Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentävä kokemus tänään Lidlissä

Vierailija
05.01.2022 |

Ajoin hetken yhdellä hyllyllä, joten heräsin siihen yhtäkkiä, kun kaksi naistyöntekijää pakkasi tavaraa lähistölle ja jutteli toisilleen kuulokkeissa hiljaisella äänellä. Toinen nauroi jollekulle siinä ja lähti sitten hyllystä. Jotenkin oli tunne, että he olisivat puhuneet minusta, mutta ajattelin, että voisin kuvitella. No, sitten menin kassalle ja aloin lastaamaan tavaraa hihnaan niin selvästi kassalla oleva nainen sanoi kuulokkeeseen, että "nyt se tulee" sen jälkeen aloin ihmetellä, olenko tässä nyt todella koukussa vai mitä hän tarkoitti siellä. Kassa oli myös jotenkin outo, kun hän ei tulostanut minulle maksettavaa summaa laitteelle ja minun piti jopa tuulettaa siellä, kun hän vain tuijotti minua. Sitten aloin siirtää korttia, joten tämä ilmeisesti ymmärsi painon. Lopuksi, kuten aina käteistapahtuman jälkeen, kiitin häntä siitä, että hän sanoi "selvä". En tiedä mitä se silloin oli, mutta kävelin kurkkuni alas sinne itkien kotiin, kun minusta tuntui, että minua joko epäillään varkaudesta tai muusta, mutta minua naputettiin olemukseni tai ulkonäön vuoksi ja sitten halveksittiin. :(

Kommentit (30)

21/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoit yhdellä hyllyllä?

Kyllä tuo saattaa henkilökunnassa herättää keskustelua.

Vierailija
22/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ympäriajot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä nauruista! 😂

Vierailija
24/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut tosiaan ennenkin täällä.  Ties kuinka monesti.

Vierailija
25/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä hallitse suomen kieltä, oli niin outo kirjoitus.

Olit varmaan käyttänyt translate käännösta ja se selittäisi oudon kirjoituksen.

Ehkä oli jotain, että myyjät tarkkailivat tai oli joku väärinkäsitys.

Koska maksoit ostoksetja niin asia on kunnossa, eikä siitä kannata itkeä eikä mieltä pahoittaa.

Vierailija
26/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on traumoja. tuossa voisi selityksenä olla että heittävät keskenään läppää jos kuulokkeet korvissa esim lähetys tulossa. Kuinka kaunana olivat?Kuulit kuitenkin. puhuivat hiljaa kuuloke vaatii se? .Nyt se tulee (tavaralähetys) ja sitten kassalla saattanut sanoa sille toiselle lähetys saapunut ja tämä sanonut sitten kuulokkeeseen selvä. Tuijotus kassalla ei mielestäni sen kummosta ole jotkut ovat sellasia. katsovat silmiin. Jos oot epäillyt että sua kohtaan on jotain se on saattanut näkyä ilmeestäsi mikä on sitten taas saattanut liittyä tuijotukseen. Mikä tuo ei kuittia ja tuuletus juttu ovat? Mainitsit siitä? 

Vierailija
27/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käyttäkää vaan noita translatejuttuja tuottaa niin sekavaa tekstiä että ei ihme että monikaan juttu ei okkein toimi.

Vierailija
28/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tänään? Tämähän on tapahtunut jo vuonna 2020...

https://www.vauva.fi/keskustelu/3864628/hammentava-kokemus-tanaan-lidli…

Vierailija
29/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumia vain on joskus. mut jos koulukiusattu niin voi tulla flashbäccejä. se on ikävää vaikka itsevarmuuttakin olisi tullut. Jotkut ihmiset on muuten vaan hämmentäviä.

Vierailija
30/30 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

u