Minkälaisia oireita kolmannen koronarokotuksen jälkeen?
Kertokaas kokemuksia? Tuliko pahempia kuin ekasta tai tokasta? Itsellä huomenna kolmas rokotus, vähän jännittää, minkälaisia oireita seuraa. Minulle tuli toisesta muutaman päivän huono olo ja kipeä käsi.
En kaipaa nyt rokotevastaisten kommentteja, kiitos vain niitä kokemuksia kolmannesta rokotteesta ja sen jälkeisistä oireista.
Kommentit (47)
Yksi nivel tulehtui varpaasta. Se oli outoa.
Tiedättekö annetaanko saattohoitopotilaille rokotteita?
Vilunväreitä ( pahoja), käsi kipeä ja huono olo pari päivää. Toissapäivänä kävin.
Vierailija kirjoitti:
Kuumeessa olen ollut kolme päivää. En tiedä johtuuko rokotteesta
Käy koronatestissä
Käsi kipeytyi 12 h rokotuksesta ja oli illan ajan lihaskipuja, jotka aaltoilivat eri puolilla ja iho oli kosketusherkkä. Nukuin hyvin ja aamulla oireet poissa. Käsi on hitusen kipeä, mutta ei muuten enää mitään. Tokasta tuli reipas kipu imusolmukkeisiin ja syke kohosi helpolla. Iso helpotus saada 3. rokotus!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai. Näkyvät koronaan kuolleissa koristamassa rokottamattomien tilastoja
Kuuminta hottia.Tarkoittaa mitä? Kuuminta kuuminta
Lievää flunssaista oloa vajaa vuorokausi. Ehkä vähän lämpöä. Kuukautiset meni jotenkin sekaisin, tuli vuotoa vähän niinkuin kesken kierron, mutta niukkaa. Seuraavat oli vähän myöhässä mutta muuten normaalit. Kolmannesta rokotuksesta nyt siis reilu kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Hakeeko jengi vielä tätä myrkkyskeidaa kuin elämä riippuisi siitä? Näinkö mä tosissaan IL videon tänään lähes horisonttiin jatkuvasti rokoteporukkajonosta. Huhheijaa vaan. Tsemppiä kaikille lääkekokeeseen osallistuville.
Eikö ala jo kyllästyttää olla väärässä?
Pfizerin testitulos: Yksi viidestä lapsesta kärsii vakavasta kuumeesta mRNA-piikityksen jälkeen
Julkaistu 05.01.2022 15:13, 905 lukukertaa, Ei kommentteja
Pfizerin kokeellinen mRNA-COVID-piikitys aiheutti joka viidennelle kliinisiin tutkimuksiin osallistuneesta 2–5-vuotiaasta lapsesta vakavan kuumeen, osoittavat yhtiön tutkimustiedot.
Vähän päänsärkyä ja vilunväreitä. Yöllä käsi kipeytyi, siinäpä ne.
Eilen sain 3. rok. Ei mitään oireita, paitsi hieman aristava rok.kohta.
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta.
Jos annetaan, se on hoitovirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeeko jengi vielä tätä myrkkyskeidaa kuin elämä riippuisi siitä? Näinkö mä tosissaan IL videon tänään lähes horisonttiin jatkuvasti rokoteporukkajonosta. Huhheijaa vaan. Tsemppiä kaikille lääkekokeeseen osallistuville.
Eikö ala jo kyllästyttää olla väärässä?
"
Australia myöntää lähes 80 000 koronarokotuksista vammautunutta – Lupaa rahallista tukea sairaalahoitoon joutuneille
Julkaistu 03.01.2022 08:37, 5470 lukukertaa, Ei kommentteja
Koronatyrannian ja kiivaan rokoteagendan julistanut Australian hallinto myöntää lähes 80 000 ihmisen kärsivän mRNA-piikitysten haitoista. Luku on kuitenkin rivakasti alakanttiin, koska vammautuneeksi luetaan vain vähintään vuorokauden sairaalahoitoa piikityshaitoista saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta.
Jos annetaan, se on hoitovirhe.
Ei mitään oireita, kiitos kysymästä. Ellei huojentunutta oloa omikronin jyllätessä lasketa.
Suunnilleen samaa tasoa kuin tokasta. Seuraavana päivänä oli välillä aaltomaisesti heikko ja huono olo sekä imusolmukkeet kipeät.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun elämä onkin kiinni siitä. En ota rokotteita pelkästään itseni vaan lähimmäisten takia.
Kivasti mennyt lääkekokeilu tähän saakka =)
Meisseli kasvoi noin abouttia rallaa 7 cm..👍🙂
Kuumeessa olen ollut kolme päivää. En tiedä johtuuko rokotteesta