Hämmentävä kokemus tänään Lidlissä
Ajoin hetken yhdellä hyllyllä, joten heräsin siihen yhtäkkiä, kun kaksi naistyöntekijää pakkasi tavaraa lähistölle ja jutteli toisilleen kuulokkeissa hiljaisella äänellä. Toinen nauroi jollekulle siinä ja lähti sitten hyllystä. Jotenkin oli tunne, että he olisivat puhuneet minusta, mutta ajattelin, että voisin kuvitella. No, sitten menin kassalle ja aloin lastaamaan tavaraa hihnaan niin selvästi kassalla oleva nainen sanoi kuulokkeeseen, että "nyt se tulee" sen jälkeen aloin ihmetellä, olenko tässä nyt todella koukussa vai mitä hän tarkoitti siellä. Kassa oli myös jotenkin outo, kun hän ei tulostanut minulle maksettavaa summaa laitteelle ja minun piti jopa tuulettaa siellä, kun hän vain tuijotti minua. Sitten aloin siirtää korttia, joten tämä ilmeisesti ymmärsi painon. Lopuksi, kuten aina käteistapahtuman jälkeen, kiitin häntä siitä, että hän sanoi "selvä". En tiedä mitä se silloin oli, mutta kävelin kurkkuni alas sinne itkien kotiin, kun minusta tuntui, että minua joko epäillään varkaudesta tai muusta, mutta minua naputettiin olemukseni tai ulkonäön vuoksi ja sitten halveksittiin. :(
Kommentit (30)
Todella hämmentävä tarina hämmentävästä kokemuksesta.
Tosi epäselvä kirjoitus. Ei tuosta saa selvää.
Ajoit hyllyllä, mutta kävelit kotiin? Mihin jätit sen invamopon?
Ei-suomea äidinkielenään puhuva haluaa kertoa kokemuksestaan ja Googlen loistava suomennos?
Usein ensimmäistä kertaa Lidlissä asioiville on henkiseti vaikeaa, kun he huomaavat kuinka paljon alemmat hinnat voivat ollakaan verrattuna K- ja S-marketin hintoihin ja tietenkin kokemus järkyttää, kun asiakas ymmärtää maksaneensa ylihintoja K- ja S-kauppiaille.
Piti tuulettaa? Kävelit kurkkusi alas? En ihan ymmärrä.
Jollain on jäänyt lääkkeet ottamatta 😒
Tää on ollut täällä (Lidlin hyllyjen välissä) ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ajoit yhdellä hyllyllä?
Varmasti herättää huomiota.
Itse ajan aina kahdella hyllyllä.
Sulla ne hämmentävät kokemukset vaan jatkuu vuodesta toiseen. Tallennatteko koneelle näitä aloituksia, joita sitten teette uudestaan ja uudestaan tänne, vai miten toimitte?
En jaksanut lukea aloitusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ollut täällä (Lidlin hyllyjen välissä) ennenkin.
Tuli holvikaaren alta?
Ota huikka ni helpottaa