Kukkia naiselle - mikä vastaava kiva juttu miehelle?
Istuttiin eilen tyttöporukalla iltaa ja puhuttiin mm. miehistä. Alettiin miettiä mitä miehelle voisi vielä kivaksi lahjaksi ihan muuten vaan, siis samaan tyyliin kun useimmat (ei tietenkään kaikki) naiset ilahtuu kukista. Ei keksitty oikeastaan mitään, mikä ei olisi ollut ruokaa/juomaa/lempeä.
Osaisiko palsta antaa vinkkejä? Siis jotain muuta kuin ruokaa (tai muuta syötävää) / kaljaa (tai muuta juotavaa) / seksiä (kaikissa muodoissa).
Kommentit (78)
Itse vien ystäville sukupuolesta riippumatta kukkia, viinipulloja, suklaata, juustoja, cd-levyjä, ihnhoitotuotteita, peflettejä, omia leipomuksia, villasukkia, lapasia...
Omalla miehelle on helppo ostaa jotain, kun tuntee hyvin. Meillä se on leipomukset, alkoholi, musiikki, t-paidat, juustot, korvikset...
Miehet ei ole tuolla lailla pinnallisia. Ne asiat joista ollaan tarkkoja, ostetaan itse vertailujen ja tinkausten jälkeen. Mäkätyksetön päivä pesee kaikki lahjat mennen tullen.
Mun mies ilahtuisi vaikkapa lehdestä. Autolehti tai pelit-lehti.
Anaalipano tai hyvää ruokaa+ annat äijän levätä ja jälkkärikahvit kermalla. Hyvä elokuva(ei Julia ropertteja tai sandra puldoggia tms paskaa. Toiminta-scifi-elokuva jossa on juoni). Sipsejä ja useampi dippi, 3 riittänee. Jos äijä jaksaa sen jälkeen niin anaalipano
Osaa naisista vituttaa kukat mutta he kyllä usein sitten kertovat asiasta ihan kohtelijaasti ja kiittävät kuitenkin. Kukat on onneksi ainoa helppo lahja, joka kelpaa, eikä vaadi mitään mielikuvituksen käyttöä.
Miehille voi varmaan viedä vaikka leikkiauton, kalliimpia tai harvinaisia elintarvikketa (jos ruoka kiinnostaa), joku harrastukseen liittyvä juttu (tosin esim useimmat kirjat on kyllä aina ihan surkeita, jos aiheesta jotain tietää eli pitää tutkia). Itse pidän esim Hello Kitty tavaroista, joten ei ole varmoja reseptejä. Ehkä paras lahja on, jos käyttäydyt kuin mies olisi planeetan kuumin seksipeto ja raiskaisit hänet siltä pohjalta ovelle.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:13"]
Sikari?
[/quote]
Ei todellakaan ilahdu
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:48"]Itse vien ystäville sukupuolesta riippumatta kukkia, viinipulloja, suklaata, juustoja, cd-levyjä, ihnhoitotuotteita, peflettejä, omia leipomuksia, villasukkia, lapasia...
Omalla miehelle on helppo ostaa jotain, kun tuntee hyvin. Meillä se on leipomukset, alkoholi, musiikki, t-paidat, juustot, korvikset...
[/quote]Mun mummo osti noita mulle 70-luvulla. Oli aika paskoja "lahjoja".
Ilmeisesti vihaat sukulaisiasi?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:15"]
Esim. lisää lempparialuspaitoja tai laadukkaita sukkia/boksereita? :D Joku hyvä linkkuveitsi tai hyvä kuulakärkikynä... Tosin nuo vähän kalliimpia. Myös miehelle voi viedä kukkia tai jonkun muun kasvin, esim. kaktuksen tai traakkipuun. Olen ollut kahdessa parisuhteessa tähänastisen elämäni aikana, ja molemmissa kumppani on ilahtunut kukista tai kasveista. Tiedä sitten päteekö kovin moneen mieheen.
[/quote]
Mutta ei noi nyt ole sama asia. Et sinä nyt repäise jotain miestä kiinnostavaa harvinaista kirjaa perseestäsi joka kerta kun miehelle pitäisi viedä jotain. Naiselle kuitenkin viedään kukkia aika usein. Lahjoja viedään niiden lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:16"]
Lempilehti, ässäarpa, erikoisolut tai hyvä käntty leipomosta/kahvilasta
[/quote]
Ässäarpa on aika outo. Oluen voi unohtaa. Noi muut oli aika hyviä mielestäni
Miehiselle miehelle ei missään nimessä voi antaa kukkia! Pojille on oltava poikien lelut! Miehet jotka nauttivat kauniista kukista ovat homoja tai muuten neitejä! Tämäkö on teidän linkkuveitsi-kuulakärkikynä-kaljapullo-pillu-idioottien ajatusmaailma?
Korjaus edelliseen, mummo hankki mulle c-kasetteja. Mattii ja teppoo yms skeidaa. Hän ei pitänyt minusta
Mun mies on ainakin kunnon sokerihiiri. Jännä juttu, koska minä ja monet ystävänaisetkin ovat kaikki enemmän suolaisen perään. Ostan siis monesti miehelle jonkun hyvän leivoksen (en itse oikein osaa leipoa) tai nameja.
Anna pelata tietokoneella. Älä edes kolmen tunnin jälkeen nosta kulmakarvoja että yhäkö vaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:21"]
Muijan ja maton voi aina hakata, mutta kunnon suikkaria ei hakkaa mikään!
[/quote]
Toi oli hyvä
Miksi tällaisiin ketjuihin ryntää aina sankoin joukoin kommentoimaan sellaisia miehiä, joiden päässä ei pyöri mikään muu kuin seksi? Ei ole harrastuksia, mistään ei välitetä eikä mikään kiinnosta tai ilahduta. Seksiä, ruokaa ja kaljaa. Siinäpä se elämä on. Äärimmäisen ikävystyttäviä ja sivistymättömiä ihmisiä. En viitsi enää edes lukea tätä ketjua, kun tiedän miten tasottomia kommentteja tulee niiltä joihin tämä nyt osui arkaan paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:46"]
Ei kai hyvälaatuinen työkalu voi olla tuollainen päivittäishankinta? 50 hyvä laatuista jakoavainta ja ruuvimeisseliä? Meillä ainakin mies tykkää, kun nappaa kauppareissulla jonkun kalastuslehden uusimman numeron mukaan, jos ei ole ennestään. Harrastuksiin liittyvä lehti siis voisi olla. Muistitikku ja lataatte sitten yhdessä miehen lempimusiikkia, jota hänellä ei ole, sinä maksajana.
[/quote]
50 lenkkiavainta ja ruuvaria on vasta minimimäärä, millä nippa nappa selviää. Ja kaikkia on hyvä olla muutama kappale. Aina on yhdelle bahcon pikkusarjalle vielä käyttöä. Tai vaikka momenttiavaimen jatkokappaleelle.
Mutta niin kuin totesin, aivan turha kuvitellakaan että nainen osaisi niitä ostaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:32"]
Musta linkkuveitset yms. käyttötavarat ovat verrattavissa ennemmin koruihin kuin kukkakimppuun. Oma mieheni pitää yllätyksenä ostetuista raaputusarvoista tai vaikka lottokupongista.
[/quote]
Kohta miehillä on mustia linkkuveitsiä kämpät täynnä
Eutanasia