Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia ovat seksikkäimmillään vasta nelikymppisinä?

Vierailija
25.04.2015 |

En halua mollata parikymppisiä, kyllä hekin voivat olla kauniita. Mutta eivät seksikkäitä. Siis koskaan.

Nelikymppinen nainen on jostain syystä paljon seksikkäämpi ja kiihottavampi, sellainen jota katsellessa nousee paljon nopeammin ja myös pysyy suorassa. Parikymppiset ovat taas sellaisia "kai totakin panisi" -massaa, mutta eivät he kyllä kiihota kiihota nelikymppisten tapaan.

Itse olen siis 29v. mies (en kuitenkaan mies 29v.)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski fetistin kuvaa kaivataan ettei olis vaan pulleahkoa sorttia. Saa painua kyllä syömään ja lihomaan entisestään. Vai onko ne pahimmat jotain kukkakeppejä feedereitä ja muita vastaavia. Oikea mies näyttää mieheltä ja naisensa on samaa tasoa, tasokas treenattu nainen. 

Vierailija
42/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:26"]Eikös melkein kaikilla nelikymppisillä naisilla ole vulvodynia?
[/quote]
On mulla Volvo, ei kyllä kovasti ole puutteeseen auttanut, bemari kuumma auttaisi. Mutta sisko saa miestä vaikka ajaa Citroenilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa iässä nainen suuripiirtein tietää mitä haluaa ja mitä haluaa tehdä. 20v naisen munan imeminen on vähän sama kuin vertaisi Ladaa Ferrariin, kun 40v ottaa suihin.

Vierailija
44/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:10"]

puolet seksikkyydestä on sisäistä. Sitä, että tuntee itsensä ja hyväksyy itsensä hyvine ja huonoine puolineen. Ja sisäisesti itsevarma ja rentoutunut ihminen on seksikäs. Jos tähän yhdistyy vielä hyvä ulkomuoto, niin lopputulos on seksikkyydessä 10+.

en tiedä miksi elämä menee niin, että vasta keski-iässä ihminen löytää itsensä. Vain ehkä 10 % ihmisistä ei tarvitse odottaa sinne asti, meidän loppujen pitää purkaa paljon valheellisia uskomuksia ja pettymyksiä, ennekuin löydämme identiteettimme ja olemme sinut itsemme kanssa, emmekä enää pelkää kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä.

sama pätee myös miehiin. Ja tietty, kaikki eivät koskaan pysty hyväksymään itseään ja saavuttamaan iloa ja luottamusta, vaikka eläisi satavuotiaaksi.

[/quote]

Komppi!

Vierailija
46/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotias naimisissa oleva nainen ja jostakin syystä olen saanut yksin liikkuessani hyvin paljon miesten huomiota. Kun olen esimerkiksi ruokakaupassa ostamassa perheelleni ruokaa, niin lähes poikkeuksetta vastaan tulee 1-3 silmiin iloisesti katsovaa ja hymyilevää miestä, jotka saattavat kassajonossa tulla juttelemaan. Pukeudun hyvin tavallisesti ja en erotu mielestäni massasta, mutta tiedän olevani ystävällisen näköinen jo perusilmeeltäni. En sitten tiedä kertooko tämä nelikymppisten naisten kiinnostavuudesta vai epätoivoisista kaveria etsivistä miehistä, mutta nyt minulla olisi vientiä huomattavasti enemmän kuin kaksikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
47/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:58"]He ovat epätoivoisempia ja täten miehet saavat seksiä helpommin (heiltä).

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Tätä kutsutaan projektioksi: kun on itse epätoivoinen, näkee kaikki muutkin tässä valossa, vaikka niin ei oikeasti ole...

Vierailija
48/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää harrastaa ja harjoitella paljon seksiä ennenkuin vapautuu ja oppii nauttimaan siitä täysillä.Parikymppisenä seksi oli mulle "No onhan tää ihan kivaa" mut nyt nelikymppisenä vasta saan siitä sellasen olon et taju lähtee.Enkä todellakaan kestä olla montaa päivää ilman.

Vierailija
49/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet seksikkyydestä on sisäistä. Sitä, että tuntee itsensä ja hyväksyy itsensä hyvine ja huonoine puolineen. Ja sisäisesti itsevarma ja rentoutunut ihminen on seksikäs. Jos tähän yhdistyy vielä hyvä ulkomuoto, niin lopputulos on seksikkyydessä 10+.

en tiedä miksi elämä menee niin, että vasta keski-iässä ihminen löytää itsensä. Vain ehkä 10 % ihmisistä ei tarvitse odottaa sinne asti, meidän loppujen pitää purkaa paljon valheellisia uskomuksia ja pettymyksiä, ennekuin löydämme identiteettimme ja olemme sinut itsemme kanssa, emmekä enää pelkää kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä.

sama pätee myös miehiin. Ja tietty, kaikki eivät koskaan pysty hyväksymään itseään ja saavuttamaan iloa ja luottamusta, vaikka eläisi satavuotiaaksi.

Vierailija
50/50 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:17"]

Näköjään monille nuorille naisille on vaikeaa ymmärtää, ettei seksikkyys johtu timmistä vartalosta. Ei lainkaan. Seksikkyys on osa olemusta. Ne naiset jotka vaikuttavat pervoilta ja himokkailta ovat seksikkäitä. Vielä enemmän ne jotka ovat oikeasti pervoja, eivätkä peittelele mielihalujaan ja ovat ihan avoimesti munan perään.

Sillä ei ole paljonkaan tekemistä ulkonäön kanssa. Irstas ja pervo nainen on useimmiten seksikäs ja itse asiassa iso perse ei vähennä seksikkyyttä lainkaan.

[/quote]

Tuollaista naista kutsutaan meillä päin ällöttäväksi lumpuksi.

[/quote]

seksistinen slut shaming/lutkahäpäisy on niin 1950-lukua, tervetuloa vuoteen 2015 jossa naisetkin saavat olla avoimen seksuaalisia.

[/quote]

Eli mulla ei saa olla mielipidettä asiasta? En katsoisi tuollaiseen huoruliin sekunttiakaan :3

[/quote]

Muillakin saa olla mielipide ja muiden mielipide nyt on se, että sun mielipide on paskaa.