Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musiikillinen musta lammas

Vierailija
26.04.2015 |

Mikä vittu tämä on? Vaihda nyt vähän äkkiä? Aikamoista homomusiikkia! Tätäkö sä oikeasti kuuntelet?

Kun ei vaan osu musiikkimaku yhteen tuttavapiirisi kanssa. Eihän siinä mitään, kaikki eivät voi digata kaikesta, mutta onhan se outoa kun kaikki valitsemani musiikki on heti vessanpönttökamaa. Kotibileissä on pakko nöyrtyä massan mukana.

Kerro kohtalontoveri tarinasi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen nainen. Rakastan mm. Pavarottia, hienoja klassisia teoksia (Bach ja Händel mm.), puhallinorkesterisovituksia erityylisistä biiseistä. Marssit, humpat, tangot yms "vanha" kama menee hyvän orkesterin soittamana. Samoin puhallinorkesterisovitukset esim. Abbasta, Queenista, Ultra brasta jne... Toisaalta rakastan myös Bon Jovia, Queenia, Scorpionsia yms menneiden vuosikymmenien bändejä. Nykyiset cheekit ja jannat ei vain iske. "Nykyaikaisin" rakkaus taitaa olla Nightwish jota olen fanittanut jo 12 vuotta.
Ei ole hirveesti mun ikäisiä jotka ymmärtäis mua musiikillisesti :l

Vierailija
2/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:16"]

Parikymppinen nainen. Rakastan mm. Pavarottia, hienoja klassisia teoksia (Bach ja Händel mm.), puhallinorkesterisovituksia erityylisistä biiseistä. Marssit, humpat, tangot yms "vanha" kama menee hyvän orkesterin soittamana. Samoin puhallinorkesterisovitukset esim. Abbasta, Queenista, Ultra brasta jne... Toisaalta rakastan myös Bon Jovia, Queenia, Scorpionsia yms menneiden vuosikymmenien bändejä. Nykyiset cheekit ja jannat ei vain iske. "Nykyaikaisin" rakkaus taitaa olla Nightwish jota olen fanittanut jo 12 vuotta. Ei ole hirveesti mun ikäisiä jotka ymmärtäis mua musiikillisesti :l

[/quote]

Hienoa. Poikkeus normista.

Mitä soittaisit järjestämissäsi bileissä? Saisiko valitsemasi musiikki murskatuomion?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Varmaan valkkaisin bileisiin jotain Queenia tai Bon Jovia, koska reaktiot siihen kun mainitsen puhallinmusiikista tai klassisesta, on aika ärsyttäviä (ja edelleen luullaan ettei torvilla voida soittaa muuta kuin sotilasfanfaareja) ettei niihin bileisiin kukaan tulisi :D
Tosin nää ihanat kasaribänditkin on yleisen mielipiteen mukaan niin "läst siisön" ettei mun bileissä varmaan olis sit ketään :/

Vierailija
4/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:28"]

Hmm. Varmaan valkkaisin bileisiin jotain Queenia tai Bon Jovia, koska reaktiot siihen kun mainitsen puhallinmusiikista tai klassisesta, on aika ärsyttäviä (ja edelleen luullaan ettei torvilla voida soittaa muuta kuin sotilasfanfaareja) ettei niihin bileisiin kukaan tulisi :D Tosin nää ihanat kasaribänditkin on yleisen mielipiteen mukaan niin "läst siisön" ettei mun bileissä varmaan olis sit ketään :/

[/quote]

Nykyään on kukoistava remix-kulttuuri kaikkialla vallalla, joten kannattaa katsella olisiko noista sinulle läheisistä stygeistä jotain torvi-remixejä olemassa. Voisivat upota vaativampaankin yleisöön. Ja pitäisihän nyt jumalauta, Queenin ja Bon Jovin upota jokaiseen juhlijaan.

Itsehän yritän ujuttaa väliin 80-luvun New Wavea ja 60/70-luvun raakaa funkkia.

Vierailija
5/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot?

Viimeisimpiä kuulemiani kommentteja on mm. "Tykkäätkö sä oikeasti mistään hyvästä bändistä?" :D

Vierailija
6/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:41"]

Minkä ikäinen oot? Viimeisimpiä kuulemiani kommentteja on mm. "Tykkäätkö sä oikeasti mistään hyvästä bändistä?" :D

[/quote]

Kumpi meistä?

ap on juuri yli kolmenkymmenen.

Voisin kuvitella kuvaamasi kysymyksen olevan yleisempi nuorempien keskuudessa, mutta kyllähän tuota kuulee hieman varttuneempienkin suunnasta myös. Listahitit (genreen katsomatta) ovat minun musiikkimakuni ulkopuolella, joten tähän on vain kai tyydyttävä.

Vierailija
7/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää että meitä nuorempia musiikillisia outolintuja on muitakin :)
T. 2,4

Vierailija
8/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 04:12"]

Hyvä tietää että meitä nuorempia musiikillisia outolintuja on muitakin :) T. 2,4

[/quote]

Varaudu syrjintään, pilkantekoon ja naureskeluun. Pidä silti linjasi.

Vierailija
9/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tässä on jo kymmenisen vuotta koettu. En silti osannut syttyä pikkutyttönäkään Gimmelistä tai Antti Tuiskusta.
Työssäni vanhusten ja mt-kuntoutujien parissa on vanhemman ja klassisemman musiikin osaamisesta ollut hyötyäkin :)

Vierailija
10/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti siis 2,6,8 kirjoittajalta

Vierailija
11/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen musiikki on alkanut kuulostaa hyvältä varmaan siks, kun sitä tulee töissä kuunneltua. Kun en kestä kuunnella muiden kanavien idioottijuontajia.

Kuuntelisin kyllä kaikenlaista kevyttä musiikkiakin ihan sujuvasti, mutta niitä tyhjäpäisiä mukahauskoja juontoja en vain kestä.

Vierailija
12/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 05:18"]

Klassinen musiikki on alkanut kuulostaa hyvältä varmaan siks, kun sitä tulee töissä kuunneltua. Kun en kestä kuunnella muiden kanavien idioottijuontajia.

Kuuntelisin kyllä kaikenlaista kevyttä musiikkiakin ihan sujuvasti, mutta niitä tyhjäpäisiä mukahauskoja juontoja en vain kestä.

[/quote]

Voiko klassista musiikkia soittaa tuntikaupalla kaverikokoontumisissa? Miten sovittelet ristiriidan?

Vierailija
13/13 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 05:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 05:18"]

[/quote]

Voiko klassista musiikkia soittaa tuntikaupalla kaverikokoontumisissa? Miten sovittelet ristiriidan?

[/quote]

Mä soitan. Itse pianolla. Jossain vaiheessa kavereita alkaa ärsyttää ja tullaan tökkimään kitaralla selkään että eiköhän olis jo aika vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän