Minkälaisia oireita kolmannen koronarokotuksen jälkeen?
Kertokaas kokemuksia? Tuliko pahempia kuin ekasta tai tokasta? Itsellä huomenna kolmas rokotus, vähän jännittää, minkälaisia oireita seuraa. Minulle tuli toisesta muutaman päivän huono olo ja kipeä käsi.
En kaipaa nyt rokotevastaisten kommentteja, kiitos vain niitä kokemuksia kolmannesta rokotteesta ja sen jälkeisistä oireista.
Kommentit (47)
Pistoskohta kipeä pari päivää.
Imusolmukkeet kainalossa ja kaulassa (pistospuolella) turposivat n. viikoksi. Myös suussa oirehdintaa alaosassa, ikenissä ja poskissa ihmeellistä valkoista hyhmää ja tulehduksen omaista turvotusta, joka näkyi ihan päällepäinkin. Tämäkin meni ohi n. 1 viikossa.
Maha ollut sekaisin kaikkien 3.piikin jälkeen myös. Voi tietenkin olla myös sattumaa.
Täällä kans imusolmukkeet ärtyivät- ei muuta. Nyt luin, että on sekin huono merkki.
Pelkkiä sattumaoireita, jotka eivät ehkä liity rokotteeseen. Sairaslomalla hetken. Sairastin myös koronan kahden piikin jälkeen ja silloinkin olin sairaslomalla. Mutta hyvä näin.
Kainalo tuli kipeäksi, imusolmukkeisiin sattui mutta eivät turvonneet. Pistoskohta artisti myös.
Vierailija kirjoitti:
Hakeeko jengi vielä tätä myrkkyskeidaa kuin elämä riippuisi siitä? Näinkö mä tosissaan IL videon tänään lähes horisonttiin jatkuvasti rokoteporukkajonosta. Huhheijaa vaan. Tsemppiä kaikille lääkekokeeseen osallistuville.
Mene roskiin, Tokentube-tollo.
Sain viikko sitten kolmannen (comirnaty kuten aiemmatkin) eikä tullut minkäänlaisia oireita, ei edes käsi kipeäksi. Toisesta sen sijaan tuli monta päivää kestävä kova päänsärky.
Kiitos korona, että aiheutit tänäänkin paniikkia ihmisissä. Saan kulkea vapaammin ulkona, kun kaikenmaailman urputtajat eivät ole koko ajan suuna päänä jauhamassa p@skaa isoon ääneen julkisilla paikoilla.