Kukkia naiselle - mikä vastaava kiva juttu miehelle?
Istuttiin eilen tyttöporukalla iltaa ja puhuttiin mm. miehistä. Alettiin miettiä mitä miehelle voisi vielä kivaksi lahjaksi ihan muuten vaan, siis samaan tyyliin kun useimmat (ei tietenkään kaikki) naiset ilahtuu kukista. Ei keksitty oikeastaan mitään, mikä ei olisi ollut ruokaa/juomaa/lempeä.
Osaisiko palsta antaa vinkkejä? Siis jotain muuta kuin ruokaa (tai muuta syötävää) / kaljaa (tai muuta juotavaa) / seksiä (kaikissa muodoissa).
Kommentit (78)
Esim. lisää lempparialuspaitoja tai laadukkaita sukkia/boksereita? :D Joku hyvä linkkuveitsi tai hyvä kuulakärkikynä... Tosin nuo vähän kalliimpia. Myös miehelle voi viedä kukkia tai jonkun muun kasvin, esim. kaktuksen tai traakkipuun. Olen ollut kahdessa parisuhteessa tähänastisen elämäni aikana, ja molemmissa kumppani on ilahtunut kukista tai kasveista. Tiedä sitten päteekö kovin moneen mieheen.
No, miehille voi tosiaan tehdä ruokaa. Paitsi että pidämme ruokaa laittavaa naista seksikkäänä ja kiihottavana, tykkäämme pienestä hemmottelusta ja hyvästä ruoasta.
Me miehet emme ole niin materialisteja kuin naiset, joten meille on hieman hankala keksiä mitään annettavaa, josta erityisesti ilahtuisimme (vrt. naisille annettavat korut, lahjakortit yms.). Emmekä oikeastaan kaipaakaan mitään tuollaista.
Lempilehti, ässäarpa, erikoisolut tai hyvä käntty leipomosta/kahvilasta
Sori, ei saanut olla syömistä tai juomista t. 8
Joo tuo on hankalaa! Jos vaikka käy naispuolisen kaverin luona, niin helppoa, voi viedä kukkakimpun. Mutta jos menee miespuolisen kaverin luo, niin pitäisi ojentaa kaljapullo tai ruveta huilunsoittopuuhiin?
Steak aaaand...? Sillehän julistettiin oma päivänsäkin.
No joo. :D
Niska/päänahkahieronta, jos osaa ottaa sen oikealla tavalla eikä innostu liikaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:20"]
Steak aaaand...? Sillehän julistettiin oma päivänsäkin.
No joo. :D
[/quote]
Hitsi, nuohan teemat oli kielletty!
Oon ostanut vaatteita, sellaisia hauskoja. Viimeksi pari t-paitaa joissa oli mieheen sopiva hassu kuva. Idea on, että vaate ei ole mikään vakavasti otettava "ostin sulle uuden kun kaikki sun vaatteet on niin hirveitä", vaan nimenomaan "näin tämän hauskan jutun ja sinä tulit mieleeni".
Hyvälaatuiset työkalut olisivat niin mieleen, mutta sellaista naista ei varmaan ole olemassakaan, joka sellaisia osaisi osataa. Kunnollisille taltoille, höylille, kiintoavaimille, mikrometriruuveille, työntötulkeille tai edes timpurinkynille on aina käyttöä.
Jos nainen kotiin tullessaan sanoisi että tules auttamaan, ja auton perästä löytyisi vannesaha, olisi se toiseksi paras mahdollinen synttärilahja.
Ihan eri juttu kuin naisille, jotka voi loukkaantua vaikka siitä että erehtyy ostamaan niille jonkun kotitalouskoneen. Miehelle työkalut on just oikea lahja. Niiden pitää vain olla oikeasti käyttökelpoisia.
Miehet ovat niin yksilöllisiä, että mitään kukkien kaltaista yleispätevää lahjaa ei ole.
Älkää ostako miehille vaatteita ja hajuja. Niiden käytöstä kun ei voi kieltäytyä, vaika kuinka inhoisi.
Kiitos ap kun aloitit ketjun, mietin tätä samaa asiaa just aamulla! Mä hemmottelen miestäni esim. laittamalla ruokaa, antamalla niska- ja päähierontaa (ihan asiallista, ei mitään seksuaalista virittelyä) tai tuomalla kaupasta jonkun uuden erikoisoluen, mutta siihen mun mielikuvitus loppuu. Työkalut sun muut isommat jutut ovat enemmän varsinaisia lahjoja, enemmänkin olisi haussa just joku pieni arkipäivän juttu, jonka voisi antaa ilman mitään erityistä syytä. Hankalaa!
Miehelle mä olen sanonut hänen kysyessä, että jos haluat saada vaimon iloiseksi, kannattaa tuoda kukkia :) Ja ihan joku 3e tulppaanikimppu marketista on oikein hyvä, sen enempää ei tarvitse panostaa. Hyvin on mies oppinut, tuo kukkapuskan silloin tällöin ja aina yllätyksenä, ei siis mitenkään säännöllisesti kuun ekana perjantaina :)
Lihansyöjäkasvi tai meskaliinikaktus.
Musta linkkuveitset yms. käyttötavarat ovat verrattavissa ennemmin koruihin kuin kukkakimppuun. Oma mieheni pitää yllätyksenä ostetuista raaputusarvoista tai vaikka lottokupongista.
Mun mies ostelee kukkia itelleen, kun tykkää. Että varmaan ilahtuisi myös kukkatervehdyksestä yhtälailla.
Miehen hamsterille uusi mökki tai putki tms. väline.
Energiajuomapäkki.
Retro(videopeli).
Harrastusten ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Minä ainakin tykkäisin noista.
-Mies 29v + 1v-
Ei kai hyvälaatuinen työkalu voi olla tuollainen päivittäishankinta? 50 hyvä laatuista jakoavainta ja ruuvimeisseliä? Meillä ainakin mies tykkää, kun nappaa kauppareissulla jonkun kalastuslehden uusimman numeron mukaan, jos ei ole ennestään. Harrastuksiin liittyvä lehti siis voisi olla. Muistitikku ja lataatte sitten yhdessä miehen lempimusiikkia, jota hänellä ei ole, sinä maksajana.
Mulla on tapana ostaa mun miehelle yllätyksenä joku hyvä kirja, se on bibliofiili, joten siinä mielessä onnistunut juttu.
Ja itse asiassa mun mieskin ostelee mulle kirjoja lahjoina, kukat on meillä sisustukseen kuuluva juttu viikottain, eikä mikään yllätyslahja sinänsä.