Kukkia naiselle - mikä vastaava kiva juttu miehelle?
Istuttiin eilen tyttöporukalla iltaa ja puhuttiin mm. miehistä. Alettiin miettiä mitä miehelle voisi vielä kivaksi lahjaksi ihan muuten vaan, siis samaan tyyliin kun useimmat (ei tietenkään kaikki) naiset ilahtuu kukista. Ei keksitty oikeastaan mitään, mikä ei olisi ollut ruokaa/juomaa/lempeä.
Osaisiko palsta antaa vinkkejä? Siis jotain muuta kuin ruokaa (tai muuta syötävää) / kaljaa (tai muuta juotavaa) / seksiä (kaikissa muodoissa).
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:48"]
Itse vien ystäville sukupuolesta riippumatta kukkia, viinipulloja, suklaata, juustoja, cd-levyjä, ihnhoitotuotteita, peflettejä, omia leipomuksia, villasukkia, lapasia...
Omalla miehelle on helppo ostaa jotain, kun tuntee hyvin. Meillä se on leipomukset, alkoholi, musiikki, t-paidat, juustot, korvikset...
[/quote]
KORVIKSET!!!!!!!!!!! Mitä vittua!!!!!
[/quote]
Terveiset sinne ahtaaseen ja suppeaan elinpiiriisi. Minulla ja Miehellä on lävistyksiä ja tatuointeja. Kiva vaihtaa koruja joskus.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:38"]
Poikalapsi
[/quote]
*vihellys. Töistä kotiin, poikavauva tuliaiseksi.... Kävin vähän pomon kanssa kehityskeskustelya ;)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:03"]
Anna pelata tietokoneella. Älä edes kolmen tunnin jälkeen nosta kulmakarvoja että yhäkö vaan.
[/quote]
Meillä mies saa pelata vaikka koko päivän,mulla ei ole väliä kunhan sais seksiä. Mutta kun harvoin irtoo. En siltikään jaksa sanoa pelaamisesta. Ei vaan enää jaksa kuunnella miehen valitusta kun valittaa muutenkin kaikesta niin hyvä vaan kun pelaa kuulokkeet päässä.
Empire- tai muu elokuvalehti. Soundi, Rumba, tai jokin ulkomainen musiikkilehti. Tiede-lehti tai Tieteen kuvalehti. Jokin englanninkielinen sanomalehti. DVD-leffa. Koottava pienoismalli tai lennokki. Lego-paketti tai jokin action-figuuri :D Lelut on minusta hauskoja lahjoja aikuisillekin!
Kossupullo, sininen lenkki ja kaukosäädin. Poistut itse ojennettuasi lahjan.
Miksei syötävää tai juotavaa saanut ehdottaa..? Minusta mukava pieni yllätyslahja on juurikin jokin uutuus- tai erikoisolut. Tai nimikko-cola. Syötävä yllätys voisi olla leivos tai "Rakkaalle"-/"Ystävälle"-tekstillä varustettu Kismet.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:06"]
Miksi tällaisiin ketjuihin ryntää aina sankoin joukoin kommentoimaan sellaisia miehiä, joiden päässä ei pyöri mikään muu kuin seksi? Ei ole harrastuksia, mistään ei välitetä eikä mikään kiinnosta tai ilahduta. Seksiä, ruokaa ja kaljaa. Siinäpä se elämä on. Äärimmäisen ikävystyttäviä ja sivistymättömiä ihmisiä. En viitsi enää edes lukea tätä ketjua, kun tiedän miten tasottomia kommentteja tulee niiltä joihin tämä nyt osui arkaan paikkaan.
[/quote]
Seksi nyt vaan on maailman paras asia
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:48"]
Itse vien ystäville sukupuolesta riippumatta kukkia, viinipulloja, suklaata, juustoja, cd-levyjä, ihnhoitotuotteita, peflettejä, omia leipomuksia, villasukkia, lapasia...
Omalla miehelle on helppo ostaa jotain, kun tuntee hyvin. Meillä se on leipomukset, alkoholi, musiikki, t-paidat, juustot, korvikset...
[/quote]
KORVIKSET!!!!!!!!!!! Mitä vittua!!!!!
[/quote]
Terveiset sinne ahtaaseen ja suppeaan elinpiiriisi. Minulla ja Miehellä on lävistyksiä ja tatuointeja. Kiva vaihtaa koruja joskus.
[/quote]
Vaihdatteko mekkoja ja korkkareita toistenne kanssa?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:38"]
Säälittavää ja surkeaa tämä miespuolisten kommentoijien taso. Anaalipano tuliaislahjaksi? Miten ihmeessä Suomessa on näin paljon sosiaalisesti täysin kyvyttömiä miehiä? Ei mitään tilannetajua ja lisäksi ainainen ja iankaikkinen halu loukata ja häiriköidä keskusteluissa.
[/quote]
Totuus on, että miehet eivät missään päin maailmaa halua lahjaksi mitään turhaa sälää tai kukkia, vaan jotain harvinaisempaa herkkua makkarin puolella, kuten takamusta.
Taidat olla jokin idealisti, joka uskoo miesten olevan yhtä romanttisia kuin naisten.. Voi pientä..Ei meitä oikeasti kiinnosta kuin pillu.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:38"]
Säälittavää ja surkeaa tämä miespuolisten kommentoijien taso. Anaalipano tuliaislahjaksi? Miten ihmeessä Suomessa on näin paljon sosiaalisesti täysin kyvyttömiä miehiä? Ei mitään tilannetajua ja lisäksi ainainen ja iankaikkinen halu loukata ja häiriköidä keskusteluissa.
[/quote]
Totuus on, että miehet eivät missään päin maailmaa halua lahjaksi mitään turhaa sälää tai kukkia, vaan jotain harvinaisempaa herkkua makkarin puolella, kuten takamusta.
Taidat olla jokin idealisti, joka uskoo miesten olevan yhtä romanttisia kuin naisten.. Voi pientä..Ei meitä oikeasti kiinnosta kuin pillu.
[/quote]
Miehet ei ole romanttisia mutta ihan normaalia on että miestä kiinnostaa esim. kaikenlaiset menopelit, aseet, toimintaleffat, tietokonepelit, musiikki, urheilu jnejnejne. Harvassa on miehet jotka haluaa aina vaan sitä persettä lahjaksi ja se riittää, oliskin niin ei tarttis miettiä asiaa niin kovin. :D mutta et sä miehiin kyllästyneenä naisena kauheasti näköjään miehistä ja niiden ajatusmaailmasta tiedä.
Pääsääntöisesti mies hankkii kaiken tarvitsemansa itse. Aika lapsellinen on tyyppi joka odottaa naiseltaan jotain lahjoja ja tuliaisia.
Omiin harrastuksiin tarvittavat vermeet hankitaan pitkän harkinnan ja kokeilun kautta, joista sivullinen ei useinmiten ymmärrä yhtään mitään. Lahjan saamisesta vain syntyy kiusallinen pakko käyttää sitä, vaikka ei sitä tarvitse tai pidä siitä.
Miehelle riittää kyllä lämmin halaus ja rakastava katse. Tai sitten kuuma seksi ja kylmä kalja, riippuen tilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:30"]Pääsääntöisesti mies hankkii kaiken tarvitsemansa itse. Aika lapsellinen on tyyppi joka odottaa naiseltaan jotain lahjoja ja tuliaisia.
Omiin harrastuksiin tarvittavat vermeet hankitaan pitkän harkinnan ja kokeilun kautta, joista sivullinen ei useinmiten ymmärrä yhtään mitään. Lahjan saamisesta vain syntyy kiusallinen pakko käyttää sitä, vaikka ei sitä tarvitse tai pidä siitä.
Miehelle riittää kyllä lämmin halaus ja rakastava katse. Tai sitten kuuma seksi ja kylmä kalja, riippuen tilanteesta.
[/quote]
Kyllä mä ainakin ilahdutan miestä ostamalla hänen kiinnostuksenkohteisiin ja harrastuksiin liittyviä juttuja, sellasia joista hän on puhunut. Tiedän paljon hänen harrastuksistaan ja kaksi on ihan yhteisiä kiinnostuksenkohteita joten ei ole vielä pieleen mennyt ostokset ;) Kaljaa hän ei halua ja halitaan ja katsellaan haluavasti päivittäin, seksissä ilahdutetaan myös toinen toista, kokeillasn uutta ja ollaan avoimesti halukkaita täyttämään toisen toiveita, mutta kyllä se ilahduttaminen voi miehellekin olla kaikkea tuota eikä tarvi vain "riittää". Jos olen kuullut mieheni tarvitsevan/haluavan sen tai ton niin saatansitten sellaisen ostaakin, kuka häviää ja mitä?
Minä ajattelin ostaa ensi viikolla eurojackpottia kahden porukan, molemmille oman.
vaatteita, varsinkin alushousuja. yleensä tarkastelen muehen suihkusaippua ja deodoranttien kulutusta ja sitten kun mies valittaa dödön taas loppuneen kaivan kaapista yllättäen uuden. Tunnen itseni hyvin tärkeäksi. Olen mä kyllä kerran ostanut kukkiakin:D miestä nauratti.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:16"]No, miehille voi tosiaan tehdä ruokaa. Paitsi että pidämme ruokaa laittavaa naista seksikkäänä ja kiihottavana, tykkäämme pienestä hemmottelusta ja hyvästä ruoasta.
Me miehet emme ole niin materialisteja kuin naiset, joten meille on hieman hankala keksiä mitään annettavaa, josta erityisesti ilahtuisimme (vrt. naisille annettavat korut, lahjakortit yms.). Emmekä oikeastaan kaipaakaan mitään tuollaista.
[/quote]
Minä teen miehelle ruokaa päivittäin ja leivon ainakin kerran viikossa..
Huh, onpa tänne tullut viestejä! Ja "kiva" kuulla etten ole ainoa, joka tätä asiaa pohtii.
Ruokaa ja juomaa en halunnut ehdotettaviksi sen takia, että niillä osaan (ja koko asiaa pohtinut porukkamme) miestä hemmotella. Varsinaiset lahjat (linkkari, työkalut jne) on aivan liian isoja tällaiseen pieneen muistamiseen, jonka tarkoitus on siis vain ilahduttaa arjessa, ihan kuten se 3,95 tulppaanikimppu Prismasta ilahduttaa minua ihan ilman mitään erikoista syytä. Mitään sukupuolten tasa-arvokysymystä ja kukkien naista alistavaa merkitystä on tähän turha vetää. Miksei vain saisi ihan pyyteettä tehdä jotain, joka saa toisen iloiseksi? Lisäksi esim. meillä minä tienaan enemmän, joten ehkä tuo vanha ajattelutapa ei enää ihan päde :)
Oma mieheni käyttää kirjastoa kirjojen ja lehtien lukemiseen enkä tosiaankaan ole keksinyt hänelle mitään muuta pientä kivaa kuin ruuan, oluen ja päähieronnan. Ihan tyytyväiseltä hän vaikuttaa niihinkin, joten ehkä mitään syytä muutokseen ei ole. Seksiä hän saa niin paljon kuin haluaa, kavereiden kanssa saa mennä aina kun huvittaa ja pelata/roikkua netissä saisi vaikka enemmänkin :)
-AP
Bloukkari. Ja sit pillua. Ja anaalia, jos miestä sellainen kiinnostaa. Oikeestaan kaiken muun voit unohtaa.
Miksi osa naisista ilahtuu kukista?
Nuori mies vastaa. Joku lehti (aiheesta musiikki, elokuvat, kirjallisuus, tiede tai jotain sinne päin) ilahduttaisi ainakin itseäni.