi että kasvisten syöminen tai alkoholin käyttämättömyys on koronassa iso tekijä, jos on niin Suomessa tulee kuolemaan paljon ihmisiä koronaan, sen verran sitä viinaa menee.
Varmasti on. Epäilen myös, että antvaksereilla on karvarömpsä.