Ikkuna rikki, patja väliaikaisesti?
Hei! Minulla on pieni ikkuna rikki. Voinko asettaa patjan siksi aikaa kun isännöitsijä tulee niin rikotun ikkunan tilalle? Vai mikä olisi paras ratkaisu pitämään lämmön sisällä?
Kommentit (6)
Tuleeko sinulle isännöitsijä ikkunan tilalle? Toivottavasti on mukava tyyppi. Itse en ainakaan viitsisi mälsää isännöitsijää ikkunanani katsella.
Patja käy. Teippaat huolellisesti ensin pahvin/sanomalehden/pressun särkyneeseen kohtaan. Leikkaa patjasta ikkunankokoinen pala ja aseta se siihen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:25"]Tuleeko sinulle isännöitsijä ikkunan tilalle? Toivottavasti on mukava tyyppi. Itse en ainakaan viitsisi mälsää isännöitsijää ikkunanani katsella.
[/quote]
Ehhheh. Oletpa hauska.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:25"]Tuleeko sinulle isännöitsijä ikkunan tilalle? Toivottavasti on mukava tyyppi. Itse en ainakaan viitsisi mälsää isännöitsijää ikkunanani katsella. [/quote] Ehhheh. Oletpa hauska.
[/quote]
:-) Nauratti totta vie itseänikin hauska lohkaisuni.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:25"]Patja käy. Teippaat huolellisesti ensin pahvin/sanomalehden/pressun särkyneeseen kohtaan. Leikkaa patjasta ikkunankokoinen pala ja aseta se siihen.
[/quote]
Pahvin tai pressun pala?